نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زلاتان: رونالدو بهترین تاریخ است و در آن شکی نیست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ از رونالدوی برزیلی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرده، اما چیزی راجع به لبرون جیمز، ستاره بسکتبال، وجود دارد که او چندان نمی‌پسندد.

خبرورزشی - زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم میلان، در مصاحبه ای با یوفا در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان صحبت کرده است.

زلاتان گفت: من همیشه به هر کسی که با من بازی کرده گفته‌ام رونالدو خود فوتبال است. شیوه‌ای که او در زمین حرکت می‌کرد، آن گام‌هایی که بر می داشت،  آن دویدن‌های گیج‌کننده... به نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است و هیچ شکی در این باره وجود ندارد.

زلاتان البته در مورد رونالدو نازاریوی برزیلی، ستاره سابق تیم‌های اینتر، رئال مادرید و میلان صحبت می‌کند و نه کریس رونالدو!

ایبرا نظراتی نیز راجع به لبرون جیمز و دیگر ستاره‌هایی که از قدرت جایگاه خود استفاده کرده‌اند تا تغییراتی در اجتماع به وجود بیاورند نیز نظراتی دارد.

زلاتان اضافه کرد: کاری که لبرون انجام داده فوق العاده است، اما من زیاد خوشم نمی آید وقتی که بعضی از مردم که عناوین و جایگاه مشخصی دارند راجع به سیاست صحبت می‌کنند. کاری که در آن خوب هستی را انجام بده. من فوتبال بازی می‌کنم چون در آن بهترین هستم. اگر من سیاستمدار بودم خب به دنیای سیاست می‌رفتم. این اولین اشتباهی است که افراد مشهور به محض اینکه فکر می‌کنند به جایی رسیده‌اند، مرتکب می‌شوند. به نظر من بهتر است از این مسائل دور بمانی و فقط کاری را که در آن خوب هستی انجام دهی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی