چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ |
۵
کاپیتان تیم ملی کاراته در MMA
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته با سازمانی جدید در مسابقات MMA قرارداد بست.

 خبرورزشی - مازیار الهامی که با خداحافظی از تیم ملی کاراته، وارد دنیای حرفه‌ای MMA شده، هشتم آذرماه مسابقات سازمان NFG به مصاف پاول بلاروسی رفت و با اشتباه داوری باخت و کمربند قهرمانی را از دست. او بعد از این مبارزه به اشتباهات داوران اعتراض کرد و مورد قبول قرار گرفت.
 
این سازمان زمان برگزاری دیدار  دوباره او را مردادماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرده و الهامی و حریفش یکبار دیگر در قفس NFG بر سر کمربند قهرمانی مبارزه می کنند. از طرف دیگر مازیار برای برگزاری ۶ مبارزه با سازمان WIRLD COBAT GAIMZ به توافق رسیده است. 

مازیار الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی از قرارداد جدیدش خبر داده: «پس از اعلام رسمی زمان تکرار بازی قبلی از سازمان NFG برای همه مشخص شد که از اول حق با من بوده و داور اشتباه بزرگی را در آن فایت انجام داده و به تمام حرف و حدیث‌ها خاتمه داد. تمرینات بسیار خوبی را پس از بازگشت از بلاروس در ایران آغاز کرده ام. روی فنون خاک و جوجیتسو تمرکز کرده دارم و ان شاالله در مبارزه بعدی نتیجه بهتری خواهم گرفت.»
 
کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در ادامه با اشاره به بالا بودن سطح فنی سازمان جدید که قرارداد به ثبت رسانده گفت: «در سازمان جدید سطح فنی فایترهای حاضر در این سازمان خیلی بالا است و مسابقات سختی تری را بدون شک پیش رو دارم، طبق قرارداد جدید اولین مبارزه ام در این سازمان ۲۱ فروردین ماه است و تلاش میکنم با ارائه مبارزه‌ای سطح بالا همچنان پرچمدار خوبی برای ورزشهای رزمی ایران باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی