نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بازگشت مهربان با کاپ سوم قهرمانی ‌جهان از ایتالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم مهربان، کاپ سوم قهرمانی ‌جهان را از ایتالیا به میهن می‌آورد.

خبرورزشی - مسابقات بین‌المللی کشتی‌ آزاد و فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا ۱۷ – ۱۴ اسفندماه جاری در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود. تیم منتخب کشتی ‌آزاد کشورمان نیز با دو کشتی‌گیر، بهنام احسان‌پور و علیرضا کریمی در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلو با هدایت و مربیگری ابراهیم مهربان به ‌این رقابتها اعزام می‌شود. 

بعداز مثبت شدن دوپینگ کشتی‌گیران ازبکستان و سوریه در رقابت‌های‌ جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، یداله محبی کشتی‌گیر ۱۲۵ کیلوی کرمانشاهی کشورمان به رده پنجم مشترک صعود کرده و ضمن کسب سهمیه المپیک برای سنگین‌وزن تیم ‌ملی کشتی ‌آزاد ایران نیز به رده سوم تیمی دنیا صعود کرد. 

بعداز نامه‌نگاری‌های متعدد فدراسیون‌کشتی کشورمان با اتحادیه‌جهانی‌کشتی، پیرامون نحوه و زمان دریافت کاپ سوم تیمی رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، اتحادیه‌جهانی اعلام کرد، در اولین مسابقه بین‌المللی که تیم‌های ایران و آمریکا حضور داشته باشند، از آمریکایی‌ها می‌خواهد این کاپ را همراه خود بیاورند تا به نماینده کشورمان تحویل گردد. 

اکنون که در مسابقات جام پلیکونه ایتالیا نمایندگان کشتی هر دو تیم ایران و آمریکا حضور دارند، گویا قرار است نماینده اتحادیه ‌جهانی، این کاپ را از مسئولان فدراسیون‌ کشتی آمریکا دریافت و به نماینده کشورمان تحویل دهد تا به ایران بیاورد. با توجه به ‌این‌که ابراهیم مهربان مربی تیم ‌ملی کشتی‌ آزاد کشورمان، مسئولیت تیم منتخب اعزامی به ایتالیا را برعهده دارد، این کاپ را دریافت و به تهران می‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی