مدافع مورد نظر پرسپولیس به مشهد برگشت/ شرط سنگینی که مانع قرارداد شد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب مدافع میانی شهرخودرو هنوز نهایی نشده و باشگاه مشهدی شرط سختی برای صدور رضابت نامه این بازیکن گذاشته است.

خبرورزشی - مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب فرشاد فرجی مدافع میانی شهرخودرو هنوز نهایی نشده است و باشگاه مشهدی شرط سختی برای صدور رضابت نامه فرجی گذاشته است.
 
فرجی اخیرا برای مذاکرات رسمی به تهران آمده بود و برای عقد قرارداد با پرسپولیس به توافق شفاهی هم رسید. منتهی باشگاه شهرخودرو رسما برای صدور رضایت نامه درخواست ۲ میلیارد تومان پول نقد کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس هم برای پرداخت این رقم فرصت یک ماهه خواسته بودند که به دلیل عدم تسویه حساب پول رضایت نامه گل محمدی، شهرخودرو با درخواست آن‌ها مخالفت کرد و حتی حاضر نشد چک دریافت کند.

فرجی و باشگاه پرسپولیس تلاش ریادی کردند تا این مبلغ را هر طور که شده آماده کند تا رضایت نامه این بازیکن صادر شود که تا این لحظه این مقدار پول آماده نشده و به همین دلیل مدافع مدنظر سرخ‌ها، با درخواست رحمتی به مشهد بازگشت تا در ترکیب شهرخودرو در بازی فردا این تیم به میدان برود و بعد از بازی مذاکراتش با پرسپولیس را ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    به هیچ عنوان نباید پولی برای فرجی به شهر خودرو پرداخت شود چرا که وقتی قاسمی نژاد مفت و مجانی و بدون پول رضایت نامه دارد به استقلال میرود فرجی هم باید به همین شکل بیاید تا خیانت سرمربی شهر خود رو به همه ثابت شود
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    توروخدا بگیرینش خیلی خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی