جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
۰ |
۴
کارشکنی ستاره‌های لیورپول علیه یکدیگر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم لیورپول به آشتفگی عجیبی رسیده است و گویا مانه خودش را زمین نمی‌اندازد تا صلاح با پنالتی گل نزند!

خبرورزشیلیورپول باز هم در آنفلید باخت. این بار مقابل چلسی و با نتیجه یک بر صفر. این پنجمین باخت خانگی متوالی سرخها به حساب می آید، رکوردی منفی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه رقم خورده است. اما ماجرای بحران در لیورپول فقط به همین جا ختم نمی شود. به نظر می‌رسد اختلاف بین بازیکنان و حتی بین ستاره تیم محمد صلاح و سرمربی یورگن کلوپ هم علنی شده است. 

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول در اظهار نظری جنجالی، سادیو مانه مهاجم لیورپول را متهم کرد که به عمد از پنالتی گرفتن برای تیمش خودداری کرده به این خاطر که نمی‌خواسته محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل بزند.  صلاح و مانه همواره رقابت سختی برای ثابت کردن خود به عنوان بهترین گلزن باشگاه دارند اما امسال صلاح ۱۰ گل بیشتر از مانه زده و از این نظر از رقیب سنگالی خود جلو است. 

حالا مایکل اوون که خودش زمانی گلزن اول آنفیلد بود معتقد است که رقابت بین مانه و صلاح از یک رقابت سالم و مفید برای تیم خارج شده و در حال ضربه زدن به لیورپول است. او می‌گوید مانه خودش را در محوطه جریمه زمین نمی‌اندازد چون می‌داند که صلاح پنالتی زن اول لیورپول است و به این ترتیب آمار گلزنی او را بالاتر می‌برد. 

در بازی با چلسی، در یک صحنه مانه با سرعت وارد محوطه جریمه چلسی شد و در حالی که آندریاس کریستنسن بازیکن چلسی پایش را جلوی راه مانه قرار داد، مهاجم لیورپول که می‌توانست خودش را به زمین بیندازد و خطا بگیرد (چون به نظر خطا هم می‌آمد) از افتادن خود جلوگیری کرد و در عوض، تلاشش را کرد تا زمین نخورد و دنبال توپ بدود و گل بزند. 

اوون با دیدن این صحنه گفت: «باورم نمی‌شود که او خودش را زمین نینداخت. این یک برخورد و خطای واضح بود و مانه احتمالا پیش خودش هم به این نتیجه رسیده که می‌توانست یک پنالتی بگیرد اما او کاری شبیه هفته قبل و بازی مقابل شفیلدیونایتد را تکرار کرد. تعجب می کنم، و این شاید افکار انحرافی باشد که به ذهن من خطور می‌کند. اما محمد صلاح در این تیم پنالتی زن اول است و مانه پیش خودش فکر می‌کند خب اگر من خودم را زمین بیندازم پنالتی می‌شود و صلاح یک گل دیگر خواهد زد. این دو بازیکن چند سال است که سر کسب کفش طلا با هم در رقابت هستند. این تئوری شاید خیلی بدبینانه باشد اما ماهیت رقابتی که بین او و صلاح به وجود آمده باعث شده حتی گاهی وقتی یکی از آنها دیگری را در موقعیت بهتری می‌بیند به او پاس ندهد. نوعی خودخواهی بین آنها به وجود آمده است و رفتارشان هم ناشی از عصبانیت است، مثل زمانی که صلاح تعویض شد و به نشانه اعتراض سر تکان داد.»

اوون مدعی بود که مانه در بازی قبلی مقابل شفیلدیونایتد هم زمانی که به اتان آمپادو بازیکن حریف برخورد کرد خودش را زمین نزد و ترجیح داد هر طور شده تعادل خودش را حفظ کند تا لیورپول صاحب پنالتی نشود. او از واژه کارشکنی برای رفتار این دو بازیکن علیه هم استفاده کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی