نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی که رفیق باز نیست؛ پس فراز در استقلال چه می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد پس از سومین حضورش در استقلال ترجیح داد با یک مربی با تجربه که در قامت سرمربی است و تجربه‌اش بسیار بیشتر از خود مجیدی است وارد لیگ شود.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ برای خیلی‌ها این نکته جای سوال دارد که چرا فرهاد مجیدی بعد از سومین حضورش در استقلال به عنوان سرمربی، فراز کمالوند را با خودش آورد؛ کمالوند چه سنخیتی با مجیدی دارد که ناگهان سر از استقلال درآورد؟

می‌گویند فراز کمالوند و فرهاد مجیدی رفاقتی دیرینه دارند اما عجیب است تا امروز هیچ‌کدام دم از این رفاقت نزده‌اند؛ به ویژه این مساله از سوی فرهاد مجیدی عجیب‌تر به نظر می‌رسد. همه می‌دانند مجیدی آدم رفیق بازی نیست؛ پس فراز چرا دستیار او شد؟ چرا پیروز قربانی به استقلال نیامد؟

پاسخ بسیار ساده است؛ فرهاد پس از سومین حضور در استقلال، این دفعه «ترجیح و البته تشخیص» داد با یک مربی با تجربه که درقامت سرمربی است و تجربه‌اش بسیار بیشتر از خود مجیدی است وارد لیگ شود؛ مربی – تمرین دهنده‌ای که در تیمداری نه تنها تجربه کافی دارد که در مسائل فنی می‌تواند به آنچه فرهاد مجیدی روی آن اشراف ندارد تمرکز کند؛ مدلی امتحان پس داده در سپاهان اصفهان که پیشتر محرم نویدکیا تجربه‌اش کرد و با علیرضا مرزبان تیم بهتری ساخت...

فرهاد مجیدی که رفیق باز نیست؛ پس فراز در استقلال چه می کند؟

حالا فراز کمالوند که حضورش در استقلال هیچ ربطی به رفیق بازی ندارد و مصالح هر دو طرف ایجاب می‌کند این بار کنار هم قرار بگیرند مربی استقلال شده است؛ فراز اعتبار از دست رفته و روزهای خوب به جا مانده از مربیگری در گذشته را دوباره مطالبه می‌کند، مجیدی هم از تجربیات او نهایت استفاده را می‌برد. این نامش رفیق بازی نیست؛ مصلحتی از پیش تشخیص داده شده است؛ این بار پای «منافع» در میان است...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس آقا سوپر گوشت IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    یه سفره ای پهن شده. خانوادگی نشستن دورش دارن می خورن دیگه.
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    ممنون آقای زهرابی عزیز⁦⁦♥️⁩ خب واقعا فرهاد مجیدی آدم رفیق باز نیست با انتخاب خوب و هوشمندانه آقای کمالوند نشون داد اینبار هدفهای بزرگی رو دنبال می کنند..این انتخاب شاه فرهاد بی نظیر بود آقای کمالوند کوهی از تجربه و دانش است فنی ترین مربی لیگ که تیمهاش همیشه فوتبال هجومی و شناور به نمایش گذاشتند..استقلال واقعا با این کادر فنی جذاب و با دانش میتونه نیم فصل دوم تمام ناکامیهای نیم‌فصل اول را جبران کند..به این استقلال و به این کادر فنی خیلی امیدوارم..به امید قهرمانی استقلال..
  • سیروس US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    این چند خط کاملا منطقی به رشته تحریر درآمده است و این زوج میتوانند موفق باشند، اما سوال اینستکه تا کی؟ شخصیت خودمحور فرهاد مجیدی و روحیه موفقیت طلب کمالوند تا به کی میتوانند همدیگر را تحمل کنند؟ در همین اولین مسابقه، زمانیکه کمالوند بازیکنان را در یک توقف کوتاه مدت در مسابقه به لب خط فرا خواند، قیافه فرهاد مجیدی و نارضایتی او از چشم دوربین ها مخفی نماند! من یک هوادار پرسپولیس هستم، اما موفقیت استقلال باعث بهتر شدن تیم من می گردد. من مطمئن نیستم که این اتحاد بین مجیدی و کمالوند خیلی ادامه دار باشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی