مونشن‌گلادباخ – منچسترسیتی‌؛ رقبای آشنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مونشن‌گلادباخ و منچسترسیتی در حالی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت که در فصول اخیر چند مرتبه دیگر هم با یکدیگر مصاف داده‌اند.

خبرورزشی - مونشن‌گلادباخ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش باید در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست میزبان منچسترسیتی باشد. این دیدار از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهد شد. 

مونشن‌گلادباخ‌؛ جذاب‌ها
آنقدر مونشن‌گلادباخی که مارکو رُز ساخته جذاب و دوست‌داشتنی است که این مربی را دورتموندی‌ها برای فصل بعد رزرو کردند! تیمی جوان و باانگیزه که در گروهی فوق‌العاده دشوار تیم دوم جدول شد. تیمی که اگر لغزش هفته‌های آخر نبود حتی به‌عنوان صدرنشین به این مرحله می‌رسید. با وجود اینکه در بوندس‌لیگا هشتم هستند و مثل فصل قبل خوب نبوده‌اند ولی خط حمله باانگیزه‌شان می‌تواند برای سیتیزن‌ها دردسر ایجاد کند. دیدارهای گلادباخ این فصل پرگل بوده و از طرفی سیتی هم خوب گل می‌زند. پس منتظر یک بازی جذاب و پرگل خواهیم بود. 

منچسترسیتی‌؛ فصلی که منتظرش بودیم
اول فصل خیلی‌ها تصور می‌کردند منچسترسیتی این فصل شاید حتی در جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر هم قرار نگیرد اما تیم پپ گواردیولا احیا شد و حالا با خیال راحت به سوی یک قهرمانی دیگر در انگلیس می‌رود. از طرفی آنقدر آماده هستند که می‌توانیم آنها را بین مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان قرار بدهیم. احتمالاً مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی بیش از اینکه منتظر قهرمانی لیگ برتر باشد، منتظر قهرمانی اروپایی است. آیا این فصل، همان فصلی است که سیتیزن‌ها انتظارش را می‌کشیدند؟ نبرد با مونشن‌گلادباخ تازه ابتدای راه سخت تا جام گوش‌بزرگ خواهد بود. 

آخرین جدال
در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ مونشن‌گلادباخ و منچسترسیتی به تساوی یک-یک رسیدند. رافائل برای گلادباخ و داوید سیلوا برای سیتی گل زدند. 

آمار بازی
۶) مونشن‌گلادباخ و منچسترسیتی ۶ مرتبه در رقابت‌های اروپایی به مصاف هم رفته‌اند که آلمانی‌ها یک برد و انگلیسی‌ها ۳ برد داشته‌اند. دو بازی هم مساوی شده است. 
۲۳) سیتیزن‌ها ۲۳ مرتبه مقابل تیم‌های آلمانی بازی کرده‌اند که ۱۳ برد، ۳ تساوی و ۷ شکست برای‌شان در این دیدارها ثبت شده است. 
۸) کره‌اسب‌ها که در گروهی دشوار قرار گرفته بودند با تنها ۸ امتیاز به مرحله حذفی رسیدند و کمترین امتیاز را بین تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم کسب کرده‌اند. 
صفر) منچسترسیتی همراه چلسی، بایرن‌مونیخ و لاتزیو ۴ تیمی هستند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست نخوردند. 
۱۶) مونشن‌گلادباخ بعد از بایرن‌مونیخ با ۱۶ گل زده دومین خط حمله خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در اختیار داشت. 
۱۷) سیتیزن‌ها حالا به رکورد ۱۷ برد متوالی در تمامی رقابت‌ها رسیده‌اند. ۱۱ برد متوالی‌شان در لیگ برتر بوده است. 
۱) منچسترسیتی فقط یک گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در دیدار نخست فصل مقابل پورتو دریافت کرد و بهترین خط دفاعی را در اختیار داشته. 
مصدومان و محرومان
مونشن‌گلادباخ در آستانه نبرد حساس با منچسترسیتی نه مصدوم دارد و نه محروم. در اردوی منچسترسیتی هم به‌غیر از ناتان آکه همه بازیکنان مصدوم بهبود یافته‌اند. 

ترکیب احتمالی دو تیم
مونشن‌گلادباخ: سومر، لاینر، گینتر، الودی، بن‌سبعینی، کرامر، نویهاوس، هوفمن، اشتیندل، تورام و پلئا
منچسترسیتی: ادرسون، کانسلو، استونز، دیاس، زینچنکو، دبروینه، رودریگو، گوندوغان، استرلینگ، فودن و ژسوس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی