نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۸ |
۵
دلیل استعفای محمود فکری از استقلال چه بود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مستعفی تیم استقلال با دریافت ۶۵ درصد قرارداد خود از این تیم جدا شد.

خبرورزشی - محمود فکری ساعتی پیش با حضور در باشگاه استقلال جلسه ای را با احمد مددی برگزار کرده و در نهایت سرمربی آبی پوشان اعلام کرد از سمت خود استعفا داده است.

این در حالی است که عنوان شد فکری از مربیگری تیم استقلال برکنار شده اما او به صورت توافقی از آبی پوشان جدا شد. سرمربی استقلال در شرایطی که تا فصل آینده با این باشگاه قرار داد داشت حاضر شد تنها تا روزی که در این تیم فعالیت داشته حقوق خود را دریافت و با دریافت ۶۵ درصد قرارداد خود در این فصل، از استقلال جدا شود.

این در حالی است که اگر قرار بود باشگاه استقلال حکم برکناری فکری را صادر می‌کرد باید تا روزی که او هدایت تیمی را قبول نمی‌کرد تمام رقم قراردادش پرداخت می‌شد.

به این ترتیب فکری با استعفایی که به صورت کتبی به مددی ارائه کرد دست مدیران این باشگاه را برای مسائل مالی و شکایت احتمالی باز گذاشت.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    سرش سلامت اسطوره موفق باشه..واقعا مربیگری تو تیمهای بزرگ خیلی سخته و مدیریت میخواد..آقای فکری زمانی که بازی میکرد بازیکن‌باتعصبی بود و خاطرات خوشی برای هواداران قدیمی استقلال رقم زد ولی دوران مربیگری خیلی تفاوت داره، آقای فکری به هر دلیلی نتونست تو استقلال نتیجه بگیره، ولی من هیچ وقت دوست ندارم اسطوره باشگاه با دلخوری و به این شکل از تیم جدا بشه، با اینحال گاهی یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه..
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خب یعنی از نظر مالی تا حدودی به نفع استقلال شد.. دم حاج محمود گرم
  • Blue Love IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    یادمه منصوریان هم ۲ میلیارد طلبش رو بخشید.. در کل امیدوارم فکری موفق باشه
  • آبکش 6 سوراخه آبی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خلاصه هر اومدنی یه رفتنی داره، که دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. اما برای محمود فکری یکمی زود بود بره، دستکم تا آخر فصل و باید می موند. خلاصه حیف شد که رفت.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خدایی دمش گرم
  • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    بله بهتر از همه می فهمند و به همه هم فریاد می زنیم و میگیم : دوای درد استقلال یک مربی بزرگ خارجی ه و یک مدیر لایق و استقلالی . به مدیران بگید این قانون مکن دراوردی رو میخوان سه چهار ماه دیگه بردارن همین الان بردارن . مگه هدف از وضع این قانون جلوگیری از خروج ارز نبود ، اینطویکه باید حدود نیم میلیون دلار به استراماچونی بدن در حالیکه خونه نشینه و هیچ کاری واسه فوتبال ایران هم نکرده پس عاقلانه و به نفع منافع کشوره ک هرچه زودتر این قانون رو بردارن. راستی ذکر این مطلب ضروری است : ک در خیرها اومده پس از پرداخت مبلغی جهت رضایتامه ترابی ، قراره امروز مبلغی واریز بشه جهت صدور رضایت نامه مغانلو ... انشائ الله ک به ریالهد خخخخخخخ
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      دوست عزیز شما نگران ما نباش برای ما دلار و ریال فرقی نداره حتی اگه دلاری هم باشه مشکلی نیست چون درآمد ما هم به دلار هست و هم به ریال تنها تیمی که فعلا درامد دلاری برای این مملکت داره میاره تیم ما هست ان شاءالله بقیه تیمها هم بتونن این کار رو انجام بدن و برای مملکت ارز اوری داشته باشند
  • اس اس IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    دمت گرم حاج محمود هم برای پرداخت به نساجی و هم اینجا. دورا دور قبل از فصل می گفتم بهترین گزینه برای استقلالی که همین هم شد. اما کمی در مدیریت مسائل اگه بهتر عمل می کردی اوضاع بهتر می شد. روزی برخواهی گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی