واکنش متفاوت پیشکسوت استقلال به برکناری فکری و بازگشت مجیدی/ دچار اسطوره ‌سوزی شده‌ایم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تغییرات کادر فنی این باشگاه توضیحاتی داد.

خبرورزشی - صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره استعفای محمود فکری از سرمربیگری استقلال اظهار کرد: فکری در باشگاه استقلال نتایج نسبتا خوبی به دست آورد و تیم را در رتبه سوم جدول لیگ برتر فوتبال تحویل داد. باید از زحمات او و کادرش تشکر کرد. مدیران باشگاه استقلال باید از محمود فکری حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: قطعا محمود فکری هم اشتباهاتی در دوران سرمربیگری خود در استقلال داشته؛ اما باشگاه استقلال متاسفانه با ندادن زمان کافی در این سال‌ها به سرمربیانی همچون منصوریان، فکری و مجیدی اسطوره سوزی کرده است. در حالی که امسال باشگاه می‌توانست فکری را تا پایان فصل نگه دارد و در صورت نتیجه نگرفتن فکری، سال آینده یک سرمربی با تجربه بیاورد.

وی بیان کرد: هواداران در حال حاضر نباید انتظار معجزه در نتایج باشگاه استقلال را داشته باشند؛ چرا که سرمربی برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان دارد. اگر فصل گذشته از مجیدی حمایت می‌شد، حالا او یک سرمربی بسیار باتجربه‌تر بود؛ همین مورد درباره علی منصوریان هم صدق می‌کند. او نیز با فشار فضای مجازی و تماشاگران مجبور به استعفا شد. این تغییرات زیاد سرمربیان، نشانه ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال است.

او درباره سرمربی شدن فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال گفت: برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم. او باید تجارب دوره‌های گذشته که سرمربی استقلال بوده است را به کار بگیرد. تا با کسب موفقیت برای باشگاه استقلال، دل هواداران را شاد کند. این تیم یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال در تمامی خطوط است و به جز یک بازی‌ساز نیاز چندانی به جذب بازیکن ندارد.

ورمزیار درباره شانس قهرمانی باشگاه استقلال در بیستمین دوره از لیگ برتر فوتبال بیان کرد: باشگاهی که می‌خواهد موفق شود باید مدیریت، کادر فنی و بازیکنانش هماهنگ باشند که این عوامل لازمه رسیدن به یک موفقیت هستند. البته مدیریت به عنوان تصمیم گیرنده کلان در کسب موفقیت تاثیرگذارتر است.

وی ادامه داد: استقلال باید بتواند در بازی‌های آینده اش امتیازات را جمع کند و خودش را به صدر جدول لیگ برتر فوتبال نزدیک کند. مطمئنا رقبای استقلال مثل پرسپولیس و سپاهان در ادامه لیگ بیستم امتیاز از دست می‌دهند. با همت کادر فنی و بازیکنان می‌شود این فاصله امتیازی ایجاد شده را جبران کرد و به قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسید.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: هواداران و پیشکسوتان باید همه جانبه از فرهاد مجیدی و مدیریت باشگاه حمایت و آن ها نیز سعی کنند تا با کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال دل هواداران را شاد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    اگر در مورد کادر فنی فعلی هم شاهد ناشکیبایی هوادار و مدیریت و فشار و سامتاژ شدید فضای مجازی باشیم و بعضی رسانه‌ها باشیم، قطعن این کادر رو هم به فنا میدیم.امیدواریم به کادرفنی فعلی تا پایان وقت قراداد زمان داده بشه تا بدون فشار روانی و روحی به کار ادامه بدن، هر چند همین کادر و نوچه ها و فناش در حق آقای فکری و استفلال نامردی بزرگی کرد.
  • الدوچرخه چی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    کارشناس به این میگن! همدلی به سبک کیسه! مطمئنا پرسپولیس وسپاهان در طول فصل امتیاز از دست میدن وعستقلال قهرمان میشه!دقیقا مثل اون حرفهایی که درلیگ قبلی موقعه ای که ده تا بازی مونده بود وبخاطر کرونامغرضین ناامید شده از جام از تعطیلی لیگ حرف میزدند اما توقع داشتند بدون مشخص کردن قهرمان لیگ تعطیل بشه واستدلال شون هم این بود که ده تا بازی مونده وخودش ۳۰ امتیازه !یجوری حرف میزدند که انگار قراره پرسپولیس ده تا بازی رو ببازه وکیسه هر ده تا رو ببره!حالا این به اصطلاح کارشناس هم این مدلی میخاد کیسه رو درخواب قهرمان ببینه.
  • ناشناس DE ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    مگر اسطوره هم دارند؟؟؟؟؟؟؟ یک مشت افراد هوچی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شمسعلی. IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    والله بازم اینهایند که هنوز کری میخوانند اگر چه خیلی از حرفهایشان الکی و سرگرم کردن هواداره ولی از اینکه هنوز آتقدر پررو هستند که برای پرسپولیس کری میخوانند من یکی خوشحالم چون با همین شر و ورها ست که سالهاست فقط جشن تولد میگیرند
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      ما که آخر نفهمیدیم شما کدوم وری هستید؟ اینوری یا اونوری یا اونوری تر یا هیچ وری؟
  • ناصر IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    خیالتون راحت مجیدی هم موفق نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی