نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ |
۵
کاپیتان تیم ملی کاراته در MMA
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته با سازمانی جدید در مسابقات MMA قرارداد بست.

 خبرورزشی - مازیار الهامی که با خداحافظی از تیم ملی کاراته، وارد دنیای حرفه‌ای MMA شده، هشتم آذرماه مسابقات سازمان NFG به مصاف پاول بلاروسی رفت و با اشتباه داوری باخت و کمربند قهرمانی را از دست. او بعد از این مبارزه به اشتباهات داوران اعتراض کرد و مورد قبول قرار گرفت.
 
این سازمان زمان برگزاری دیدار  دوباره او را مردادماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرده و الهامی و حریفش یکبار دیگر در قفس NFG بر سر کمربند قهرمانی مبارزه می کنند. از طرف دیگر مازیار برای برگزاری ۶ مبارزه با سازمان WIRLD COBAT GAIMZ به توافق رسیده است. 

مازیار الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی از قرارداد جدیدش خبر داده: «پس از اعلام رسمی زمان تکرار بازی قبلی از سازمان NFG برای همه مشخص شد که از اول حق با من بوده و داور اشتباه بزرگی را در آن فایت انجام داده و به تمام حرف و حدیث‌ها خاتمه داد. تمرینات بسیار خوبی را پس از بازگشت از بلاروس در ایران آغاز کرده ام. روی فنون خاک و جوجیتسو تمرکز کرده دارم و ان شاالله در مبارزه بعدی نتیجه بهتری خواهم گرفت.»
 
کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در ادامه با اشاره به بالا بودن سطح فنی سازمان جدید که قرارداد به ثبت رسانده گفت: «در سازمان جدید سطح فنی فایترهای حاضر در این سازمان خیلی بالا است و مسابقات سختی تری را بدون شک پیش رو دارم، طبق قرارداد جدید اولین مبارزه ام در این سازمان ۲۱ فروردین ماه است و تلاش میکنم با ارائه مبارزه‌ای سطح بالا همچنان پرچمدار خوبی برای ورزشهای رزمی ایران باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی