نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال/ فقط آن ۹ نفر ...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دور اول انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که علی کریمی ۹ رای را به خود جلب کرد. کریمی در پاسخ به این سوال که آیا رای‌های داده شده به دیگر کاندیداها پاک بود، گفت: امیدوارم افراد نزد وجدان خود راحت باشند و به فوتبال خیانت نکرده باشند.

خبرورزشی - علی کریمی که با سروصدای زیاد وارد کارزار انتخاباتی شده بود، در شرایطی که ناظران شانس کمی را برای او قائل بودند، با ۹ رای به کار خود در انتخابات فدراسیون فوتبال خاتمه داد. به عبارتی از ۸۶ عضو مجمع فدراسیون فوتبال، تنها ۹ نفر بودند که علی کریمی را به عنوان رئیس  فدراسیون برگزیدند تا او شانس حضور در دور دوم را هم نداشته باشد.

در این زمینه بخوانید:

در این گزارش به شرح اتفاقات روی داده با حضور علی کریمی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال پرداخته‌ایم:

آشتی علی کریمی و آجورلو بعد از جنجال معروف

علی کریمی و سردار آجورلو در زمان همکاری در استیل آذین به مشکل خوردند، در انتخابات فدراسیون فوتبال دوباره به هم رسیدند. آن اتفاق در باشگاه منحل شده استیل آذین به قدری جنجالی بود که تا هفته‌ها در رسانه‌ها سر و صدا کرد.

آجورلو و کریمی در سال‌های گذشته رابطه چندان خوبی نداشتند ولی انگار در انتخابات مشکلات را تا حدودی کنار گذاشتند. آنها امروز برخورد گرمی با هم داشتند و آجورلو پس از خوش و بش با جادوگر به شوخی دو ضربه با کف دست به کمر کریمی هم زد.

تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال

صحبت کریمی با افراد پیشنهادی خودش

علی کریمی نامزد ریاست فدراسیون در تمام مدت سخنرانی مهدی محمدنبی و توضیحات او با افرادی که به عنوان نواب رییس پیشنهادی خود به فدراسیون اعلام کرده بود صحبت می‌کرد.

تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال

حضور حاج صفی در انتخابات و خوش و بش با کریمی

از تیم ملی فوتبال بزرگسالان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم به همراه وحید هاشمیان در انتخابات حضور دارند. همچنین احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی در انتخابات حاضر است. حاج صفی در حاشیه مجمع با علی کریمی خوش و بش کرد.

تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال

کریمی رای نیاورد؛ انتخابات به دور دوم رفت

از ۸۷ رای مجمع، کیومرث هاشمی ۲۴ رای، عزیزی خادم ۳۵ رای، مصطفی آجورلو ۱۸ رای و علی کریمی ۹ رای به دست آوردند. یک رای هم باطل بود. به این ترتیب انتخابات به دور دوم کشیده شد و عزیزی خادم با هاشمی برای دور دوم با هم رقابت خواهند کرد. کریمی و آجورلو در این انتخابات رای نیاوردند.

تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال

کریمی مجمع را ترک کرد

کریمی بعد از آنکه در این انتخابات رای لازم را به دست نیاورد، مجمع را ترک کرد. او ابتدا با هاشمی و عزیزی خادم خوش و بش کرد و سپس به همراه بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت فوتبال ایران، از سالن خارج شد. آجورلو هم بعد از آنکه در مجمع رای نیاورد، جلسه را ترک کرد.

تصاویر و کنایه‌های خاص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ از مهندسی انتخابات تا خیانت به فوتبال

کریمی : ۹ نفر دوست دارند فوتبال ایران تغییر کند

علی کریمی  در زمان خروج از سالن بین خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم. از اول هم مشخص بود و ۹ نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سرتاسر کشور و جهان متوجه شدند ۹ نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند. رأی تمام اعضای مجمع قابل احترام است و هر کسی حق رأی دارد. طبیعی است اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم.

کریمی تصریح کرد: امیدوارم طرف پیش وجدان خود خیالش راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشد. مشخص نیست ۹ نفری که به من رأی دادند چه کسانی بودند اما خودتان دیدید چه اتفاقی افتاد.

وی در باره اینکه این انتخابات مهندسی شده بود،‌ گفت: نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در باره اینکه آیا حاضر است به عنوان مربی به فوتبال بازگردد گفت: نیازی به من نیست طبیعتا اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهم.

او پس از مصاحبه با اهالی رسانه در حین ترک ساختمان با طرفداران خود عکس یادگاری نیز گرفت. 

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، عزیزی خادم با اکثریت آرا موفق شد کیومرث هاشمی را پشت سر بگذارد و به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    علی جان چرا کاندیدشدی؟مگرنمیدانی بودن امثال جنابعالی یعنی نابودی دلالها/رانت خوارهاومفسدان /مافیا مگه میذاره شمارییس بشی؟
  • مولر از برلین ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    این ریس یک استقلالی دو اتشه هست. !!
  • سیدرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    علی آقای کریمی چه خبر ار حسین هدایتی ؟ اونموقع صرف نمیکرد رابین هود شدن
    • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      احسنت زدی به خال!
    • آرش IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      حسین هدایتی همون نبود که تمام مخارج درمان ناصر خان حجازی رو داد؟
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    اینقدر مثل عقده ایها نطر ندید یه آدم حسابی و دلسوز تو این فوتبال باشه اون جادوگره
  • اس اس 2ستاره IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    مهندسی.چه واژه نام اشنایی برای این چندسال فوتبال ما .مهندسی لیگ .مهندسی نتایج.تازمانی که این مهندسی ها وبی عدالتی ها باشه فوتبال ما به جایی نمیرسه .
  • هلی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    حاج صفی با رانت کاپیتان تیم ملی شده است این بازیکنان تیم ملی واقعی نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی