خبر خوش شکوری به پرسپولیسی‌ها/ بازیکن مورد نظر به تهران می‌آید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و جذب شهریار مغانلو توضیحاتی را بیان کرد.

 خبرورزشی - ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار کرد: آنچه که در پنجره نقل و انتقالاتی  بین المللی پرسپولیس وجود دارد  این است که کل مبلغ بدهی خود را به حساب بودیمیر پرداخت کرده ایم و حتی سود پول هم به حساب او واریز شده است. بودیمیر  پرداخت مبلغ ۴۷۵ میلیون یورو را تایید کرده است اما هنوز ۳۲ هزار یورو را تاییدیه نکرده است. تا زمانی که این بازیکن کل مبلغ را تایید نکند، فیفا پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز نمی‌کند.  

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت جذب شهریار مغانلو بیان کرد: ما درباره این بازیکن تا زمانی که انتقال او قطعی نشود صحبت نمی‌کنیم. البته ما با مغانلو صحبت‌های خوبی کرده ایم. او قرار است که به تهران بیاید.  بعد از آن با شهریار صحبت می‌کنیم. مغانلو باید تست کرونا بدهد و بعد به ایران باز گردد تا ما بتوانیم با این بازیکن قرارداد منعقد کنیم.  

فیفا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز می کند

او ادامه داد: طی یک هفته گذشته با فیفا مکاتباتی داشتیم و درخواست کردیم پنجره نقل و انتقالاتی ما  باز شود. فیفا در آخرین اقدام نامه‌ای به وکیل بودیمیر ارسال کرد. فیفا اعلام کرده است که در صورتی که وکیل بودیمیر طی ۳ روز اعلام نکند که پول را دریافت کرده در آن صورت این نهاد اجرایی بنا را  بر این می‌گذارد که بودیمیر پول را کمال دریافت کرده است و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز می‌کند.  

ما با تمام کمبودهای اقتصادی طلب بودیمیر را پرداخت کردیم 

شکوری درباره علت تاخیر پاسخگویی وکیل بودیمیر گفت: گویا در گذشته با این وکیل بدرفتاری شده است. امیدواریم هر چه سریعتر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود، چرا که با تمام سختی‌ها و کمبودهای اقتصادی توانستیم مطالبات این بازیکن را تامین و به حساب او واریز کنیم، اما بحث‌های بانکی وجود دارد که متاسفانه کار را بسیار سخت کرده است.  

او درباره پرونده سوشا مکانی و پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به این دروازه بان گفت: ما هم از رای صادر شده تعجب کرده ایم. البته ما از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری می‌کنیم. با فدراسیون فوتبال مکاتباتی داشتیم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این موضوع را حل کنیم.  

سرازیر شدن پرونده ها به باشگاه پرسپولیس جای تعجب دارد 

شکوری درباره اینکه شکایت مکانی و مصلح باعث بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس می‌شود، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا این مشکل رخ ندهد، اما این موضوع جای تعجب دارد که چرا زمانی که پرسپولیس به صدر جدول رسیده  و به یک آرامش خوبی دست یافته است، این پرونده‌های عجیب و غریب پشت سرهم روانه باشگاه می‌شوند.

او در پایان گفت: البته تشکر می‌کنم از بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی و خیلی  بازیکنان دیگر  که اسم آنها را به یاد نمی‌آورم، اما در این مقطع حساس که پرسپولیس نیاز به کمک دارد فعلا شکایت نکرده و پیگیر پول خود نشده اند. این پول حق این بازیکنان است، اما زمان و فرصت تنفس می‌دهند تا ابتدا پرونده‌های بین المللی را پاک کنیم و بعد سراغ آن‌ها برویم. امیدوارم سایر دوستان هم کمک کنند تا  بتوانیم از این مقطع حساس عبور کنیم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    پرسپولیس خدارو شکر به معنای واقعی تبدیل به یه باشگاه حرفه ای شده.بزرگترین ویژگی یه باشگاه حرفه ای اینکه بر اساس احساسات تصمیم گیری نکنه و همیشه تو بدترین شرایطم تمام افرادی که با باشگاه در ارتباط هستن،چه مدیریت،چه کادر فنی و چه طرفدارا بتونن آرامش و خونسردی خودشونو حفظ کنن.یعنی وقتی مربی های بزرگی مثل برانکو و کالدرونو از دست دادن از هم نپاشن،وقتی کسی مثل رسول پناه که دشمنیش با تیم کاملا مشخصه حتی تو بالاترین سطح مدیریتی پست گرفتن ،تیم از هم نپاشه،وقتی اتفاق های تلخ مثل رفتن ستاره ها و از دست دادن فینال آسیا و مساوی های اعصاب خرد کن اتفاق افتاد طرفدارا صبور باشنو و از تیم حمایت کنن تا بحران رفع بشه و البته خریدن بازیکنم با آرامشو بدون احساساتی شدن و اتفاق بیافته.اگر مغانلو و فرجی جذب بشن به نظرم یه شاهکار نقل انتقالاتی صورت گرفته که تو ایران بی سابقه بوده.که البته هم مدیریت باشگاه و هم طرفدارا تو این اتفاق سهیم هستن.به نظرم تنها نقطه ضعف باشگاه پرسپولیس در حال حاضر تیم های پایه هست که سر سامان درست حسابی ای نداره.در صورتی که هزینه زیادی هم برای اینکار نیاز نیست
  • تیم مظلوم لنگ IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    همه خرج ها برای لنگ حکومتی هست . با خرید ترابی و فرشاد فرجی و شجاع خلیل زاده و شهریار مغانلو لنگ پر مهره ترین تیم لیگ می شود . لنگ فقط خرج می کند .
    • محمود IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      ما هرچی خرج کنیم به یه قلم شیخک همیشه مصدومیتون که پول گرفته تا تو تهران بخوره و بخوابه پول مفت بگیره ،نمیرسه.ما مثل شما پول مفت به کسی نمیدیم.برای نادری نیمکت نشین ده میلیارد خرج نمیکنیم.نازامثال غفوریرو با چهارده میلیارد نمیخریم ،بازیکنمون قهر میکنه بهش باج نمیدیم ، ........ .هرچند باید برای خودم تاسف بخورم که جواب آدمی مثل تورو دارم میدم وقتی یه سرچ ساده نمیکنه تا بفهمه فرجی و مغانلو چجوری جذب میشن.بماند که نمیدونم شجاع خلیل زادرو از کجات درآوردی
    • مظلوم کیسه IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      کیسه کش پر مهره ترین تیم شما کیسه کشا هستید ولی محبوب ترین سرورتون پرسپولیس کبیر
    • رایان قرمز IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      داداش پماد واسه سوزشت موجوده.وقتی اطلاعات کافی از تیم‌سرورت نداری بهتره بری زیر مطالب درمورد مربی چندبار قهر کرده اخراج شده که جدیداجذب شده نظر بدی.داداش شجاع خلیل زاده چند ماه رفته قطر قرار نیست برگرده.فردا روزی هم مجیدی نتیجه نگرفت باز نگید تقصیر وزیر داوره.یه نگاهی به اخبار بنداز ببین پیشکسوت استقلال چطور از خجالت همدیگه در میان.یکم از پیشکسوت و طرفدارهای پرسپولیس یاد بگیرید.تو هر شرایطی تیم حمایت میکنن.بازیکن سالاری نداریم.۱۲روزقهر کنه بعد بیاد همه براش دست بزنن فکری بزارش تو ارنج.بازیکن ۱۴میلیاردی نداریم.وقتی هم باخت میاریم گردن دستهای پشت پرده نمیزاریم.گردن وزیر داور نمیزاریم.بازیکن ما تو ارنج نباشه فوش ناموسی به مربیها نمیده.یه کلام بگم بازیکنهای ما میدونن پیراهن چه تیمی رو پوشیدن.مشکل مالی دارن.اما تعصب که دارن فقط کاپیتان تیم میره حرف میزنه.افتاد یا تا فردا بازم برات بگم.
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    475 میلیون یورو؟ توی متناتون دقت کنید بازیکنای استقلال صلواتی بازی می‌کنند بعد فقط پرسپولیس خرج زیاد میکنه
  • gaber IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    آقای شکوری بهتره این مسائل را درون باشگاه نگهدارید و با تجربه شوید این موضوعات بیشتر به پرسپولیس ضربه میزند .خواهشاً رک و راست باشید در کنارش سیاست هم باید باشد .لطفا .احتیاج به باز کردن مسائل نیست ایکاش میشد مستقیم با شما تماس بگیریم و مسائل بیشتری را در میان . لطفا زیاد با این موضوعات ور نروید
  • یحیی چرا دیگه گریه نمیکنی؟ IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    خیلی جالبه..!! همین شکوری اوایل فصل با یحیی مو مصنوعی گریه زاری و جو و هیاهو راه انداختن که نمیخان بگذارن ما قهرمان بشیم..!! خوب حالا چی شد؟ چرا دیگه گریه نمی کنید؟؟ چطور شده الان خنده رو لب تون غنچه کرده ؟؟ هنوز یادمون نرفته شکوری و دوستان دیگر لنگ طی چند سال که تکیه بر کرسی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش زده بودند چه خدمات بی شماری به باشگاه لنگ کرده اند که از جمله این کمک های می توان به؛ تغییر برنامه لیگ وتغییر تقویم لیگ، لغو اردوهای تیم ملی بخاطر لنگ، مساعد کردن شرایط بنفع لنگ فراری دادن مربیان لیگ‌براری ..فراری دادن بازیکنان ، پرداخت به موقع پول بازیکنان ..رانت و نفوذ در وزارت ..برگزاری اردوهای خارجی و و برنامه ریزی ها برای لنگ سوگلی و هزاران خدمات دیگر .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی