نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دلیل اصلی رد صلاحیت بهاروند فاش شد/ دو پرونده باز در دادگستری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بعضی از نمایندگان مجلس«شستا» را برای گرفتن پول از فدراسیون تحت فشار گذاشتند و آنقدر درباره فوتبال صحبت کردند که حالا می‌توانند رئیس فیفا بشوند!

خبرورزشی - محمود اسلامیان عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که دیگر اثری از او در فدراسیون نیست درباره فشار نمایندگان مجلس در پرونده شستا و همچنین وضعیت رد صلاحیت حیدر بهاروند سخن گفت. خلاصه‌ای از مصاحبه اسلامیان را بخوانید.

*عزیزی خادم به تنهایی نمی‌تواند و همه فوتبالی‌ها باید کمکش کنند. باید همه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال کنار هم باشند. ما صبح تا شب در فوتبال به هم حمله می‌کنیم. یک انتخابات برگزار می‌کنیم ولی صد جور حرف می‌زنند و به صد شکل به مجمع توهین می‌کنند. آیا مسئله این است؟

*مجمع متشکل از روسای هیئت‌ها، مدیران عامل باشگاه‌ها، کاپیتان‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی و… است. باید به نظر این جمع احترام گذاشت. خود من هم یک بار از مجمع رای نیاوردم ولی توهین هم نکردم. علی کریمی افتخار فوتبال ما است.

*مسئله قرارداد ویلموتس به تحریم‌ها بر می‌گردد. اگر تحریم نبودیم با یک نامه حق و حقوقمان را می‌دادند. فیفا هم در نامه به فدراسیون ایران عنوان کرده بود چرا پول ویلموتس را ندادید. ما به تحریم‌ها اشاره کردیم و اینکه اگر نبود، مشکلی نداشتیم.

*متاسفانه به شستا فشار آوردند که این کار را انجام بدهد. شستا برای حل یک مشکل بزرگ با فدراسیون فوتبال همکاری کرد. بدون اینکه از این شرکت تشکر کنند، آن ‌را مجبور به شکایت کردند. یکسری از نمایندگان مجلس فشار آوردند. این شرکت آمده بود به فوتبال کمک کند. خدا را شکر فدراسیون این مبلغ را قبل از انتخابات، تسویه کرد. بعضی از نمایندگان مجلس باید بروند جای «اینفانتینو» رئیس فیفا بنشینند. بعضی از آنها حتی یک روز هم فوتبال بازی نکرده‌اند ولی پیشنهاد می‌کنم بروند رئیس فیفا شوند و وقتشان را اینجا تلف نکنند. آنها به جای اینکه به فکر مردم و جامعه باشند، صبح تا شب دنبال این بودند که ببینند کجا می‌توانند صحبت کنند.

*از قبل با من صحبت شده بود که در تیم‌های جدید مدیریتی باشم. آقای بهاروند و آقای آجورلو اصرار داشتند که با آنها همکاری کنم ولی به خاطر مشکلات جسمانی، عذرخواهی کردم. بهاروند دو پرونده باز دارد. ۱۶ میلیون پرونده در دادگستری‌ها وجود دارد و هر مدیری در جمهوری اسلامی هم پرونده دارد. چهار دستگاه نظارتی داریم که مرتب به دستگاه قضا گزارش می‌دهند. اگر بهاروند محکوم شده بود، برای رد صلاحیتش بحثی نبود اما اینکه قبل از محکومیت، رد صلاحیت شده، کم سابقه است.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی