درگیری حساس گل‌محمدی و مجیدی/ یحیی زرنگ‌تر از آن است که ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برد و پرسپولیس مساوی کرد تا فاصله دو تیم مطرح فوتبال کشور در صدر جدول به چهار امتیاز برسد.

 خبرورزشی - تیم یحیی گل محمدی در آبادان چندان سرحال به نظر نمی‌رسید. یحیی می‌گوید ۹ ماه است که بازیکنانم هیچ استراحتی نداشتند و فشردگی مسابقات حسابی ما را خسته کرده است. او می‌خواست به ترابی در بازی با صنعت نفت میدان بدهد و کم کم از شهریار مغانلو هم استفاده کند که شکایت‌های داخلی پرسپولیس مانع از این کار شد.

او البته خوب می‌داند که از ۲۶ فروردین لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود و پرسپولیس باید سه روز در میان در آسیا بازی کند. در واقع یک فشردگی مضاعف در انتظار پرسپولیسی است که سری قبل هم تا فینال آسیا رفت و به همین دلیل خسته‌تر از سایر مدعیان است.

از طرفی سپاهان به عنوان یکی از سه ضلع اصلی مدعیان قهرمانی لیگ بیستم امسال در آسیا حضور ندارد و این بهترین فرصت برای شاگردان محرم نویدکیا است تا از خستگی پرسپولیس و استقلال و فشردگی مسابقات آنها در آسیا استفاده کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی هم با غلبه بر فولادخوزستان نشان دادند که امسال جام می‌خواهند. استقلال البته مثل پرسپولیس بازی چندان خوبی ارائه نداد اما در این مدل بازی‌ها فقط سه امتیاز مهم است که استقلال با شوک فرهاد مجیدی به آن دست یافت.

حالا یحیی گل‌محمدی خوب می‌داند که تیم مجیدی باانگیزه تر از تیم فکری است و هرگز نباید این تیم را دست‌کم گرفت. آنچه مسلم است دربی برگشت به مراتب جذاب‌تر و حساس‌تر از دربی رفت خواهد بود. در بازی رفت پرسپولیس تیم برتر میدان بود اما استقلال به خاطر نبوغ قایدی بازی را مساوی کرد تا تیم فکری در آن مقطع وارد بحران نشود.  

دربی برگشت اما یک فینال تمام عیار و ۹ امتیازی است تیمی که دربی را ببرد سه گام بلند به سوی فتح جام برمی‌دارد و تیم بازنده مسلماً در بحران عمیقی فرو خواهد رفت به همین خاطر ذهن فرهاد و یحیی از همین حالا درگیر دربی برگشت لیگ بیستم است.

همان طور که می‌دانید آخرین تقابل مستقیم یحیی و فرهاد به ضربات پنالتی کشید که آن دیدار را استقلال در نهایت برد و به فینال جام حذفی رفت اما دربی برگشت لیگ امسال مسلماً جذاب‌تر و حساس‌تر خواهد بود.

البته هر دو مربی سعی می‌کنند بازی به بازی جلو بروند و حتی برای جام حذفی هم برنامه‌ریزی کرده‌اند اما کیست که نداند ذهن مجیدی و گل‌محمدی از همین امروز درگیر حساس ترین دربی سال‌های اخیر فوتبال ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی-1 IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بذارید نشون بدم که چرا یحیی گلمحمدی زرنگ نیست بلکه مهندسین لیگ برتر بازی ها رو برای پرسپولیس و یحیی در نیم فصل اول درآوردند. ============================================================================================== مهندسی های لیگ برتر نیم فصل 1399-1400: 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • علی-2 IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده). 5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 11 امتیاز مهندسی شده فقط در نیم فصل اول به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و اگر این 11 امتیاز هدیه داده نمی شد الان پرسپولیس با 23 امتیاز از 17 بازی در رده هشتم جدول بود هم امتیاز با گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک. ولی با مهندسی کردن، پرسپولیس رو از رتبه هشتم جدول به رتبه اول جدول انتقال دادند.
  • sohrab IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اون فصلی که شیر ژرمن رو نیمکت‌شون بود واسطوره‌بی‌افتخارشون کنارزمین، والماس‌های سیاه‌شون داخل زمین‌ بودند هم تک لوله کردیم‌شون! البته این فدراسیون نشینانِ فدائیه کیسه‌ای که ما می‌بینیم محاله بذارن پرسپولیس آبِ‌خوش از گلوش پایین بره شرف
  • شمسعلی. US ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اولا استقلال طبق گفته کمیته ی داوران ۴ امتیاز از داوری سود برده و پرسپولیس ۱ امتیاز ضرر کرده پس جدول طبق نظر کمیته داوران البته ، نه هواداران بی مغز بچه سال پرسپولیس آلان می بایستی ۳۴ امتیازی باشد و استقلال ۲۶ امتیازی دوما پرسپولیس دربی برگشت ترابی و آل کثیر و مغانلو را دارد و کیسه باید فکری به حال نزار خودش بکندچون در بازی رفت با تیم بدون مهاجم با تجربه ۴۵ دقیقه در قوطی بودند وای به حال بازی برگشت
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    گلمحمدی یک حکومت را پشت خود دارد و مجیدی قلب های آزاده و آزرده را ... مجیدی را خدا برای تو دهنی به فوتبال ناپاک و رانتی و جعلی حکومتی فرستاده ...اگر استقلالیها متحد باشند حتی یک قدرت هم یارای مقاوت در برابرشان را ندارد ... متاسفانه بین استقلالیها اختلاف می اندازند تا به اهداف پلید خود برسند...فوتبال محل جنگهای نیابتی شده و سالهاست پاک و سالم قهرمانی آن مشخص نمیشه ...فعلا کل حکومت بسیج شدن تا پنجره نقل و انتقالاتی لنگی ها را باز کنند از راه قانونی نشد از راه بی قانونی و فرا قانونی و بعدش تیمی به اصطلاح کارشناس برای توجیه و ماست مالی کردن این بی قانونی ها ...دقیقا همانند پنالتی دربی که دزدیده شد و تیمی که دستور داشتند در صدا و سیما خیلی شیک و مجلسی آنرا توجیه کردند جوریکه خود من شک کردم خلاصه پنالتی استقلال را تو روز روشن دزدیدند و عوامل حکومتی در هر لباسی آنرا مهندسی شده توجیه کردند و باز هم فریب افکار عمومی البته که خیلی ها هم هستند که دوست دارند گول بخورند
  • اسطوره‌ یا ارسطو IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بابا این همه ب پرسپولیس فکر میکنی با این مشق شبی که نوشتی میتونستی مهندس بشی ب عنوان ی طرفدار پرسپولیس به خدا اگه دوتا نتیجه استقلال رو بدونم میگم مصاحبه مهدی طارمی رو دیدی اونم وزیر با یوونتوس مهندسی کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی