آخرین خبر از وضعیت بازی ترابی برای پرسپولیس/ دردسر چهار شاکی داخلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی با وجود صادر شدن آی تی سی مهدی‌ترابی، هنوز تردیدهایی در استفاده از این بازیکن مقابل صنعت نفت آبادان دارد.

خبرورزشی - تکلیف ترابی صبح فردا مشخص می‌شود و مسولان پرسپولیس که پول بودیمیر را پرداخت کرد و پنجره‌ها را باز کرده‌اند از سازمان لیگ استعلام می‌گیرند که ترابی می‌تواند بازی کند یا نه؟

پرسپولیس هنوز چهار شاکی ایرانی از جمله شایان مصلح و سوشا مکانی را دارد که مدعی شکایت به فیفا هستند. البته در حال حاضر مشخص نیست که شکایت آنها به جریان افتاده یا نه اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند پنجره ما باز شده و آی‌تی‌سی ترابی هم صادر شده است.

با این حال گل‌محمدی تردیدهایی در استفاده از ترابی دارد چرا که بیم از آن دارد که با شکایت صنعت نفت آبادان نتیجه بازی عوض شود. طبعاً مسئولان باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ استعلام خواهند گرفت ولی نکته اینجاست که سوشا مکانی و شایان مصلح از موضع اولیه خود کوتاه نیامده‌اند و پرسپولیسی‌ها به همین دلیل صبح فردا از سازمان لیگ استعلام می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز نبوی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    طبق حکمی که کمیته وضعیت بازیکنان داده پنجره پرسپولیس بستست و تا زمانی که رضایت سوشا مکانی و مصلح برآورده نشه پنجره باز نمیشه..حتی سوشا تهدید کرده که اگر با لابی بخوان بازیکن جدیدتون بازی کنه به ای آف سی شکایت می‌کنه البته شکایت سوشا مهم نیست ولی اگر صنعت نفت شکایت کنه خطرناکه..احتمال سه هیچ شدن بالاست
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    من کاری به مصلح ندارم چون تو قهرمانی های پرسپولیس سهیم بود وبرای تیم زحمت کشید ولی سوشا واسه پرسپولیس جز دردسر چیزی نداشت اون زمان تیم ما فقط بخاطر تفاضل گل قهرمان نشد تو نیم فصل قرار بود علیرضا بیرو بیاد واسه ما بازی کنه ولی همین علی منصور نزاشت بیاد که اگه میومد ما داشتیم واسه ششمین قهرمانی کری میخوندیم حالا کار به این ندارم ولی این سوشا واسه شیش ماه استراحتش پول میخاد واقعا چجوری اینا این طور پول ها رو میخورن!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      آره واقعا این آقای مکانی عجب رویی داره ؟!!! خدا کنه پول این آقا رو بدن تا ما از دستش راحت شیم
  • بهنام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    صدرصد سازمان لیگ و بدراسیون مثل همیشه علیه ما قرار میگیرن و نمیزارن بازی کنه ترابی
  • لنگی های پیروزی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    لنگی ها خیلی باحال هستن ..طی چند سال گذشته بازیکنان لنگ که از تیم جدا شده بودن یکی یکی برگشتن مثل وحید امیری ، ترابی و الان هم شجاع خلیل زاده. و ..وقتی بازیکنان خوب شون بخاطر پول از تیم جدا میشن میرن قطر و یا کشورهای دیگه اولش با انتقاد تند وتیز هواداران مواجه میشن و با جملات تکراری مثل: "اینجا پرسپولیسه و مثل تیمهای دیگه نیست که قانون نباشه وکسی که رفت حق برگشت نداره.و.." از باشگاه شون دفاع میکنن ..ولی وقتی همون بازیکنان اعلام میکنه که میخاد برگرده همان هواداران اعلام میکنن که بازیکن بیچاره و بدبخت مون اون زمان مجبور ش کردن از تیم بره ...!!(بلاخره یه بهونه ای مثل رسول پناه و ندادن پول و.. رو پیدا میکنن و یکی رو بلاخره قربونی میکنن و از تیم جدا میشن )ولی اگه از استقلال بازیکنی بره میگن بی غیرته و بخاطر پول به استقلال پشت کرد و رفت..!! حالا باید دید در آینده نیز بیرانوند و علی پور و طارمی نیز ورق برای آنها برمی گرده..؟؟!!
  • بهبودی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    پرسپولیس اون موقع اشتباه کرد این پر حاشیه رو گرفت. هنوز یادمون نرفته چطور مقابل پرسپولیس و علی دایی بی ادبی کرد این سوسول.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی