نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
۲ |
۳
پرسپولیس بالاتر از مارسی و فیورنتینا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی باشگ‌های جهانی با ۵ پله صعود در رده ۱۱۴ قرار گرفت.

خبرورزشی - بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۲ اسفند) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این، صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۰۰ امتیاز، با ۵ پله صعود بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند المپیک مارسی فرانسه، فیورنتینا و ساوتهمپتون در رتبه ۱۱۴ قرار گرفت.

تیم استقلال با ۱۵۲۹ امتیاز و بدون تغییر، مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. این تیم در قاره آسیا یک پله صعود کرده و در رتبه یازدهم جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح جهانی با ۴ پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده ۲۲۵ قرار دارند.

سپاهان با ۱۴۷۸ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم در آسیا نیز تغییری نکرده است و طلایی پوشان اصفهانی مانند هفته گذشته در رتبه بیست و سوم قاره کهن قرار گرفته اند. این تیم با یک پله سقوط در سطح جهان در رتبه ۳۴۰ جای گرفته است.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۵۴ امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های کاوازاکی ژاپن با ۱۶۳۳ امتیاز و چونبوک موتورز کره جنوبی و نیز با ۱۶۳۲ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته اند. تیم الدحیل قطر با ۱۶۱۲ امتیاز همچنان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۳ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۸۱ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۲۰۳۹ و اینترمیلان با ۱۹۳۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

رئال مادرید نیز با ۱۹۳۳ امتیاز و با یک پله صعود نسبت هفته گذشته در رتبه چهارم جای گرفته است. پاری سن ژرمن با ۱۹۲۰ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته به رتبه پنجم رسیده است.

نکته قابل توجه در این رده بندی صعود لیورپول به رتبه هشتم جهان است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ
منچسترسیتی
اینترمیلان
رئال مادرید
پاری سن ژرمن
اتلتیکو مادرید
بارسلونا
لیورپول
یوونتوس
منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    ای جان کیسه کش چطوری خوبی برقراری عزیز دل ای جان دل میدونم بدی ادا خوبا درنیار
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اینم کاره وزیره بالاتر از مارسی و فیورنتینا هستیم کیسه کشایدکل نورد خخخخخخخ وزیر آمار ر‌و دستکاری کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی