واکنش گل محمدی به رفع مشکل حضور ترابی/ خسته از ۹ ماه تمرین و بازی مداوم هستیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر اینکه خیلی خوب این فشار را پشت سر گذاشتند و با مشکلات جنگیدند، تشکر می‌کنم.

خبرورزشییحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به نشست خبری قبل از بازی فردا مقابل نفت آبادان نرسید، اظهار داشت: دیدار فردای ما مقابل نفت، یک بازی ویژه است. با توجه به وضعیت جدول و شرایطی که تیم ما و همین‌طور نفت آبادان در هفته‌های گذشته داشته‌ایم، بازی فردا بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: چیزی که مشخص است اینکه با یک تیم خیلی خوب بازی داریم. نفت آبادان تیم باکیفیتی است که یک فوتبال تهاجمی، روی زمین و با پاس‌های زیاد انجام می‌دهد.امیدوارم روند خوبی را که در هفته‌های گذشته داشته‌ایم، بتوانیم ادامه دهیم و فردا هم با دست پر از زمین خارج شویم. با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در هر دو تیم، فکر می‌کنم شاهد تقابل جذابی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور مستمر شاگردانش در کوران مسابقات گفت: بازیکنان ما خیلی وقت است که در شرایط سختی قرار دارند. ما دقیقاً ۹ ماه است که بدون وقفه در حال انجام تمرین و مسابقه هستیم. بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر اینکه خیلی خوب این فشار را پشت سر گذاشتند و با مشکلات جنگیدند، تشکر می‌کنم. فردا هم بازی راحتی نداریم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. جلوی نفت نباید اشتباه کرد و باید با ریسک پایین و تمرکز بالا بازی خوبی را انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره اضافه شدن مهدی ترابی به فهرست پرسپولیس گفت: خوشبختانه مشکل پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه حل شده و ترابی هم با ما به آبادان آمده است. اینطور که به من گفته‌اند ITC او هم صادر شده است و مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پایان با اشاره به شرایط سخت مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت گفت: هموطنان ما در سی‌سخت شرایط خوبی ندارند و فکر می‌کنم این روزها که به عید نوروز و سال نو نزدیک می‌شویم باید بیشتر به فکر زلزله‌زدگان باشیم. امیدوارم مسئولان و همینطور مردم عزیز به یاد زلزله‌زدگان این منطقه باشند تا مشکلات آنها در این روزهای سخت با همدلی برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    آقای یحیی تا آخر حمایتت می کنیم . تا الان نتیجه حملیت از یحیی را خدا را شکر دید ایم . با حمایت از یحیی قهرمان نیم فصل شدیم و با ادامه حمایت از یحیی قهرمان لیگ و جام حذفی خواهیم شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      فقط امیدوارم خودمون جام ببریم نه با کمک مافیای فساد و.... آخه تیم ما استاد مفتخوریه
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      کیسه مافیا راست میگه این فیک ها باعث دعوا میشن.... این همونیه که به اسم من میومد در اخبار پرسپولیس و توافق ما رو خراب کرد. از اول میگفتم حق با کیسه مافیاست.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      واقعا آل کثیر بازیکن ضعیفیه و نباید به گلهای شانسیش تو آسیا دلخوش باشیم ما باید ستاره تیممون یعنی والارضا پروین رو به پرسپولیس بیاریم واقعا مسی زمان خودشه فقط باید یکم وزن کم کنه
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    خدا قوت آقای سر مربی دمتون گرم تواین مدت با خنده هاتون خندیدیم وبا گریه هاتون گریستیم انشالله با قدرت ادامه بدین و مارو خوشحال کنیید♥️♥️♥️♥️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی