خلیل‌زاده: مثل حاج محمود از فرهاد مجیدی هم حمایت می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هرکسی سرمربی استقلال شود از او حمایت می‌کنم. نه تنها در زمان فکری، قبل و بعد اوهم حمایت کردم.

خبرورزشی - اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره مشکل فراز کمالوند به خبرنگاران گفت: مشکل آقای کمالوند حل‌شد و به کادرفنی ملحق شدند.

او درخصوص مشکل میلیچ بیان داشت: پرادختی میلیچ را از آقای عبدیان و مدیرعامل سوال کنید. سوالات باشگاه را آقای نظری پاسخ می‌دهند. 

رئیس هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با حضور مجیدی شرایط باشگاه را چطور می‌بیند، گفت: امیدواریم که منشا خیر باشد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه آقای فکری خیلی زحمت کشیدند، آقای مجیدی هم در کارش موفق می‌شود که همه هواداران و همه آنهایی که استقلال را دوست دارند، خدمت می‌کشند و عاشقش هستند. به امید خدا یک قهرمانی بیاورد. 

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او طرفدار فرهاد مجیدی است، گفت: ببینید به هر حال هر کسی که سرمربی استقلال شود صفر تا صد از آن حمایت می‌کنم و هر کسی که باشد. آقای حاج محمود فکری عزیز، قبل از ایشان و بعد از ایشان هرکسی که آمده من حمایت کردم و حمایت می‌کنم چون اگر از سرمربی حمایت نشود از تیم حمایت نشده و عملا باخت و آسیب تیم از لحاظ اجتماعی، عاطفی و اقتصادی به ضرر باشگاه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .آبی خاص☀ IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دوستان اگه میخاید مری بخونید مودب باشید و توهین نکنید (امید تیفوسی هستم)
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    حاج محمود نه سلطان محمود دلها
    • .آبی خاص☀ IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      کیسه مافیا ول کن خدایی خخخخخخخ فک کنم دیگه تکراری شده.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      زندگی بدون سلطان محمود زندگی نیست . من بیشتر بخاطر خنده دیگران و گذاشتن کامنت طنز این کامنت ها را درباره سلطان فکری می گذارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی