به بهانه یک گل ۳ امتیازی دیگر از سیدجلال حسینی/ لطفاً خداحافظی نکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با این عملکرد مطلوب کاپیتان پرسپولیس آن هم در ۳۹ سالگی باید همه پرسپولیسی‌ها به ویژه کادر فنی این تیم و یحیی گل‌محمدی از سیدجلال حسینی بخواهند حالا حالاها به خداحافظی از فوتبال فکر نکند.

خبرورزشی - انگار نه انگار که سیدجلال حسینی پا به ۳۹ سالگی گذاشته است. کاپیتان پرسپولیس در این سن و سال که همبازیانش اغلب بازنشسته یا مربی شده‌اند نه تنها مفید بازی می‌کند بلکه گل‌های سه امتیازی هم می‌زند.

اگر سه گل قبلی سیدجلال از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید، این یکی روی یک شوت زیبا به ثمر رسید تا ثابت شود او یک بازیکن همه فن حریف است. بهترین گلزن این فصل پرسپولیس احمد نوراللهی با ۶ گل است و حالا سیدجلال در رتبه دوم قرار می‌گیرد تا در غیاب مهاجمان گلزن، این دو بار اصلی گلزنی را بر دوش داشته باشند. هفته‌های گذشته کاپیتان قرمزها گل سه امتیازی زد و حالا هم در بازی با سایپا ترک عادت نکرد. پرسپولیس با ۹ امتیاز حاصل از گلزنی حسینی حالا صدرنشین لیگ برتر و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیستم است. از زمان حضور سیدجلال حسینی در خط دفاع تیم پرسپولیس، آنها عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشته‌اند. پرسپولیسی‌ها چهار فصل متوالی بهترین خط دفاع لیگ شدند و در لیگ بیستم نیز تا به امروز ۸ گل خورده‌اند. بدون شک تمام ارکان دفاعی در این موفقیت‌ها نقش دارند اما کمتر کسی است که سیدجلال ۳۹ ساله را مهم‌ترین عنصر دفاعی پرسپولیس نداند. کاپیتان و مدافع تیم پرسپولیس تهران در آخرین ماه‌های ۳۹ سالگی‌اش، از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است. او که بدون شک یکی از بهترین مدافعان میانی نسل خود است. اغراق نیست اگر بگوییم در تاریخ فوتبال ایران کمتر مدافعی مثل او قدرت حضور رهبرمأبانه، توانایی خواندن بازی و کنترل نبض خط دفاعی تیمش را در دوران حضور در پرسپولیس داشته است. در چهار، پنج سال گذشته برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نقش یک کاپیتان، یک صخره، یک گلزن، یک قهرمان و یک امید را داشته و رهبری تیمش را در چهار قهرمانی پی در پی لیگ برتر و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا عهده‌دار بوده است.

با این عملکرد مطلوب آن هم در ۳۹ سالگی باید همه پرسپولیسی‌ها به ویژه کادر فنی این تیم و یحیی گل‌محمدی از سیدجلال حسینی بخواهند حالا حالاها به خداحافظی از فوتبال فکر نکند. این مدافع با تجربه با همین آمادگی می‌تواند حداقل دو سال دیگر هم در پرسپولیس و لیگ برتر با قدرت بازی کند.

در این زمینه بخوانید: حمله سیدجلال به رکورد علی انصاریان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    سید عزیز حداقل 2سال دیگه میزبان هواداران پرسپولیس تو خونه خودشه و خداحافظی و اینا در کار نیست
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    بگو ماشاالله،چشم حسودان کورباد
  • عامیرزا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    در لیاقت وقدرت سید صخره هیچ شکی نیست ولی بنظرتون اگه این و امیری و بیرانوند تو کمپ نادی الدوپینگی عالات للعالمیه بودن الان کجای این فوتبال بودن؟!! واگه رحمتی وحسینی وقائدی تو پرسپولیس بودن الان کجای عاسیا واروپا(از نوع حقیقی نه جعلی وفتوشاپی وپیشنهادی اش!) بودن؟!بستر رشد فراهم باشه شخصیت استعداد ونجابت ولیاقتها بروز میکنه ومتعفن نمیشه وصدالبته لیاقت خود شخص، همه دیدن که بازیکنان بسیار بااستعدادی مثه صادقیان ومسلمان و رضائیان تا گربه رقصونی کردن با اردنگی پذیرایی شدن و بعد !! و چن هفته قهر وغیبت نمالیدیم بیاریمشون تو ترکیب اصلی! یا هر روز تو فضای مجازی مون دلقک بازی و تو خیابونا تجمع وعربده کشی و توتمرینمون قهر وکتک کاری وزیرعاب زنی باشه و مکتبمون بجای غیرت وحیا و تلاش، عشق سوسولبازی وخودنمایی و فیلم هندی باشه..زمین شوره سنبل برنیارد، دراو تخم عمل ضایع مگردان.الخ
  • جک تری دی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    شما حساب کنید سید چندتا گل سه امتیازی زده با قرارداد زیر سه میلیارد و 40 سال سن بعد نگاه به سه تا فوروارد کیسه بعد اخر فصل کی تیم رو قهرمان کرد وزیر ورزش خخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی