رم – میلان؛ اینتر هدف مشترک!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلان و رم هردو در پی رسیدن به اینتر هستند. حساس‌ترین بازی این هفته سری آ ایتالیا در پایتخت برگزار خواهد شد.

خبرورزشی - تیم‌های رم و میلان آخرین بازی امشب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های سری A را برگزار خواهند کرد. دیداری که هر دو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن دستیابی به جایگاه اینتر است. جایگاهی که برای میلان کمی سهل‌الوصول‌تر از رم است. هرچند یک تساوی می‌تواند کاخ آرزوهای هر دو تیم را به ویرانه تبدیل کند. 

رم
در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A قرار دارند. با وجود یک تساوی بدون گل مقابل بنونتو برای رسیدن به میلان ۲ امتیاز بیشتر نیاز ندارند. جالوروسی در مجموع در ۱۶ بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده که ۱۲ پیروزی نشان دهنده طولانی‌ترین عملکرد آنها از سال ۲۰۱۷ تاکنون است. به‌طور کلی بر حریفان متوسط خود غلبه کرده‌اند اما مقابل رقبای اصلی خود مانند یوونتوس، آتالانتا و لاتزیو شکست خورده‌اند. صعود روز پنج‌شنبه به مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا یک امر ساده برای مردان پائولو فونسکا بود و باید اکنون به فکر لیگ باشند. آنها در حال حاضر درگیر یک نبرد هفت‌جانبه هستند که جنگ بر سر سهمیه‌های اروپایی است. فونسکا پس از کنار رفتن از کوپا ایتالیا اکنون باید برای ادامه همکاری بازگشت تیم را به بالای جدول با سهمیه لیگ قهرمانان مهر و موم کند و در حالت ایده‌آل جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر ببرد. هرچند آنجا هم میلان یکی از رقبای اصلی رمی‌هاست. 

میلان
رم در این فصل ممکن است با ۳۰ امتیاز بیشترین امتیاز را در خانه خود جمع کرده باشد اما میلان بالاترین امتیاز را در خارج از خانه با ۲۸ امتیاز به خود اختصاص داده است. برای میلان از بازی با اسپتزیا زنگ خطر به صدا درآمد و شکست سنگین مقابل اینتر در دربی ۶ امتیازی باعث شد، صدرنشینی که مدت‌ها در مشت‌شان بود به سمت همشهری برود. حالا این میلان است که هم باید ببرد و هم چشم به لغزش اینتر داشته باشد. اگرچه چرخ‌های قهرمانی برای تیم نسبتاً جوان پیولی همچنان در حرکت هستند. میلان اکنون چهار بازی در سری A را در سال ۲۰۲۱ باخته است که دو بازی بیشتر از کل سال گذشته می‌شود. وقت کمی برای ناراحتی باخت وجود دارد زیرا در هفته‌های آینده پس از بازی با رم باید با ناپولی و یک بازی رفت و برگشت در لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد را نیز پشت‌سر بگذارند. پس از دو بازی بدون گل در سری A میلان با لغزش مقابل رم می‌تواند به ۳ بازی بدون گل زده برسد و برای اولین بار از آپریل ۱۹۶۷ رکورد بزند. 

مصدومان و محرومان
مصدومیت ادین ژکو مقابل براگا باعث شده به احتمال فراوان در این بازی استراحت کند و بورخا مایورال جایش را بگیرد. زانیولو و سانتون مصدومان طولانی مدت فونسکا هستند که باید اسمالینگ و ایبانیس را هم به لیست جدید غایبان رم اضافه کرد. کومبالا هم که تازه بهبود یافته از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد. در میلان هم بن‌ناصر و مانژوکیچ مصدومان تیم هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی