نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
جزئیات پیشنهاد بایرن مونیخ به علی کریمی/ جادوگر ایران را ترک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال رای نیاورد و حالا ممکن است به پیشنهاد بایرن پاسخ مثبت بدهد.

خبرورزشی - در حالی که چند روز قبل خبر معاون سابق باشگاه پرسپولیس خبر از پیشنهاد بایرن مونیخ به علی کریمی داده بود و از اوخواسته بود تا فارغ از هیاهوی انتخابات به این پیشنهاد فکر کند حالا جزئیات درخواست همکاری قهرمان اروپا مشخص شده است.

گفته می‌شود بایرن مونیخ با شماره ۸ سابق خود پیشنهاد داده تا مدیریت آکادمی فوتبال خود در خلیج فارس را بر عهده بگیرد. آکادمی که در شهر دوبی تاسیس خواهد شد. شهری که علی کریمی در ان محبوبیت ویژه‌ای دارد. باید دید کاپیتان سابق تیم ملی ایران این پیشنهاد بایرن را خواهد پذیرفت یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    وقتی اینجا کار بهش نمی دن بره برای بایرن کار کنه علی دایی هم بره برای باشگاه اورتون کار کنه !!! اینجا ایرانه به آدم خوبا کار نمی دن توی کل نظام تنها کسی که دیدم دلسوز مردم باشه شهید سلیمانی بود که اونم آخرش شهید شد و میگن از داخل هم اطلاعات دادن به آمریکا تا شهیدش کنن بقیه شون در حد شعار و حتی افتضاح حالا این نظر منه شاید کسی قبول نکنه !!! فردوسی پور اینقدر گفت که من وطنم رو دوست دارم ولی این آقایون صداوسیما میلی اصلا بی خیال و بازم‌سماجت دارن فردوسی پور نباشن نمی فهمم فردوسی پور چکارشون کرده بود که اینقدر سوختن !!!!
    • لنگیون IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      خخخخخخخخخ. تو باشگاه خودتون لنگ حاضر نیستین ابدارچی باشه بعد میخواین رای هم بهش بدن.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      ستارگان سرخ مگه علی کریمی بیکاره که اینا بهش کار بدن؟ وقتی از بایرن‌مونیخ پیشنهاد داره یعنی فوتبال آلمان که همه چیزش رو حساب کتابه،اومده دنبالش پس مراقب حرفات باش فوتبال ما باید توسط آدم های نظیر همون تاج و ساکت و کفاشیان اداره بشه تا فوتبال نابود بشه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      چرا ما حاضریم مشکلی هم نداریم باشه کیسه کش ولی مدیرش نمی کنن !!!!! یعنی دست هوادار نیست
    • پارسه IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      لطفا شان علی کریمی رو پایین نیارید
    • کمانگیر IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      البته دوست عزیز توی دبی به دریای پارسی یک چیز دیگه میگن کریمی هم میگه. برادرم داستان ما ایرانیها از این حرفا گذشته.
  • محسن تالشی US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    علی کریمی (پیش کسوت تیم تراکتور و استیل آذین ) که اصالتا هم گیلانی هستن کل خانواده شون از جمله علی کریمی همه استقلالی هستن و علی کریمی از بچگی عاشق مرحوم ناصر حجازی بوده و حتی علی کریمی در آن سالها در ابتدا با استقلال قرار داد داخلی بسته بود ولی با دسیسه و مکر و توطئه فرماندار سابق مشکین دشت کرج که طرفدار دو آتیشه لنگ بود با رئیس کمیته فوتسال آن زمان(صادق درودگر) و عابدینی (مدیرعامل سابق پیروزی )پول بیشتری به کریمی دادن و ایشان با تیم پیروزی قرار داد بست..!! (متاسفانه در آن مقطع اسپانسرهای پولداری مثل سامسونگ و فولاد ایران حامی مالی تیم پیروزی بود و پول رنگ خیلی آدمها رو عوض میکرد... احمد عابدزاده و بیرانوند و امیری رو هم به آن اضاف کنید..‌چون این ها نافیای پول و رسانه دارن و با تبلیغات و هیاهو و بزرگ نمایی وپو حمایت نهاد وو ارگان های سیاسی بلزیکن را رشد میدن و.... این ظلم وستم وناعدالتی مافیای لنگ در تاریخ ثبت خواهد شد.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      محسن تالشی خیانت تو مکتب شما دوچرخه سواراست از زمانیکه توپ گرد و مستطیل سبز بوجود اومد شما کیسه کشا منتظر بودید ببینید سرورتون پرسپولیس کبیر کدوم بازیکن رو میخاد تا چهار دست و پا بدوین دنبالش
    • علی تالشی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      من از این طایفه بجز علی کریمی، دو نفر دیگه رو هم میشناسم که قرمزته ی آتشینن. یکی فرشید، برادرش. یکی هم محمدرضا پسر عموش.
    • مافیای کیسه IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      دوست تالشی کیسه کش من، خودکشی نکن، اگه اینجوره که تو میگی، نیکبخت و مجیدی و‌عنایتی و مؤمن زاده هم بازیکنایی بودن که چک گرفتن از سرورشون ولی یهو دیدن کن تو کیسه اند. زیاد حرص نخور، برات خوب نیست. نمردیم و یه تالشی کیسه کش هم دیدیم!
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      پاسخ به لنگی های بالا: نمونه ای ازعنایات حکونتی به لنگ: هواداران استقلال چند فصل است که خواهان جدایی خلیل زاده از هیت مدیره هستند ولی هیچ اتفاقی نمیفته ولی در مقابل در تیم لنگ یحیی گل ممدی در عرض ۲۴ ساعت رسول پناه رو که دلال بازی یحیی رو افشا کرده بود عوض میکنه! استراماچونی که خار چشم لنگ بود رو فراری دادن ولی برانکو با وجود دلال بازی چهار فصل تمام کمال حفظ شد ای کاش استرا رو نه به اندازه مدت قراداد برانکو (۴سال) فقط یک سال نگهش میداشتن.. تقویم لیگ رو با شرایط لنگ تغییر میدن.. شرایط کرونا با برنامه های لنگ چیده میشه.. داوران از یحیی گل ممدی عذر خواهی میکنن. داوران ترسو در اغلب بازی ها با بازیکنان لنگ با مماشات برخورد میکنن و از مافیای لنگ ترس دارن چون میدونن اگر به ضررشون بگیرن مثل آقای قهرمانی( داور) از داوری محو میشن.
  • حقیقت تلخه IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    پس با این حساب به جناب شمسعلی باید گفت اونی که باید پیچهای نیمکت بایرن رو نگه داره من و شما بهمراه اسطوره تیم محبوبتون هست نه علی کریمی. قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهری، گوهری!
  • محمود IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    تو این روزگاری که وزیرش موجودی به اسم رسول پناهو به جون پرسپولیس می اندازه ما پرسپولیسی ها به خدا امید داریم.کیسه کشاامیدشون به امثال خطیر خائنه که حتی به اونا هم خیانت کرد و پارسال بهش فحش میدادن.ما پرسپولیسی ها به اسطوره هایی مثل دایی و کریمی و مهدوی کیا افتخار میکنیم که در سطح جهانی شناخته شده و مورد احترام هستن.کیسه کشا به امثال مجیدی دلخوشن که افتضاح دوپینگش لو رفت و حتی تو اماراتم سر نخواستنش دعوا بود.ما پرسپولیسی ها به غیرت سید جلال و بازیکنایی می نازیم که بعد بازی با زانو میرن رختکن.کیسه کشا پز غفوری و قائدی و مظاهریرو میدن که به خاطر پول چهار هفته است کیسشونو پاره پاره کردن.ما پرسپولیسی ها از برد تیممون کیف میکنیم و لذت میبریم.کیسه کشا از اینکه صبح همون روز رفتن رنگ ریختن روی در باشگاه پرسپولیس.ما پرسپولیسی ها بعدفینال آسیا برای غیرت بازیکنا و کادر فنیمون دست میزنیم.کیسه کشا میشن پادوی عربا و بعد فینال مجیزه گوی ژاپنی ها و کره ای ها.پرسپولیسی هااز موفقیت طارمی تو پورتو خوشحال میشن.کیسه کشا فیلم علی کریمیشون تو امارات برای هم ارسال میکنن.تفاوتارو دیدین؟با افتخار پرسپولیسی هستم.
  • پارسه IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    مدیران بایرن مونیخ و هامبورگ عقلشون پاره سنگ ورمیداره چون به کسایی پیشنهاد همکاری میدن که صلاحیت فعالیت در فوتبال درجه چهار پنج رو ندارند. این موضوع رو کسایی که کیومرث رو qumars مینویسن فهمیدن چطور بایرنی ها و هامبورگی ها نفهمیدن نمیدونم.
    • اشکان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      نکنه به فرهاد گل برگ مغرور باست پیشنهاد بدن‌. ببخشید که تیم مدیریت بایرن مونیخ متوجه نشدن اما تو کیسه پرور تشخیص دادی امثال شما باد ورزشگاه هنوز به تنت نخورده بعد میای اینجا فتوا میدی.. کانالت رو عوض کن کیسه نما
  • کامبیز IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    قشنگ در یک فیلم کمدی تراژدی زندگی می کنیم. متخصصین فوتبال ما به یک فوتبالی رای نمی دهند. ولی یکی از برجسته ترین و مهم ترین باشگاه های دنیا به او پیشنهاد کاری می دهد.
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    بدترین خرید تاریخ بایرن مونیخ
    • مافیای کیسه IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      بدترین خرید بایرمونیخ، شرف داره به برترین خرید تیم الفرهاد!
  • سهراب US ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    خجالت نمیکشین نه؟! واسه اینکه تعصب کورتون کرده. شما فوتبالو میفهمین یا بایرمونیخ؟ بابا! یه کاری نکنین که آلمانیا هم فکر کنن ایرونیا چشم دیدن همدیگرو ندارن!
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    علی کریمی هم مثل بعضی ها امارات رفت ولی چون سالم بود رفت المان ولی بعضی ها با شرمندگی دیپورت شدن و برا تیمشون سوغاتی اوردن اونم از نوع پودریش
  • gaber IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    چقدر هواداران دو تیم عاقل و بالغ و خوش گفتارند باید بره هم نزدیک ایرانه هم می‌تونه براحتی جوانان فوتبالی ما را ساپورت کنه و پاک بمونه
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    جوری نوشتید پیشنهاد فکر کردم یار غار هدایتی شده سرمربی بایرن مونیخ !!! این مدل پستها زیاد اعتبار و ارزش بالایی نداره مثلا فکر کنید من‌بشم نماینده باشگاه یوونتوس در محله مون! به نظرتان ارزش داره؟
    • N IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      جناب عالی خودتو با علی کریمی مقایسع میکنی ...یه ضرب مثل میگع شتر در خواب بیند پنبه دانه الان قضیه جناب عالیه
  • سیدرضا IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خدارو شکر ، امیدوارم در پرورش کودکان موفق باشه
  • حمید IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    بایرن اینقدر بدبخت شده که به علی کریمی پیشنهاد داده !!!!!!!!
  • طرفدار کریمی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    علی کریمی جان،کشور ما لیاقت تورا نداشت،شما همه جای دنیا محبوب هستید،برو همان بایرن مونیخ آلمان،باشگاه پرطرفدار دنیا،آرزوی موفقیت برای جنابعالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی