نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۱ |
۲
پرسپولیس در آبادان هم با یک بر صفر خوشبخت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی برای بازی با صنعت نفت آبادان آماده می شود که شش بازی پیاپی را برده است.

خبرورزشی - با فرمول قهرمانی‌های پرسپولیس نتیجه تساوی هم در آبادان بد نیست اما مسلماً یحیی گل محمدی تیمش را برای پیروزی ارنج خواهد کرد او خوب می‌داند که در صنعت نفت طالب ریکانی یک بازیکن سرحال و شوت زن است ومر دان دفاعی اش نباید به او فضای لازم را برای شوتزنی بدهند. یحیی در بازی‌های گذشته نشان داده که تیم‌های حریف را خیلی خوب آنالیز می‌کند و به همین دلیل تیم خیلی کم گل می‌خورد یا اصلاً نمی خورد.

پرسپولیس در بازی‌های گذشته فوتبال هوشمندانه‌ای ارائه داد و حتی نبود چند بازیکن کلیدی هم نتوانسته خللی در برنامه‌های تیمی پرسپولیس ایجاد کند. بازی در آبادان هم مسلماً سختی‌های خاص خود را دارد اما گل محمدی برای این بازی هم برنامه‌های زیادی دارد و حتی اگر نتواند باز هم از وجود مهدی ترابی استفاده کند، قطعا روی عالیشاه که آماده‌تر شده، احمد نوراللهی و وحید امیری حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد یحیی خوب می‌داند که صنعت نفت به خاطر باخت ۲ بر صفر مقابل پیکان تیمی زخم خورده است که در خانه برای اعاده حیثیت بازی می‌کند تیم پورموسوی تا چند هفته قبل حتی یکی از مدعیان بالای جدول بود اما به نظر می‌رسد مشکلات هر ساله که بیشتر مالی است بار دیگر روی صنعت‌نفتی ها تاثیر می‌گذارد و حداقل این که این تیم را از جرگه بالای جدولی ها جدا می‌کند.

با این حال تکلیف پرسپولیس مشخص است آنها به آبادان می‌روند تا شاید با یک برد یک بر صفر دیگر فاصله خود را با سایر مدعیان کمتر کنند پرسپولیس برای رسیدن به این خواسته ابزار لازم را دارد اما باید بتواند غرور را از بازیکنانش دور کند کاری که پرسپولیسی‌ها در این چند سال به رهبری سیدجلال به خوبی از پس آن برآمده‌اند این که پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که می‌تواند ۶ بازی پیاپی را ببرد نشان از آن دارد که در این تیم غرور و دست کم گرفتن رقبا هیچ معنا و مفهومی ندارد پرسپولیس بعد از زدن ۵ گل به تیم امیر قلعه‌نویی دوباره با همان انگیزه تمرین کرد و راهی میدان شد تا سایپا را هم با شکست بدرقه کند برای تیم گل محمدی نام حریفان خیلی فرق نمی کند آنها هر بازی را به چشم یک فینال می بینند و این مسئله در پرسپولیس برخلاف استقلال شعاری نیست. برای بازیکنان این تیم که حالا به دنبال پنجمین قهرمانی پیاپی هستند صنعت نفت در آبادان همان‌قدر خطرناک است که سپاهان در اصفهان و استقلال در تهران. یادمان نرود که شاگردان یحیی گل گهر را هم در خانه خودش ۵ تایی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    کیسه ورزشی مگر بازیکنان پر افتخار پرسپولیس کیسه کش هستند که با یک برد اخاذی کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی