نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اعتراض چهار بازیکن به باز شدن پنجره پرسپولیس/ پرونده پرسپولیس را به CAS خواهیم برد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در شرایطی باز شده که با چهار بازیکن سابق این تیم هنوز هیچ توافقی انجام نشده است.

خبرورزشی - پس از چند هفته بلاتکلیفی در اردوی سرخپوشان پایتخت در نهایت با حکم فدراسیون پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد و یحیی گل محمدی می تواند در بازی آینده تیمش از مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو مهاجم جدیدش رونمایی کند.

این اتفاق البته در شرایطی به وقوع پیوسته که وکیل شایان مصلح از شنیدن خبر آن ابراز بی اطلاعی کرد و فگت: من صبح ساعت ۹ در باشگاه پرسپولیس بودم و هیچ گونه توافقی با مدیران و هیئدت مدیره حاصل و جلسه  بدون نتیجه تمام شد.

او سپس در واکنش به بازشدن پنجره بدون رضایت گرفتن از شایان مصلح اضافه کرد: نمی دانم چطور این اتفاق رخ داده است. مشکل همین است. الان چطوری پنجره پرسپولیس باز شده است. ما خودمان هم پیگیر هستیم که چطور پنجره باز شده است؟.

وکیل شایان مصلح البته تنها فردی نیست که از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متعجب شده است. وکیل دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان دیگر فردی به شمار می رود که نسبت به این حکم اعتراض دارد و  می‌گوید: با من از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس حتی تماس هم گرفته نشده است. این دو بازیکن هر کدامشان ۶۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارند که نسبت به ۵ سال گذشته دیگر ارزشی ندارد، ولی باز هم این پول را نمی دهند. اگر شرایط اینطور ادامه پیدا کند، ما پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از این باشگاه داریم را برای رسیدگی به کمیته استیناف فدراسیون و همینطور CAS  (دادگاه عالی ورزش) خواهیم برد.

فرزاد حاتمی نیز درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع تعجب می‌کنم‌. مدیران باشگاه مدعی اند که با همه طلبکاران توافق کردند و پنجره نقل و انتقالات باز شده اما ما که پولی دریافت نکردیم و توافقی نیز صورت نگرفته است. با این وضعیت نمی دانم چگونه پنجره شان باز شده است.

وی ادامه داد: از ۸ سال پیش از پرسپولیس طلبکار هستم . دو سال است که از کمیته انضباطی حکم گرفتم اما پولم را ندادند. کمیته تعیین وضعیت به من گفته بود که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را می‌بندد اما حالا می شنویم که این مساله را هم برایشان حل کرده اند. الان بیایند بگویند وقتی با من و خیلی های دیگر هیچ صحبتی درباره مطالبات مان نشده و پولی هم نگرفتیم چطور پنجره شان باز شده است؟

حاتمی همچنین گفت:دوستان کارهایی می‌کنند که آدم مجبور می شود به نهادهای بالاتر پناه ببرد. برخلاف میل باطنی ام مجبورم کار را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانم. حکمی که برای پرسپولیس صادر شده را ترجمه کرده ام و شکایتم را به کمیته انضباطی AFC خواهم برد تا از آن طریق به حقم برسم. واقعا نمی‌توانم تحمل کنم که بعد از ۸ سال اینگونه با من و خیلی دیگر از طلبکاران باشگاه رفتار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ادمین جان چرا مصاحبه آقای نورشرق رو نمی گذارید ؟!!!! برامن یکی مهم نیست کیسه کشای بی منطق چی میگن عالم و آدم می دونن استقلال چه قدر بدهی داره ولی با این کارهای فدراسیون نشین ها و رسانه ای کردن بدهی ها پرسپولیس رو دچار حاشیه کردن چرا درباره شاکیان استقلال صحبت نمیشه و مصاحبه نمی کنید فقط باید به پرسپولیس حمله شه ؟!!!!!!
    • #لنگ_حکومتی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      هی ماله کشی کن لنگی بی منطق... بحث دو دو تا چهار تاس وقتی لنگ بدهی هاش رو کامل پرداخت نکرده چطوری پنجره ش باز شده؟؟ اینو جواب بدین
  • ناشناس IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    حالا فهمیدید لنگ چطور قهرمان شده این جور قهرمانی کثیف فقط لایق لگنه
    • بنده خدا IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      به کوری چشم دشمنان ارتش سرخ قهرمانی بعدی هم به امیدخدادر راهه
  • امیراس اس IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    هرسال بایک ترفندظالمانه تیم لنگ دولتی روقهرمان میکنن.الان هم پنجره بسته این تیم رو ناجوانمردانه وحق خوری چندبازیکن بی پناه رابازکردن تاباجذب بازیکن نقاط ضعفش روترمیم کنن.لعنت برشما.
    • امیر ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      حالا تووامثال تو شدین طرفدار بازیکنان سابق تیم سرورت وبی خودی اشک تمساح میرزی جوش نزن این ی اختلاف درون خانوادگیه خودمون حلش میکنیم شما مراقب فرهاد ناز نازیتون باش باز آخرای فصل ولتون نکنه بره
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    همه دست به دست هم برای هتریک قهرمانی فساد در فوتبال .راست گفت اون بازیکن هر سال یه جام به اونا بدهید و برای بقیه تیم های لیگ یه جام دیگه برگزار بشه.تمام.
  • لنگ محمدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خخخخخخ اون هوادار پرسپولیس که می گه برید مصاحبه نورشرق بخونهید می گم که طبق گفته نور شرق احکام نزدیک به پنجره به شرط توافق دو طرف سه ماه زمان داده می شه و با این احتساب باید محرومیت پرسپولیس در پنجره بعدی اعمال بشه حالا جالبه که حاتمی دو سال قبل حکم گرفته و طلبش مربوط به هشت سال پیشه!!!!!!!!!!!! تازه جالبه شکوری خودش تو مصاحبه اش گفته ما از سال 85 طلبکار داریم و اگر قرار باشه پول بدیم اول مال اونا رو می دیم نه کسی که امسال حکم گرفته که منظورش شایان مصلحه!!!!!!! جناب نور شرق می خوای ماست مالی کنی بکن ولی ملت رو خر فرض نکنه
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    دوباره کیسه کشا فریاد وا مصیبتا سردادن !!!شماها اول بگید بدهی های باشگاه شما چی؟؟شب دراز است و قلندر بیکار !!تمام قهرمانی های پرسپولیس با اختلاف زیاد نسبت به تیم دوم بوده و خودتون بهتر میدونین چتونه ، دو بازیکن گرفتیم اینجوری ترسیدین ؟؟ زنده باد پرسپولیس
  • لنگ حکومتی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تیم حکومتی که میگن همینه
  • امیر شکوهی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    دهن این چهار تا با چنتا تلفن و لابی یجوری میبندن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی