جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۳ |
۵
مجیدی و نکونام هم برای پرسپولیس بازی می‌کنند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس به طور حتم نقشی ویژه در حضور فرهاد مجیدی در استقلال داشت.

خبرورزشینتیجه عجیب دیدار پرسپولیس و گل گهر در نهایت معادلات نیمکت استقلال را عوض کرد و فرهاد مجیدی بعد از حدود ۶ ماه دوباره سرمربی استقلال شد. او حالا باید در اولین گام  انتقام خودش و استقلال را از فولاد خوزستان بگیرد. جواد نکونام تا حالا ۴ بار با استقلال بازی کرده که حاصل آن دو پیروزی و دو تساوی بوده است. جالب اینکه استقلال آخرین بار با محمود فکری به فولاد باخت و مجیدی هم آخرین بار در اهواز مغلوب نکونام شده بود .با این حال نتیجه دیدار استقلال و فولاد اگر مساوی شود می‌تواند به نفع پرسپولیس تمام شود. اینکه دو مدعی جدی امسال هر کدام دو امتیاز از دست بدهند، همان چیزی است که پرسپولیس و گل محمدی می خواهند .در واقع شاید جواد و فرهاد هم ناخواسته در زمین پرسپولیس بازی کنند البته طبعاً مجیدی تیمش را برای پیروزی راهی میدان خواهد کرد چرا که مساوی چیزی کمتر از شکست نیست اما فارغ از معادلات جدولی، نتیجه تساوی برای فولاد نمی‌تواند نتیجه بدی باشد به خصوص که آنها در اهواز استقلال را شکست دادند .

پرسپولیس هم در آبادان و در شرایط کرونایی در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که در دیدار رفت یک بر صفر این تیم را شکست داده بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که شش بازی پی‌درپی را با پیروزی پشت سر گذاشتند، خوب می‌دانند که بردن در آبادان به معنای تثبیت موقعیت‌شان در صدر جدول و احتمالاً ایجاد فاصله بیشتر با استقلال است.

در هفته‌ای که دربی کرمان هم برگزار می‌شود، قرمز و آبی باید به مصاف تیم‌های خوزستانی بروند با این تفاوت که فولاد همچنان یک مدعی است اما صنعت نفت تا حد زیادی از جمع مدعیان فاصله گرفته است با این حال پرسپولیس که روی دور برد افتاده، خوب می‌داند که هرگز نباید صنعت نفت را دست‌کم بگیرد.

در این دیدار هم امید گل‌محمدی به احمد نوراللهی و سیدجلال حسینی است دو بازیکنی که اکثر گلهای امسال پرسپولیس را به ثمر رساندند. دو بازیکن دفاعی که هم وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهند و هم در کار هجومی فوق العاده موفق ظاهر شده‌اند. البته هنوز در استفاده از مهدی ترابی تردیدهایی وجود دارد هرچند که معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرده آی‌تی‌سی این بازیکن صادر شده است.

پرسپولیس اگرصنعت نفت را شکست دهد با ۳۶ امتیاز حاشیه امنیت بسیار خوبی در صدر جدول پیدا می‌کند. هدف و انگیزه شاگردان یحیی از سفر به آبادان هم دقیقاً همین مسئله است اگر قرار باشد پرسپولیس مثل فصل گذشته با تیم های تعقیب کننده خود فاصله پیدا کند، بهترین فرصت همین هفته‌هاست جایی که استقلال بازی سنگینی با فولاد دارد و سپاهان هم باید در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر برود که در دور رفت توانسته بود تنها شکست پرسپولیس را رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    این دوتا اگه بیل زنند باغچه ی کیسه وفولاد رو بیل بزنند بقیه پیشکش!یکیشون با هوچیگری به نوعی که فکری گفت ویکیشون هم با پودر و دوپینگ !
  • جناب خان IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    مجیدی باید شکر گذار وممنون پرسپولیس باشد که تیم قلعه نوعی را با پنج گل شکست داد که مدیران استقلال دور قلعه نوعی را خط قرمز بکشند وکرنه الان به جای مجیدی قلعه نوعی سرمربی استقلال بود
  • سیدرضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    خیلی خوشحالم از این انرژی مثبت استقلال به هوادارهای فوتبالی که میبینیم در خبری که تیتر نشون میده در چه موردی هست دوتا قرمز نظر میزارن و نام کاربری و نوع ادبیاتی که میبینیم ازشون بیش از قبل خوشحالم از اینکه استقلالی هستمو از مکتب انسان ساز استقلال درس گرفتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی