نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش ابهام آمیز محمود فکری درباره رفتار بازیکنان استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با توجه به شرایطی که در تیم برایش به وجود آمده بود ادامه همکاری به صلاح نبود و به همین خاطر از مسئولیتش کناره گیری کرد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول یکی از تیم‌های بالانشین جدول بود و چند هفته را هم در صدر جدول سپری کرد، در نیم فصل دوم با تساوی برابر مس رفسنجان وارد بحران جدیدی شد تا جایی که اعضای هیأت مدیره این باشگاه به این جمع بندی رسیدند که با محمود فکری قطع همکاری کنند.

محمود فکری که در هفته‌های اخیر تحت فشار انتقادات قرار داشت صبح سه شنبه ۱۲ اسفند ماه به باشگاه استقلال رفت و در نشستی با احمد مددی شرکت و در پایان تاکید کرد که به صورت توافقی استعفا کرده است.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان علیه شما موضع گیری کردند یا مسائل داخلی باعث شد استعفا کنید گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهار نظری نداشته باشم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    از دوران کوتاه آقای فکری و استقلالی ترین کادر تاریخ استقلال، سه چیز در اذهان میمونه: ۱) خیانت چند بازیکن برای زمین زدن فکری و آوردن کسی که مرتب باهاشون در ارتباط بود و با هم برنامه میریختن(وریا، میلیچ، قائدی، و..) ۲) سادگی و صداقت و تلاش بی منت آقای فکری که نهایتا با بخشش دو سال از مبلغ قرادادش با سکوت خداحافظی کرد(۷.۵ میلیارد تومن) ۳) نامردی و یا بی تجربگی و بی منطقی یه عده باصطلاح هوادار که بر خلاف مصالح تیم، انقدر فضا رو آشفته کردن تا تیم بشکنه و فکری زمین بخوره و کسی که فنش هستن بیاد.
    • تاجی طبرستانی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      خودش هم خیلی جاها مقصره
  • کامبیز IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    هوای وریا رو نگه میداشتی تا اون هم هوای تو رو در شبکه های مجازی نگه می داشت و به همین راحتی می موندی
  • محمود IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    محمود وقتی از بین رفت که در وقتِ بی احترامی بازیکنان به کادر پزشکی، راحت از بازیکنان گذشت! وقتی از بین رفت که مثل عوام تو خیابون، موقع دعوا، خ،ک،م،ج اونم جلو دوربین! و تازه برای توجیه! طرف مقابل رو مسئول دونست که تحت فشار قرارش دادن! یجوری که انگار زیر شکنجه مجبور به اعتراف(توهین) شده!! محمود روزی از بین رفت که بازیکن بدون جامِ ۱۴ میلیاردیش بعد تعویض زیر توپ زد و ... وقتی از بین رفت که حاضر نشد جواب یک سوال ساده فنی رو به خبرنگار بده و پاشد رفت! و مهمتر از همه محمود همون روز اول که دور از اخلاق از تیم قبلیش جدا شده بود، و جلوی دوربین گفت: خانه ام را میفروشم که به استقلال بیایم! از بین رفته بود. محمود ...
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    راسته میگن دوباره قهر کرده؟؟ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی