احضار مهدی قایدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم حضور در تمرینات آبی‌پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.

خبرورزشی - مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل قراردادش با باشگاه استقلال بالغ بر ۱۰ روز است که در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند. قایدی پیش از شروع فصل از مدیران وقت باشگاه وعده افزایش رقم قراردادش را گرفت که در پایان نیم‌فصل و با توجه به عدم تحقق وعده‌ها تصمیم گرفت در تمرینات استقلال شرکت نکند.

مدیران باشگاه استقلال با وجود اینکه قایدی تا سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد دارد، تصمیم گرفتند دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به قراردادش اضافه کنند. ستاره استقلال این موضوع را پذیرفته بود، اما به یکباره بحث بند جدایی برای ترانسفر شدن در قراردادش را پیش کشید که این بار مدیران استقلال زیر بار خواسته او نرفتند، چرا که اعتقاد داشتند استقلال در سال‌های اخیر از این مسئله ضرر کرده است. 

قایدی طی روزهای اخیر به درخواست محمود فکری سرمربی استقلال هم برای حضور در تمرینات نیز پاسخی نداده است. در همین زمینه، باشگاه استقلال این بازیکن را به کمیته انضباطی فراخوانده است تا پاسخگوی دلایل غیبتش در تمرینات باشد.

مهاجم جوان استقلال که به نظر می‌رسد مشورت‌های خوبی به او داده نمی‌شود، نسبت به سایر بازیکنان استقلال در این فصل دریافتی بیشتری داشته و ۶۷ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است.

مدیران استقلال متوجه شده بودند برخی برای اینکه بازیکن جوان و تأثیرگذار استقلال را هوایی کنند، مشورت‌های خوبی به او نمی‌دهند و سه بار از وی خواستند که رو در رو با آنها صحبت کند، اما قایدی هر بار مدیربرنامه‌هایش را به جلسه با مدیران باشگاه فرستاد. 

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    ۶۷درصد مبلغ قرارداد رو بگیری و سر تمرین حاضر نشی !!!! جالبه نه می تونه فسخ کنه نه می تونه بره اما ده روزه سر تمرین نمیاد به نظرتون این کارها چه مفهومی داره ؟!!!!! مثل شجاع هم نیست که بهش مدیر فحش داده باشه
  • العین 6 - کیسه 1 IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    حاضرن قرارداد محکم و خوب قائدی که مو لای درزش نمیره رو زیاد کنند، ولی شجاع که میخواست به سقف تیم برسه رو تعمدا جلوی هواداران قرار دادن و آخرش حاضر نشدن دو میلیاردش رو بکنند سه و نیم میلیارد.تازه شجاع قراردادش شل بود و بند فسخ چهارصد هزار دلاری داشت که همونم رسول پناه پولشو به موقع نداد تا راحت و مجانی فسخ کنه.سقف قرارداد مثل زمان بابامحمود فقط برای پرسپولیسه.چگوارا غفوری و عارف غلامی و دانشگر خیلی بی سرو صدا قراردادشون رو چهار برابر و هفت برابر کردن.ولی شجاع باید مسئله اش رسانه ای میشد و هر روز جلوی باشگاه با خبرنگاران مصاحبه میکرد تا منفور بشه و فراری داده بشه و دم فینال پرسپولیس نادری هم با رقم نجومی گرفتن تا تیم تضعیف بشه.جالبه با وجود نرمش غیرمنطقی مدیران، بازم هواداران کیسه جانب بازیکن سالاری رو گرفتن و آخرش با همین بند فسخ ناحق جدا بشه میگن وزیر قائدی رو فراری داد!!
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    خب با اینکه از مدیران باشگاه دلخوشی نداریم ولی من تو این یک مورد واقعا حق رو به باشگاه میدم..بازیکن هر چقدر هم از لحاظ فنی خوب باشه باید رفتار حرفه ای داشته باشه و به قراردادش با باشگاه پایبند باشه..واقعا کجا دیدید یه بازیکن با باشگاه قرارداد داره و حدود ده روز تو تمرینات شرکت نمیکنه؟! صددرصد قایدی باید جریمه بشه هر چقدر هم حق داشته باشه باید تو تمرینات شرکت میکرد..بعدشم قایدی با پیراهن استقلال رشد کرده و به اوج رسیده نباید طاقچه بالا بذاره و ناز کنه هر چی داره از استقلال داره اگر بند فسخ تو قراردادش میخواد نباید کمتر از سه میلیون دلار باشه باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته بشه بازیکن بخواد مجانی بره پس در آمد زایی برای باشگاه چی میشه؟!
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    دوستان استقلالی ...من خودم نزدیک چهل سال هوادار استقلال هستم درسته مهدی قایدی بازیکن با کیفیت و خوبیه و گل های زیادی برامون زده ولی هیچ وقت نباید اجازه داد هر کسی اعتبار و اصول تیم استقلال و که شناسنامه اعتبار واصالت وافتخار فوتبال ایران است رو زیر سوال ببرن نباید هر کسی دلش خواست برای تیم تصمیم گیری کنه.و تعیین تکلیف کنه..مهم نام استقلال است هر کسی با دلش و عشق به تیم هست بسم الله ...هرکسی هگ میخاد ناز کنه خوش گلدی..فعلا هم باید از محمود فکری حمایت کنیم و یه مقدار صبور تر و با حوصله باشیم..انشالله نتیجه خواهیم گرفت..نشد که با حفظ احترام به فکری کسی دیگه رو جایگزین می کنیم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی