نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
متأسفم؛ کریمی به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بی‌احترامی کرد!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین شمس گفت: برای من سوال است که چه اتفاقی افتاد که کریمی و مهدوی‌کیا به این جمع بندی رسیدند که مذاکره‌ای نداشته باشند.

خبرورزشی - حسین شمس از کارشناسان رشته فوتسال و سرمربی اسبق تیم ملی در اظهاراتی عجیب، لابی نکردن علی کریمی با اعضای مجمع و شرکت نکردن او در مناظره صدا و سیما را تقبیح کرد. بخش‌هایی از مصاحبه او را در همین زمینه بخوانید:

*امسال برای اولین بار است که نامزدین وقت زیادی برای معرفی خود در اختیار  داشتند و برای اولین بار به جز علی کریمی همگی برنامه دادند. در هر صورت این دوره تنور انتخابات به شدت گرم بود و همه مردم منتظر آن هستند تا ببینند فردا چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

*بزرگ‌ترین چالش فدراسیون آینده به طور حتم بدهی سنگین ویلموتس است و تازه با پرداخت این بدهی تازه فدراسیون جدید باید کار خود را از صفر شروع کند. جز علی کریمی که هیچ تبلیغاتی در این خصوص نکرد هر سه کاندید دیگر برنامه‌های برای این پرونده ارائه دادند. ۳ کاندیدا برنامه ارائه کردند و به نظر من شایسته هستند و مجمع نیز به خوبی این موضوع را رصد می‌کنند و به خوبی فرد اصلح را انتخاب می‌کند.

در همین زمینه بخوانید:

*حضور علی کریمی در این عرصه اتفاق مبارکی بود و نشان داد فوتبالی‌ها می‌توانند در این عرصه پا به میدان بگذارند. ولی من بسیار متاسفم شدن که ایشان جلو نیامدند تا در برنامه‌های مربوط حضور پیدا کنند. اینکه از برنامه‌های خود دفاع کنند و با افراد مختلف رای دهنده جلسه بگذارند را انجام ندادند که این به نظر من اشتباه بود. به همین دلیل از آنجا که رای دهنده اعضای مجمع هستند و نه مردم، شانس علی کریمی کم شده است و برای من سوال است که چه اتفاقی افتاد که کریمی و مهدوی کیا به این جمع بندی رسیدند که مذاکره‌ای نداشته باشند به هر حال در همه جای دنیا در انتخابات افراد دیدارها و تعاملاتی دارند تا بتوانند پیروز شوند.

*از علی کریمی گله‌مند هستم که چرا مذاکراتی را نداشت. خیلی‌ها منتظر بودند تا به او در انتخابات کمک بکنند و قصد داشتند تا به او رای بدهند آنها به خاطر شعارهای که او در خصوص مبارزه با فساد داده بود. اما همین شرکت نکردن وی در برنامه‌ها یک بی احترامی به اعضای مجمع بود و اینکه منتظر باشید بقیه بدون برنامه به شما رای بدهند انتظار درستی نبود. اگر در انتخابات مردم رای دهنده بودند شک نکنید با اختلاف زیاد علی رئیس فدراسیون می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    اتفاقا حرکت کریمی اصل احترام بود، چرا؟ انگار آقای شمس فراموش کردن کریمی آدمی نیس که سوالات دستوری و جوابهای دستوری در یه برنامه تبلیغاتی داشته باشه چون احترام به مردم سرلوحه زندگی کریمی هست . در مجمع که اخبارش میرسه بیاد برای خوش اومدن مردم وعده وعید الکی بده؟ کاری که این چند سال میشه ولی دریغ از یک اپسیلون عمل؟ برنامه هاشو بدون شومن بازی میخواست بگه نذاشتن
  • محمود IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    حالا مثلا اونایی که مناظره کردن چی چیز خاصی گفتن جز یه مشت حرف های قلمبه سلمه .اعتلای فوتبال کشور.باید برای شادی مردم کاری کرد.باید به تیم های پایه توجه کرد.باید........................ جمع کنید این مسخره بازیارو.اگر مرد بودن یه مناظره زنده برگزار میکردن.مگه قرار بود درباره چی صحبت بشه که از اونم ترسیدن.مذاکره تو انتخابات یعنی باج دادن.لابی کردن یعنی باج دادن.وگرنه اینکه بری تو فلان هییت فوتبال یه مشت وعده وعید بدی که نشد ارائه برنامه.برنامه یعنی مهدوی کیا.کسیکه باشگاه فوتبالش بهترین نمونه تو ایرانه.استعداد یابی.امکانات مناسب.برنامه آموزشی استاندارد و تمرین حرفه ای.
  • حقگو IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    شمس اعتراف به یک حقیقت تلخ کرد حقیقتی که دیربازی است عین بختک بر جامعه ما افتاده ,, در رای گیری حق رای با مردم نیست مردم کاره ایی نیستند حق رای در دست مجمع ( ما ) هستش ,, خلاصه هر شخصی که باید برنده باشد دم ما را باید ببیند ,, ,,,,,,,, این فدراسیون ناندانی خیلی خوبی است آیا مافیا دست از سر آن بر میدارد,,,,,,
  • فری عشقه IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    برو بابا همه میدونی تو کدوم تیمی آقای شمس و از همین الان وعده پست ریاست فوتسال هم بهت بستن تو دیگه نمیدمش از علی ایراد بگیری
  • عباد IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    درک اینگونه مسائل برای افرادی مثل شمس سنگین است واز حوصله شعورودانش او خارج کسی که اورا از درب بیرون میکنند ازپنجره میاید واگر از پنجره برانیش از درب پشتی وارد میشود جگونه میتواند درک کند که رفتار کریمی عین احترام به مردم بود زیرا دانستن حق مردم است افرادی ازجنس شمس با شکم فکر میکنند نه با مغز.
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    شما که حال وروزت معلوم در حدی هم نیستی راجع به علی کریمی حرف بزنی برو دنبال کارت
  • رضائی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    به نظرم هر 4 کاندید لیاقت رئیس شدن رو ندارند.اون سه تا فوتبالی نیستند و کریمی هم نه سواد داره و نه سابقه مدیریت
  • شجاعی JP ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    ملت جوگیر و جوزده خودشونم نمی دونند چی بگن فقط چشمشون به این چند رساته هست هر چی بگن طوطی وار تکرار می کنند.الان صداسیما و خبرورزشی و وررش سه کریمی رو میخوان و براش شبانه روز تبلیغ می کنند دوستان هم چشم و گوش بسته تکرار میکنند
  • مجید صدری JP ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    افراد بی هنر و بی تحصیلات را زیاد بالا نبرید نه تنها به خودشون ضربه می زنند بلکه به جامعه مربوطه هم آسیب خواهند رسوند .آقای کریمی از یک طرف ادعای لابی نکردن داره از طرفی برای مجمع خط و نشان میکشه که ای شمایی که می خوای به من رای ندی وای به حالت.
  • مهدی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    اقای شمس،مردم خودشون خستن از دست کارای اینا،نه توفوتبال تو همه جا،مردم که کار های نبودن،پس برا چی این برنامه نمایشی پخش میشد که چی بشی،یکی دو ساعت مردم و سرگرم میکردن،اتفاقا کار علی کریمی خیلی درست بود،تو ببند،این چن سال کجا بودی،الان همتون زبون باز کردین،برنامه داد اونایی باید رای بدن برن بخونن،دیگه چیکار میخوان بکنن و تو تلویزیون نمیان نمیگن،...
  • حسن US ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    چون که ایشان آلوده به فساد موجود در این فدراسیون نیستند. هر کسی ازین اعضا که رای به کسی داد که جریان پولهای کثیف جدید را وارد فدراسیون کند روزی باید پاسخگوی مردم باشد. فعلا بخورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی