نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سیاوش یزدانی: در ۲ سالی که به استقلال آمدم همیشه ناله می‌کردم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون نمی خواهم درباره مسائل گذشته حرف بزنم اما امیدوارم بتوانم روند خود را حفظ کنم.

خبرورزشی - سیاوش یزدانی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم و به هواداران تبریک می‌گویم. بازی سختی بود زیرا همه می دانند فولاد خیلی تیم چغری است و کلی بازیکن خوب همراه با مربی خیلی بهتری دارد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

وی درباره کاهش اختلاف امتیاز استقلال با تیم‌های صدرنشین عنوان کرد: بازی مهمی را بردیم که سه امتیاز آن در ادامه راه خیلی کمک می‌کند. امیدوارم بتوانیم به صدر جدول بازگردیم.

مدافع تیم استقلال درباره رهایی خود از مصدومیت عنوان کرد: مصدومیت من ۴-۳ هفته بیشتر طول نکشید. برخی مسائل دیگر بود که اکنون نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم زیرا گذشته است و امیدوارم بتوانم این روند را حفظ کنم.

یزدانی درباره مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: درصد دریافتی امسال ما خوب است. خدا را شکر مدیریت زحمت می‌کشد و با صحبت‌های مجیدی باشگاه در روند خوبی است. در ۲ سالی که به استقلال آمدم همیشه ناله می‌کردم اما اکنون اتفاق‌های خوبی می‌افتد. امیدورام همین وضعیت ادامه پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    به كلينيك كيسه خوش امدي
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    فرهاد سیاوش آرش و ... خلاصه اساطیر ایران زمین در استقلال(تاج آریایی آسیا) جمع شده اند و استقلال را از چنگال ضحاک و دیو و پلشت های زمانه نجات می دهند ولی مافیای حکومتی لنگی محل تجمع همه بدی های عالم است و خیلی خطرناک
  • عیسی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    یزدانی تو پرسپولیسی بودی حتی بازیکن پرسپولیس هم بودی بعد رفتی استقلال نامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی