نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فوتبالیست‌هایی که رسوایی اخلاقی به بار آوردند/ ستاره‌های خیانتکار و زنان همدست آن‌ها
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

روابط فوتبالیست‌ها همیشه زیر ذره‌بین بوده و برخی اوقات آنقدر عجیب می‌شود که تا همیشه در رسانه‌ها بازتاب دارد، مثل خیانت‌هایی که از ستاره‌ها و اسطوره‌ها سر زده است.

خبرورزشی - ستاره‌های بزرگ فوتبال، همیشه زیر ذره‌بین هستند و حتی اخبار مربوط به زندگی شخصی آنها نیز جذابیت زیادی برای رسانه‌ها دارد. گاهی اما اخبار عجیبی در مورد خیانت بعضی ستاره‌های فوتبال به همسرانشان در رسانه‌ها منتشر می‌شود. این مطلب به مشهورترین رسوایی‌های اخلاقی فوتبالیست‌های بزرگ دنیا و زنانی که در این خیانتها همدست آنها بوده‌اند اشاره دارد.

فرانک ریبری – زاهیا دهر

ریبری ستاره فرانسوی در سال ۲۰۰۴ با وهیبا، یک مهاجر الجزایری با ملیت فرانسوی ازدواج کرد. به نظر می‌رسید همه چیز در زندگی شخصی ریبری خوب پیش می‌رود اما اینطور نبود. در سال ۲۰۰۹ رابطه جنسی او با زاهیا دهر، دختری که زیر ۱۸ سال یعنی زیر سن قانونی کار بود، فاش شد. ظاهراً برای زاهیا پول پرواز به پاریس هم پرداخت شده بود تا او به دیدن ریبری در روز تولد او بیاید و در هتل یکدیگر را ملاقات کنند. دهر که در آن زمان ۱۷ ساله بود گفت: «ریبری بعداً در یک هتل لوکس در مونیخ برای من اتاق رزرو می‌کرد و ما با هم رابطه داشتیم. البته او نمی‌دانست که من زیر سن قانونی هستم!» بعدها ریبری بالاخره در مورد این رسوایی اخلاقی حرف زد و گفت: «آن ماجرا به خانواده من ضربه زد. فقط همین را می‌توانم بگویم.» پای کریم بنزما هم به این پرونده باز و عنوان شد که او نیز با زاهیا رابطه داشته است. 

فرانک ریبری و همسرش

رایان گیگز – ناتاشا 

ستاره سابق منچستریونایتد، راان گیگز در سال ۲۰۰۷ با استیسی کوک، که سال‌ها با او نامزد بود ازدواج کرد. ۱۰ سال بعد این دو به دلیل خیانت رایان گیگز از هم جدا شدند چرا که مشخص شد ستاره ولزی مدت ۸ سال با ناتاشا همسر برادر خودش رابطه داشته است. بعد از افشای این رسوایی، همسر رایان او را ترک کرد و برادرش رودری نیز برای همیشه با او قطع رابطه کرد. رودری حتی گفت که با مادرش لین گیگز هم دیگر حرف نمی‌زند چون او طرف رایان را گرفته است: «شاید دلیلش این بود که من ۳۵ مدال قهرمانی نداشتم، در منچستریونایتد ۲۰ سال بازی نکردم و یک خانه بزرگ نداشتم.» رودری ماجرای خیانت همسر و برادرش را از طریق روزنامه‌ها فهمیده بود: «وقتی روزنامه ها نوشتند تازه فهمیدم چه خبر است. مادر ناتاشا ساعت ۶ صبح آمد خانه من. ناتاشا یک روز قبل بچه‌ها را به اسپانیا برده بود و تلفنش را هم خاموش کرده بود. رایان و ناتاشا انتظار داشتند من ماجرا را فراموش کنم اما من در رسانه‌ها حرف زدم و از همان روز دیگر آنها با من حرف نزدند.»

رایان گیگز و همسرش

جان تری – ونسا پرونسل

شاید دیدن نام رایان گیگز در فهرست بازیکنان خیانتکار، غافلگیرکننده بود اما کسی از دیدن نام جان تری ستاره سابق چلسی در این قهرست شوکه نشد. در سال ۲۰۰۷ تری با تونی پول، عشق دوران کودکی‌اش ازدواج کرد. اما در سال ۲۰۱۰ جان تبدیل به تیتر جنجالی رسانه‌های انگلسی شد. با توجه به شخصیت جنجالی و بی‌اخلاق او درون زمین وقتی خبر رسوایی اخلاقی او بیرون آمد کسی چندان متعجب نشد. تری با ونسا پرونسل، نامزد وین بریج دیگر بازیکن وقت چلسی رابطه داشت. ونسا یک مدل فرانسوی بود. این موضوع برای وین بریج به شدت ناراحت‌کننده بود طوری که او در دیدار چلسی و منچسترسیتی در سال ۲۰۱۰ در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر به دست دادن با جان تری نشد. ونسا پرونسل رابطه با تری را تکذیب کرد: «این حرف‌ها که او هفته‌ای دو بار به خانه من می‌آمد دروغ بود و هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. الان گفتن این حرف‌ها برایم آسان است اما زمانی که آن اخبار منتشر شد من مانده بودم که چه بگویم، از اینکه در دام بیفتم می‌ترسیدم. دوران طاقت‌فرسایی بود اما بابت افترا و نقض حریم خصوصی شکایت کردم.» تونی همسر جان تری او را بخشید و بابت این قضیه از او جدا نشد اما این رسوایی باعث شد بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس از جان گرفته شود.

جان تری، وین بریج و ونسا پرونسل

وین رونی – جنی تامسون

رونی یکی دیگر از ستاره‌های سابق منچستریونایتد است که نامش در فهرست بازیکنان خیانتکار به چشم می‌خورد اما نکته عجیب در مورد او این است که همسرش در تمام مدتی که رسوایی‌های اخلاقی او فاش شد کنارش ماند. وین رونی زمانی که در دوران راهنمایی بود با کولین آشنا شد و شش سال بعد نیز با هم در یک مراسم مذهبی ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۰ ماجرای رسوایی اخلاقی او با جنی تامسون که آن زمان ۲۱ ساله بود فاش شد. وین و جانی در سال ۲۰۰۹ در یک کازینو در منچستر با هم آشنا شده بودند. کولین رونی همسر وین، او را بخشید و به او یک شانس دیگر داد اما رونی که یکی از بی‌وفاترین بازیکنان فوتبال شناخته می‌شود دوباره در سال ۲۰۱۹ به همسرش خیانت کرد. آن سال او در آمریکا بازی می‌کرد و عکسی از او با یک زن جوان در آسانسور یک هتل منتشر شد، زنی که گفته می‌شد ساعاتی قبل با رونی در یک پارتی که بازیکنان دی‌سی یونایتد (تیم وقت رونی) هم در آن حضور داشتند، دیده شده بود. به نظر می‌رسد کولین رونی، ظرفیت زیادی برای بخشیدن وین دارد چون هنوز هم با او زندگی می‌کند. 

وین رونی و همسرش

تیری آنری – سادیه هیولت 

ستاره سابق فوتبال فرانسه و تیم آرسنال در سال ۲۰۰۱ عاشق کلر مری، یک مدل انگلیسی شد و سال ۲۰۰۳ با او ازدواج کرد. اما با توجه به «رفتار غیرمسئولانه و بی‌منطق» آنری این دو در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. گفته شد که آنری با سادیه هیولت، یک خانم آرایشگر انگلیسی رابطه داشته و همسر تیری پیام‌های او به سادیه را در گوشی آنری دیده است. آنری یک سال بعد از جدایی گفت: «طلاق گرفتن اصلاً اتفاق آسانی نیست، مخصوصاً اگر پای یک فرزند دختر هم در میان باشد. سال قبل برایم خیلی سخت بود، من زمانی به بارسا رسیدم که هم مصدوم بودم و در هم بحبوحه ماجرای جدایی از همسرم.» بعد از طلاق آنری گفت که دلش برای دخترش «تی» تنگ شده است: «همانطور که می‌دانید من در زندگی شخصی‌ام مشکلاتی دارم و دخترم مهمترین فرد در زندگی من است. خوشحال نیستم چون پدری که در هشت ماه گذشته فقط پنج بار دخترش را دیده باشد نمی‌تواند خوشحال باشد.» آنری در ماجرای طلاق همسرش مجبور به پرداخت ۸ میلیون پوند به او شد.

تیری آنری و همسرش

مسوت اوزیل – ملانیه ریکینگر 

بازیکن سابق رئال مادرید و آرسنال، با مندی کاپریستو یک خواننده آلمانی آشنا شد و با او رابطه نامزدی داشت. اما مدتی بعد ماجرای رابطه همزمان او با ملانیه ریکینگر نامزد یکی از هم‌تیمی‌های سابقش، کریستین لل، فاش شد. کریستین لل در یک مصاحبه با روزنامه «بیلد» گفت: «مسوت، اعتبار خودش را نابود کرد و رابطه خودمان را هم از بین برد.» مسوت اوزیل، فوتبالیست جنجالی آلمان که اصلیتی ترکیه‌ای دارد هیچگاه در این مورد حرفی نزد اما وکیلش گفت که از کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند شکایت کرده و اقدامات قانونی لازم را علیه آنها انجام داده است. ماجرای رسوایی اخلاقی او منجر به جدایی‌اش  از نامزدش مندی کاپریستو شد هر چند که این دو در سال ۲۰۱۵ در مراسمی در برلین آلمان با هم دیده شدند. اما مجدداً در سال ۲۰۱۷ آنها از یکدیگر جدا شدند!

مسوت اوزیل و مندی کاپریستو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    اینا همشون توسط یه عده خانوم تحریک و وسوسه شدن
    • مجهول الهویه CH ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      خب وسوسه نشن!!!!
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      ژائو فلیکس بین اینا نیست؟؟
    • حمید علوی CA ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      واقعن این تیترها برای چیه و چه بهره ای برای جامعه داره؟! کاشکی خبرورزشی به جای کمترین سودی برای مخاطبین نداره، یکسری مباحثات کارشناسی به درد بخور در مورد جنبه های مختلف ورزش (چه جنبه های فنی، چه موارد مربوط به جامعه و ورزش) کارمیکرد. البته منظورم این مصاحبه های سفارشی که بعضا مار میکنه نیست، برای همین از کلمه ی مباحثه استفاده کردم.
  • ناشناش IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    یک کم هم از ستاره های خودمون بنویس اگر میتونی.
  • امیرحسین IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    خسته نباشید ولی جا داشت نیمار و رونالدو هم بزارید فکر کنم رونالدینو هم یک مورد اینجوری داشته
  • محمدم IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    ریبری از همه بهتر شکار کرده . . . خخخخخ#ریبری
    • بهبودی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      معلومه تو هم آره ها.
  • کاربر خوب IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    اه؟ مگه نمیگفتن غربی ها چون مثل مسلمان ها قائل به حجاب نیستن به همین دلیل چشم و دلشون سیر شده و بی بند و باری و خیانت هم کمتر میشه؟
  • گلبانگ IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    یه خسته نباشید هم بگیم به برادران سانسورچی تحریریه خبرورزشی بابت سانسورعکس کناردستی نیری آنری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی