نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خلیل‌زاده: مثل حاج محمود از فرهاد مجیدی هم حمایت می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هرکسی سرمربی استقلال شود از او حمایت می‌کنم. نه تنها در زمان فکری، قبل و بعد اوهم حمایت کردم.

خبرورزشی - اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره مشکل فراز کمالوند به خبرنگاران گفت: مشکل آقای کمالوند حل‌شد و به کادرفنی ملحق شدند.

او درخصوص مشکل میلیچ بیان داشت: پرادختی میلیچ را از آقای عبدیان و مدیرعامل سوال کنید. سوالات باشگاه را آقای نظری پاسخ می‌دهند. 

رئیس هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با حضور مجیدی شرایط باشگاه را چطور می‌بیند، گفت: امیدواریم که منشا خیر باشد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه آقای فکری خیلی زحمت کشیدند، آقای مجیدی هم در کارش موفق می‌شود که همه هواداران و همه آنهایی که استقلال را دوست دارند، خدمت می‌کشند و عاشقش هستند. به امید خدا یک قهرمانی بیاورد. 

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او طرفدار فرهاد مجیدی است، گفت: ببینید به هر حال هر کسی که سرمربی استقلال شود صفر تا صد از آن حمایت می‌کنم و هر کسی که باشد. آقای حاج محمود فکری عزیز، قبل از ایشان و بعد از ایشان هرکسی که آمده من حمایت کردم و حمایت می‌کنم چون اگر از سرمربی حمایت نشود از تیم حمایت نشده و عملا باخت و آسیب تیم از لحاظ اجتماعی، عاطفی و اقتصادی به ضرر باشگاه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .آبی خاص☀ IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دوستان اگه میخاید مری بخونید مودب باشید و توهین نکنید (امید تیفوسی هستم)
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    حاج محمود نه سلطان محمود دلها
    • .آبی خاص☀ IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      کیسه مافیا ول کن خدایی خخخخخخخ فک کنم دیگه تکراری شده.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      زندگی بدون سلطان محمود زندگی نیست . من بیشتر بخاطر خنده دیگران و گذاشتن کامنت طنز این کامنت ها را درباره سلطان فکری می گذارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی