نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چرخش مهاجم لژیونر برای پیوستن به پرسپولیس/ پرسپولیس فقط ریال می‌دهد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس شرایط خود و باشگاه پرتغالی‌اش را تغییر داد تا راهی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیدا کند.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی با این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با شناخت ضعف تیمش در امر گلزنی خواهان جذب شهریار مغانلو شد.

این مهاجم بلندقامت که در ابتدای فصل نیز پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کرده بود اصرار به لژیونر شدن داشت تا با قرارداد مالی کمتری نسبت به سایر بازیکنانی که در خارج بازی می‌کنند به فوتبال باشگاهی پرتغال رفته و به سانتاکلارا بپیوندد.

جای خالی عیسی

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا که تاثیر بسزایی در فینالیست شدن تیمش داشت به دلیل خوشحالی خارج از عرف در جریان همین بازی‌ها با محرومیت ۶ ماهه کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد تا نتواند برای سرخپوشان تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ بازی کند.

آرمان رمضانی و مهدی عبدی نیز در دور رفت فصل جاری لیگ برتر به هیچ وجه نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران را در غیاب آل کثیر برآورده کنند تا یحیی بار دیگر سراغ مغانلو برای حل مشکل گلزنی تیمش برود.

مخالفت همه جانبه با پیشنهاد اولیه

باشگاه سانتاکلارا پرتغال پس از دریافت پیشنهاد پرسپولیس موافقت خود را تنها با جدایی قرضی مغانلو اعلام کرد و در ازای آن خواستار مبلغ ۷۰ هزار دلار بابت رضایتنامه اش به مدت نیم فصل شد.

مغانلو شخصاً نیز بابت همین مدت حضور در پرسپولیس سه میلیارد تومان درخواست کرد که با مخالفت سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبرو شد. یحیی حاضر نشد رتبه بندی‌های مالی بازیکنان خود را با حضور گران قیمت مغانلو به هم بریزد تا رختکن نیز نسبت به این انتقال واکنش منفی نشان دهد.

اصرار مغانلو و برگشت شرایط

مغانلو وقتی با مخالفت پرسپولیسی‌ها روبرو شد به دلیل علاقه برای پوشیدن پیراهن این تیم وارد مذاکره با مدیران سانتاکلارا شد تا بتواند شروط این باشگاه را تغییر دهد.

مغانلو خواهان دریافت رضایتنامه قطعی از این باشگاه شد و خواست تا رضایتنامه را در اختیار خودش قرار دهند و کاری به پرسپولیس نداشته باشند. درخواستی که با موافقت شفاهی مسئولان این تیم پرتغالی همراه بوده است اما هنوز رضایتنامه مغانلو صادر نشده است.

پرسپولیس فقط ریال می‌دهد

باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین پیشنهاد خود به مغانلو اعلام کرده است پولی بابت رضایتنامه اش پرداخت نخواهد کرد و این بازیکن خودش باید مبلغ درخواستی باشگاهش را پرداخت کند اما حاضر است پیشنهاد سه میلیارد تومانی مغانلو را با تغییر مدت آن برای یک فصل و نیم به همراه افزایش معقولانه برای سال آینده مورد بررسی مجدد قرار دهد.

انتقال معلق

مهاجمی که در تابستان سال جاری اصرار به لژیونر شدن داشت با آمدن زمستان اصرار به بازگشت زودهنگام به فوتبال ایران و پذیرش پیشنهاد قبلی خود از پرسپولیس دارد اما هنوز این انتقال قطعی نشده است تا خیال پرسپولیسی‌ها از داشتن مهاجم جدید آسوده نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    این خوشحالی خارج از عرف که میگین یعنی چی؟ این خوشحالی سالها در ایران توسط عیسی اجرا میشد و خارج از عرف نبود ولی برادران استقلالی با زیراب زنی خارج از عرفش کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی