نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
۴ |
۱
پنجعلی: چرا مهاجم جوان پرسپولیس را کنار گذاشتند؟
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس مهاجمان خیلی خوبی دارد؛ ولی به خاطر استرس و فشار هواداران نتوانسته اند کیفیت واقعی خودشان را نشان بدهند.

خبرورزشی - محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بود و کار گروهی تیم در زمان دفاع و حمله عالی و واقعا بازی قشنگی بود؛ البته چند موقعیت داشتند که متاسفانه نتوانستند گلزنی کنند؛ وگرنه با اختلاف گل بیشتر پیروز می‌شدند.

پیشکسوت پرسپولیس با ارزیابی عملکرد مهاجمان پرسپولیس ادامه داد: به نظرم پرسپولیس مهاجمان خیلی خوبی دارد؛ ولی به خاطر استرس و فشار هواداران نتوانسته اند کیفیت واقعی خودشان را نشان بدهند. بعضی وقت‌ها توپ‌هایی که همه انتظار دارند گل شود، آن‌ها بیرون می‌زنند که خوب نیست. ای کاش به آرمان رمضانی هم فرصت دوباره‌ای می‌دادند و به خاطر چند بار موقعیت از دست دادن او را کنار نمی‌گذاشتند.

پنجعلی در رابطه با تقویت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تاکید کرد: تیم ما در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) حضور دارد و باید در همه پست‌ها تقویت شویم؛ البته الان بیشتر مهم این است که نیمکت برای بازی‌های آسیایی تقویت شود.

وی درباره خصوص عملکرد یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم گل محمدی خیلی خوب عمل کرده است. فقط چند هفته بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، نتایج تیم در لیگ برتر افت کرد؛ ولی از حالا خارج تعصب می‌گویم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و کارشناسان هم همین حرف را تکرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    چشم شور و ناپاک از محبوب دلها دور باد
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    رمضانی ده سال دیگم فرصت داشت یه گل نمیزد.اصلا درحد لیگ دو هم نبود چه برسه به لیگ برتر واونم پرسپولیس.فقط خوبیش اینه که پنجعلی درپرسپولیس سمتی نداره والا با این تفکر الان جای کیسه بودیم که تا خرخره بازیکن داره اما چندین ساله خواب جام وقهرمانی رو هم ندیده ودور خورشون میچرخن و پول نابود میکنن واززمین وزمان طلبکارن .حالا بگذریم که ازسر دلسوزی همه ی ارکان فوتبال از فدراسیون وداوری ووزیر ومعاون وحتی مجلس میخواستند به هرطریقی یه جام به کیسه اهدا کنند اما بازم با این بازیهای درحد محلات نشد که نشد.
  • فری عشقی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    سروری و آقایی پنجعلی عزیز!!! اما بزرگوار الان که هوادار نمیتونه به ورزشگاه بیاد چه فشاری؟ و پرسپولیس الان وقت صبر کردن نداره!! بازی های لیگ و حذفی و آسیایی رسید! بازیکن اگه چیزی در چنته داشته باشه در همون چند بازی اول خودش رو نشون میده مثل عیسی و آقایی و سرلک و لک و پهلوان پرسپولیس پیراهنش خیلی بزرگه مثل تیم های کیسه و شله زرد نیست که هر کی رو میارن در تیم شون
  • منوچهر انتظاری US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    خداوکیلی پنجعلی کجا بعضیا کجا .پنجعلی نماد پرسپولیس بود ستون اخلاق بود اخلاق و جوانمردی رو با هم داشت اینا موندنیه .از همه مهم تر واسه ما که دهه شصت می رفتیم استادیوم و با تیم زندگی می کردیم اصالت بود و همه بچه ها اصالت داشتند و مال خاک پاک جنوب شهر بودند .الان چی اگه تو تهران ولشون کنی نمی تونند راه استادبوم و محل اسکانشونو پیدا کنند .آقا اینجوری به دلمون نمی چسبه .این تیم مال بهترین شهر دنیاست یعتی تهران .دوست داریم تو انحصار خودمون باشه بازیکناش هم مال رده های پایه خودمون به قول امروزیا آکادمی خودمون .هر چی نیگا میکنی .... اصلا ولش کن عزت زیاد . یار پنجاه ساله پرسپولیس آقا منوچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی