نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس؟/ مدافع مطرح استقلالی در لیست گل محمدی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمجید حسینی مدافع لژیونر تیم ترابزون‌اسپور به دو دلیل در لیست گل محمدی نیست.

خبرورزشی - سیدمجید حسینی بازیکن سابق استقلال و فعلی ترابوزان اسپور ترکیه در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد. این مهمترین خبر نقل و انتقالات چند روز اخیر لیگ برتر فوتبال ایران است که در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی و سایت‌های معتبر منتشر شده است.

پرسپولیس در این فصل با کمبود مدافع مواجه است و مذاکرات این باشگاه برای به خدمت گرفتن مدافع شهرخودرو نیز به نظر می‌رسد چندان موفق نبوده است. بنابراین شایعه خرید مدافع تیم ترابزون اسپور ترکیه تبدیل به خبر بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شد.

این در حالی ست که خبردار شدیم سیدمجید حسینی اصلا در لیست یحیی گل‌محمدی نیست. اول آن که این بازیکن لژیونر در اروپا بازی می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای بازگشت به ایران کماکان در قاره سبز به کار خود ادامه دهد. از آن گذشته قرارداد سیدمجید حسینی دو، سه میلیارد نیست بلکه اگر پرسپولیس یا هر تیم ایرانی دیگری او را بخواهد باید چند برابر این مبلغ را هزینه کند.

عقد قرارداد گرانقیمت با این بازیکن می‌تواند تیم پرسپولیس را به هم ریخته و باعث اعتراض سایر بازیکنان شود. برهمین اساس یحیی گل‌محمدی تمایلی به خرید سیدمجید حسینی ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    گزیته پرسپولیس فرشاد فرجی هست . به احتمال زیاد فردا یا پس فردا قرارداد پرسپولیس با فرشاد فرجی نهایی می شود
    • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      منم خواستم همینو بگم مجید حسینی اصلا قصد برگشتن به ایرانو نداره.. همش حاشیه و گمانه زنی
  • فری عشقی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    خبرورزشی شده فی نیوز خودش خبر رو کار میکنه و خودشم تکذیب میکنه آخه داداش این کیسه ها در حد پرسپولیس بزرگ نیستن و بعدشم پرسپولیس بمب ش رو ترکوند
  • شمسعلی. US ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    چرا اینقدر دروغ می نویسید؟؟؟ هدفتان چیست که اینقدر کیسه کشا ی عقده ای را علیه پرسپولیس می شورانید؟؟؟؟؟ والله من یک تار موی گندیده ی شعاع خلیل زاده را با صد تا مجتبی حسینی عوض نمی کنم چون همین که مدتی لباس کیسه تنش بوده برای تنفر ما پرسپولیسی ها کافی است لعنت بر کسب هم که دم از فوتبال حرفه ای بزند چون کیسه جماعت از فرط بغص و عقده در حال انفجار است و مجتبی حسینی هم بلاخره از همین ایل و تبار است
  • امیرحسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    کاری با بازار گرمی اون برای بالا بردن مبلغ ندارم و اینکه پرسپولیس بهش پیشنهادی نداده و احتمالا اصلا به ایران برنمیگرده . ولی مجید حسینی که پرسپولیسیه . که با پول کیسه های سعودی رفت اونجا . اینم لینکش . https://www.aparat.com/v/Pm2jl/%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF_%D8%AD%D8%B3%DB%... . لطفا چاپ کنید..........)))))))
  • .،. US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    کدام عقل سلیمی حکم میکند وقتی از سمپدوریا و اندرلخت و المپیاکوس و تیمای مطرح پیشنهاد داری بیای لیگی که حاشیه از سرو روش می باره و توپ و خط کشی زمین چمن هاش مطابقت با استانداردهای فیفا نداره و بعضی تیماش چمن مصنوعی و ورزشگاه نیمه خراب دارن بازی کنی
  • sohrab IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    "قرارداد سیدمجیدحسینی دوسه‌میلیارد نیست بلکه هرتیم ایرانی باید چندبرابر ووو.الخ" نقل‌ ب‌مضمون چندبرابر منظور دقیقا چقدر هست ده‌میلیارد؟ چگونه‌ست رقیب پرسپولیس که درسالیان اخیر نه‌تنها هییییچ مقامی در داخل بدست نیاورده بلکه درآسیا هم باعث تحقیر فوتبال ایران شده باچندین بازیکن خود قرارداددهایی ب ارزش 《چندبرابردوسه‌میلیارد》بسته(ووریا مرادمند دانشگر نادری میلیچ) حتی۲میلیاردو۳میلیارد ب بازیکنان‌شان هدیه می‌دهند(هدیه۲/۵ میلیاردیِ فرچیپ) اما برای پرسپولیس که در نیم‌دهه اخیر قهرمان بلامنازع کشور بوده ودر آسیا با دوبار راهیابی ب فینال در چهاردوره اخیر ابرو داری کرده‌و باعث حفظ سهمیه۲+۲کشور شده 《چندبرابر دوسه‌میلیارد》رقمی سنگین بوده وباعث برهم‌ریختن پرسپولیس می‌شود؟! عدالتم ارزوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی