نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئال مادرید و بارسلونا مالیات معوقه ۲۰ سال گذشته را می‌پردازند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید، بارسا، اوساسونا و بیلبائو باید به زودی مبلغی را به عنوان مالیات پرداخت نشده در ۲۰ سال گذشته به اداره مالیات اسپانیا پرداخت کنند.

خبرورزشی - دیوان عدالت اتحادیه اروپا امروز حکمی را صادر کرد که کاملا به ضرر ۴ باشگاه اسپانیایی رئال مادرید، بارسلونا، بیلبائو و اوساسوناست.

هر ۴ باشگاه جزو باشگاه‌های حرفه‌ای با مسئولیت محدود محسوب می‌شوند که خصوصی نیستند و انتخاب رئیس و بسیاری از تصمیمات در آنها از طریق رای گیری و توسط اعضای رسمی و هواداران اتخاذ می‌شود.

بر همین اساس این ۴ باشگاه در ۲۰ سال اخیر از یک معافیت مالیاتی ۵ درصد بهره‌مند بودند و در واقع به درآمدهای سالیانه شان ۲۵ درصد مالیات تعلق می‌گرفت در حالی که باشگاه‌های دیگر اسپانیایی تا ۳۰ درصد مالیت پرداخت می‌کردند.

کمیسیون اروپا دولت اسپانیا را ملزم کرده بود تا این معافیت را باطل کند اما با شکایت بارسلونا و بیلبائو به دادگاه عالی بروکسل، این حکم لغو شد. امروز دادگاه لوکزامبورگ اما حکم دادگاه قبلی را نقض کرد و حق را به کمیسون اروپا داد. به این ترتیب ۴ باشگاه فوق باید ۵ درصد مالیاتی که در ۲۰ سال اخیر از پرداختش معاف بودند را پرداخت کنند.

گفته می‌شود این رقم بین ۵ تا شش میلیون یورو خواهد بود ولی مبلغ دقیق را اداره مالیات اسپانیا مشخص خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی