فرهاد آمد اما هر لحظه شاید دوباره برود/ مجیدی چطور بازی را از قلعه نویی برد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که یکی از مدیران باشگاه استقلال قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی توافق کرده بود، سرانجام فرهاد مجیدی بار دیگر سرمربی استقلال شد.

خبرورزشی - مجیدی در حالی بازی را از امیر برد که نتیجه پرگل بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان قطعاً در حضور او روی نیمکت استقلال تاثیرگذار بود.

فرهاد در تمام نظرسنجی هایی که از فوتبالی ها و هواداران استقلال انجام شده بود توانست امیر را پشت سر بگذارد اما این تمام ماجرا نبود.

مجیدی هفته ها قبل مشکلاتی که با یکی دو عضو هیئت مدیره استقلال داشت را حل کرد و بعد از چند ماه بار دیگر به عشقش که همان سرمربیگری استقلال است رسید.

رفتارهای فرهاد در سنوات گذشته نشان می‌دهد که هر لحظه باید منتظر استعفای اینستاگرامی او بود. مجیدی نشان داده که عاشق آمدن و رفتن است و خیلی نمی‌توان به قراردادی که گفته می‌شود دو سال و نیمه است، اعتماد کرد.

او سری قبل حتی نتوانست چند روز دندان روی جگر بگذارد و احمد سعادتمند را تحمل کند تا حداقل استقلال فینال جام حذفی را مقابل تراکتور برگزار کند. فرهاد رفت و حتی در لیگ قهرمانان اسیا روی نیمکت استقلال نبود تا دستیارش مجید نامجو مطلق تیم را در آسیا هدایت کند.

مجیدی البته این بار توانست بازی را از امیر قلعه‌نویی ببرد و دوباره روی نیمکت داغ استقلال بشیند. البته همانطور که ذکر شد در این راه نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر خیلی مهم بود. نکته دیگر این که درست یا غلط اعلام شد که باشگاه گل‌گهر قلعه‌نویی را نمی‌دهد از طرفی معادلات هیئت مدیره طی ۴۸ ساعت گذشته به سود فرهاد عوض شد و یکی دو مخالف سرسخت او کاری از پیش نبردند تا در نهایت مجیدی به خواسته خود برسد.

اکثریت هواداران استقلال که فرهاد را می خواستند می‌توانند امیدوار باشند که تیمشان حداقل از زمان محمود فکری بهتر بازی کند.

فصل گذشته مشکل مجیدی نداشتن یک دروازه‌بان ششدانگ و البته یک خط دفاعی متزلزل بود. فرهاد اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد و رقیب سرسختی برای پرسپولیس در لیگ بیستم باشد، حتماً باید این مشکلات را حل کند. حتی رشید مظاهری که امسال در مجموع خوب کار کرده با مربی دروازه‌بان‌های استقلال درگیر شد و این یک نشانه مهم برای مجیدی است.

نکته دیگر اینکه به نظر می رسید فرهاد در روز خداحافظی اش کمی با وریا غفوری مشکل پیدا کرده بود و حالا باید دید رابطه کاپیتان و سرمربی استقلال ترمیم شده یا نه؟

ختم کلام این که فرهاد باید بلافاصله دستیارانش را انتخاب و تمرینات را آغاز کند چرا که در چشم بر هم زدنی بازی شنبه با فولاد خوزستان فرا می‌رسد.

مجیدی یک بار نه نفره به نکونام باخته و حالا این بازی برای او جنبه انتقامی دارد ضمن اینکه در شرایط فعلی یک شروع خوب و طوفانی از نان شب هم برای مجیدی واجب تر است.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام DE ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    اشتباه کردن دو ساله نیمه بستن باید قرار داد تا از الان میبستن تا هر وقت قهر کنه حالا خوبه عین ژنرال نمیره خودشو حبس کنه تو رختکن
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    فرهاد آمد اما جک تری دی بعدا خواهد آمد خخخخخخ
  • Blue Love IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    مجیدی میبره و لنگی ها میسوزند
  • اسماعیل IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    یه بسته آبنبات چوبی هم در کنار زمین باشه که قهر نکنه
  • امیر IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    این تیم با یک مشت بچه که عاشق ژست گرفتن کنار زمین و ادا بازیند به جایی نمی رسه .
  • دوچرخه سواران تاج استقلال IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    استقلال یا تاج سابق را گروهی از دوچرخه سواران ملی پوش ایران تاسیس کردند و قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم ایران است و باعث افتخار است که ریشه ای ورزشی و پاک دارد ولی متاسفانه عده ای که طرفدار یک تیم بی ریشه حکومتی هستند از روی جهالت و بیسوادی چیزی که افتخار است را جور دیگر تفسیر می کنند که آن به عدم بهره وری مغز و قدرت تفکر و تعقل آنها برمیگردد تیم بی ریشه که الان همه آنرا "خاص""سوگولی حکومت""بچه خودخواه و لوس و هوچیگر نظام" می دانند و می نامند اصلا معلوم نیست چگونه تشکیل شده است چند بار منحل شده است و از تفاله و مازاد سایر تیمها تشکیل شده است و سالها نقاب بر چهره داشته و ماهیت حکومتی بودن خود را مخفی کرده است اسامی گوناگونی داشته بولینگ عبده پرسپولیس آزادی مرحوم شهید چمران پیروزی و غیره حالا این جماعت تازه به دوران رسیده و از غار خزیده حرفهای عجیب و غریب می زنند جای بسی تامل و تحقیق و تاسف دارد که چگونه جامعه ما تهی مغز شده است که خوب از بد را تمیز نمی دهد و کلاغ را جای قناری قالب می کنند
    • مهرداد IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      پسر جان یکم کلاهتو بالاتر بزاری میفهمی که نفت ابادان قدیمی ترین تیم ایرانه و کلا زادگاه فوتبال در ایران ابادان هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی