مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره ماجراهای طارمی و ریزه اسپور به حرف آمد!/ هر چه برانکو گفت درست بود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به آرامش خوبی رسیده اما برای بررسی دقیق وضعیت مدیریت این تیم نیاز به زمان بیشتری دارد.

خبرورزشی - علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس برای بررسی مدیریت فعلی، همه چیز را به گذشت زمان واگذار می کند. او درباره ماجارهایش با مهدی طارمی هم حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

*مدیریت باشگاهی مثل پرسپولیس چیزی نیست که بشود در کوتاه مدت در خصوصش اظهارنظر کرد. باید به مدیریت باشگاه زمان داد و پس از آن در موردش صحبت کرد. البته مدیران باشگاه پرسپولیس در هر زمانی باید بتوانند روی زیرساخت‌های باشگاه کار کنند و کاری را انجام بدهند که برای پرسپولیس ثبات و تداوم داشته باشد.

*مدیران باشگاه پرسپولیس همیشه باید کاری کنند که تا سالیان سال پرسپولیس سودش را ببرد. مثلا کاری که ما با پرسپولیس کردیم را میتوانید اثراتش را همین الان هم ببینید. به نوعی شخصیت از دست رفته قهرمانی پرسپولیس از زمان ما دوباره به تیم برگشت و آن روحیه قهرمانی طلبی به تیم تزریق شد.

*در خصوص این مسئله که هر بار اسم طارمی به میان می آید همه یاد طاهری و آن محرومیت می‌افتند باید بگویم من در تلویزیون با سند و مدرک ثابت کردم که مدیریت باشگاه مقصر نبود و از توافق طارمی و ریزه‌اسپور و داستان‌های بعدش اطلاعی نداشتیم.

*آن زمان برانکو پتانسیل طارمی را دیده بود. یادم می‌آید طارمی خیلی دوست داشت که همان موقع لژیونر شود اما برانکو معتقد بود طارمی باید یک یا دو سال دیگر در پرسپولیس بماند و بعد از اینکه حرفه‌ای‌تر شد لژیونر شود. همان اتفاق هم رخ داد، یعنی طارمی در پرسپولیس ماند و با تجربه بیشتر لژیونر شد. واقعا شناخت برانکو از طارمی کاملا درست بود.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه قشقایی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    جعل همینه دیگه.. فک کردین ترکیه هم مثل ایرانه که گول بخوره؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    آقای طاهری بهترین مدیر تاریخ باشگاه بود فقط حیف که قضیه طارمی خیلی ماجرا عجیبی بود
    • x IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      به نظر من ترکیب سمیعی شکوری صدری حتی میتونه بهتر باشه. اگه سنگ جلوشون نندازن. پاداش آسیا رو هم خرج سوگولی نکنن.
  • ساوالان IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    طارمی به واسطه بازی در قطر و آشنایی با فوتبال حرفه ای حرفه ای شد نه بازی برای لنگ اگه لنگ کسی رو حرفه ای میکرد ترابی دیپورت نمیشد
    • ویتوریا IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      همین طارمی تو پرسپولیس جز محرومیت و موقعیت خراب کردن چیزی نداشت.
  • 44444444444444 IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    توهمی دیگر از سوی لنگیا
  • shahin IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    واقعا بعضی نظرات دوستان از نظرات کارشناسای ابکی فوتبالمون بهتره... افرین ساوالان جان گل گفتی عادت لنگیهاست بهترین بازیکنهای لیگ رو به واسطه ....میگیرن بعد طرف رشد میکنه به اسم خودشون تموم میکنن کدوم بازیکن پرسپولیس به خاطر بازی در پرسپولیس حرفه ای شده ومستقیم رفته اروپا طارمی به خاطر حرفه ای شدن تو قطر..و.در گذشته ها علی دایی اول رفت السد بعد رفت اروپا علی کریمی رفت الاهلی بعد رفت بایرن...فقط مهدوی کیا مستقیم رفت هامبورگ تازه همه اینا به خاطر درخشش تو تیم ملی ترانسفر شدن نه پرسپولیس...ترانسفرهای مستقیم پرسپولیس به اروپا اینا بودن کریم باقری به ارمینیا بیله فیلد یه تیم معمولی بعدشم چارلتون تو انگلیس بعدم برگشت به ایران جدیدا هم ترانسفرها بیرانوند وعلیپور وترابی بودن که هنوز یه سال نشده ببینید چه وضعیتی تو باشگاهشون دارند...ولی پرسپولیسیا عادت دارن همه چیزو به اسم خودشون تموم کنن جالبه بعد ار ماجرای ریزه اسپور همه پرسپولیسیا چه چیزا که به طارمی نگفتن حالا چه جوری رنگ عوض کردن ...اتفاقا طارمی اگه زودتر رفته بود قطر الان جایگاهش تو اروپا بالاتر بود
    • Perspolis IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      با این نظرت ب درک خودت از فوتبال توهین میکنی غیر از اینه بازیکن تو تیمایه استقلال و پرسپولیس چهره میشن و میرن تیم ملی و بعد تیمهای خارجی عزیز جان اگه دایی طارمی رو نمیگرفت الا تو شاهین دسته یک و دو بازی میکرد یا همین قایدی بازیکن اینده دار تیمتون تاثیر نام پرسپولیس و استقلال باعث میشه یه بازیکن گمنام به کسی تبدیل بشه ک کل اسیا بشناسن و عملکردش باعث پیشرفتش میشه اندکی تفکر بعد.....
  • ناشناس IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    یکم از خرید اون دوتا اکراینیها بگو عزیز ...؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی