نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جزئیات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس/ قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برخی تیم‌های بدهکار لیگ برتر را به شکل مشروط باز کرد.

خبرورزشی - اعلام رسمی خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس موجب تعجب بسیاری از هواداران رقبای آنها و مهم‌تر بازیکنان سابق این باشگاه شد چراکه آنها تاکید داشتند چطور با وجود عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط سرخ‌پوشان، این اتفاق رخ داده است.

اما با بررسی دقیق‌تر مشخص می‌شود که این اتفاق تنها شامل حال پرسپولیس نشده و بسیاری از تیم‌های لیگ برتری که بدهکار هستند، می‌توانند طی فرآیند مشخص و دریافت تاییدیه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرده و قراردادهایشان را ثبت کنند.

در این زمینه بخوانید:

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص چگونگی باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی پرسپولیس اظهار کرد: برای احکامی که در نزدیکی بسته شدن هر پنجره نقل و انتقالات می‌آید، فیفا این رویه را دارد تا محرومیت را با تعهد کتبی و به مدت یک پنجره به تعویق بیندازد و پرسپولیس هم با استفاده از همین قانون فیفا، سه ماه مهلت گرفته تا مطالبات طلبکاران خود از جمله شایان مصلح را پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس طبق قوانین فیفا عمل کردیم، گفت: اگر شما احکام قطعی در نزدیکی بسته شدن زمان پنجره نقل و انتقالات گرفته باشید، می‌توانید تنفس بدهید و آن محرومیت را به پنجره بعدی موکول کنید.

نورشرق تصریح کرد: ما این کار را کردیم و از پرسپولیسی‌ها تعهد کتبی پرداخت مطالبات ر ا گرفتیم که در آن، امضای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه وجود دارد تا این مسئله حل شود. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها تاکنون رضایت هفت بازیکن را نیز گرفته‌اند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دو روز قبل این کار را نکردید و اجازه بازی به مهدی ترابی در دیدار مقابل صنعت نفت را ندادید، عنوان کرد: ما در آن روز تعهد و نامه امضاء شده توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین رضایت هفت بازیکن را نداشتیم، اما تلاش‌های پرسپولیس در این جهت مثبت بود و ما محرومیت پرسپولیس را به پنجره بعدی موکول کردیم.

او یادآور شد: تعهد پرداخت مطالبات تا سه ماه آینده را از باشگاه پرسپولیس گرفته‌ایم تا تمام این پول‌ها از جمله پول شایان مصلح تسویه شود.

نورشرق با اشاره به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی سایر تیم‌ها به همین شیوه گفت: درباره تراکتور هم همین رویه طی شد و از این باشگاه چک پرداخت با مهلت یک ماهه برای آقای مظاهری دریافت کردیم که البته آقای مظاهری چک را دریافت نکرده که به خودش ارتباط دارد ولی ما تضمین پرداخت را از باشگاه تراکتور گرفتیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در مورد استقلال و سایر تیم‌ها نیز به همین رویه عمل می‌شود و خواهد شد. در نهایت نیز بنای ما بر این است تا این موضوع  را محکم بگیریم چون معتقد هستیم تیم‌ها باید به قراردادهایشان متعهد باشند.

نورشرق ابراز کرد: در روزهای اخیر از قول من حرف‌های اشتباه زیادی نقل شده، اما این اظهاراتی که الان عنوان کردم، صحت دارد و دقیق است.

 با توجه به اظهارات فوق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پرسپولیس از بازی روز جمعه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان می‌تواند از مهدی ترابی و شهریار مغانلو، دو خرید جدیدش بهره ببرد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی پاشا IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    پرسپولیس تیم حکومتی فراقانونیه.هیچ قانونی نمیتونه تیم حکومتی را متوقف کنه.چون پیروزی همان قانون.ومربی وبازیکنای لنگی همه دارو دسته مافیای سیرک فوتبال لجن ایرانن.حالا بقیه تیم‌ها رو قاطی میکنن که مثلاً بی طرفیم.خودتونید
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      از همه کسانی که از باشگاه پرسپولیس حتی یک میلیون تومان طلب دارند تقاضا می کنیم هر چه سریعتر با هم متحد شوند و تا تمامی طلب خود را به طور کامل نگرفتند اجازه باز شدن پنجره پرسپولیس را ندهند. اگر هم پرسپولیسی ها قانون را دور زدند همه آن ها با هم متحد شوند و پرونده را به AFC و سپس دادگاه CAS ببرند. تیم هایی هم که با پرسپولیس مسابقه دارند بدونند پنجره پرسپولیس غیر قانونی باز شده و بنابراین اگر با پرسپولیس بازی و شکایت کنند در نهایت بازی 3 بر صفر به نفع آن ها می شود.
    • نوید IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      بازیکنان طلبکار از پرسپولیس نکن 60 میلیون تومن پول نیست پس ولش کن. الان مردم برای 500 هزار تومن لنگ هستند. همچنین مراقب وعده سر خرمن پرسپولیسی ها باشند چون اگه الان نتونن حقشون رو بگیرن بعدا دیگه نمی تونن. الان پنجره پرسپولیس بسته است و بهترین زمان ممکن برای فشار به باشگاه پرسپولیس و گرفتن حقشان است.
    • حامی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      دوست عزیز تراکتور و ماشین سازی بدون پرداخت ریالی بازیکن جذب کردن و بازیشونم دادن ولی کسی صداش درنیومد تیم شماهم که اصلا مافیایی نیست بازیکن جذب کرده و منتظر پرداخت پول تا فیفا پنجرشو باز کنه و از همین قانون استفاده کنه این قانون فقط وفقط دو امتیاز از تیمی که همه ادعا دارن وزیر پشتشه گرفت و دگر هیچ یکم منطق یکم فکر
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      نه جانم خودتونید
    • تاجی IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      وزارت نفت پیروزی جدیدا با حفظ سمت شده وزارت مافیای ایران زمین . قبلا هم که اسمشون بولینگ عبده بوده . بسه دیگه کثافتکاری هاتون نمیخواد تموم بشه ؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      طلبکاران پرسپولیس دقت کنند الان قیمت ها طوری هست که اگه همین الان پولتون رو بگیرید می تونید با پولتون خرید بهتری داشته باشین اما خرداد سال بعد یا 6 ماه بعد، ارزش پولی که بهتون میدن به شدت افت می کنه. مثلا الان با 60 میلیون تومن اگه بتونید چیزی بخرید خرداد سال بعد باید 120 میلیون تومن داشته باشید تا همون جنس رو بخرید و شایدم بیشتر چون قیمت ها روز به روز در حال افزایشه. اصلا فکر مهلت دادن رو از سرتون بیرون کنید. مثلا اگه همون چند سال پیش 60 میلیون تومن رو گرفته بودید می تونستید 2 تا سمند بخرید و الان 400 میلیون تومن پول داشتید ولی الان با 60 میلیون تومن یک پراید هم نمی تونید بخرید.
    • پیمان IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      آخه کی گفته قرارداد مغانلو یک میلیارد و نیمه. اصلا کسی باور نمی کنه. پرسپولیس برای اینکه طلبکارها پیگیر پولشون نشن گفتن قرارداد این بازیکن انقدره در حالی که حداقل قراردادش 8 میلیارد تومن کمتر نیست. طلبکارها زود برن دنبال پولشون تا دیر نشده
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ضمنا کار فدراسیون درست بود و واقعا نه استقلال نه پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت ۳۰میلیارد تومن رو ندارن بماند که استقلال توان پرداخت ۱۵۰هزار دلار بودوروف رو هم نداره باید این تنفس رو به هردوتیم می دادن چون‌که دادن سی میلیارد توی این زمان کم پنجره نقل و انتقالات غیر ممکن بود حالا استقلالی های ایمیل زن‌یا به قول بعضی از دوستان ننه ایمیلی ها هی برید ایمیل بزنید به النصر و موتا و الریان و.....عجیبه بازی پرسپولیس و النصر و‌فینال آسیا تموم شده هنوز ول کن اینا نیستین خخخخخ.این کار فدراسیون به نفع شماهم هست بدبخت ها اگه الان بابت شاکیان داخلی پنجره پرسپولیس باز نمی شد فاتحه استقلال خونده می شد تیمتون به خاطر بی افتخاری توان پرداخت ۱۵۰هزار دلار بودوروف رو نداره زور بزنن پول بودوروف رو یک روز قبل پایان نقل و انتقالات داخلی بدن تا پنجره بین المللی تون باز شه دیگه بماند شاکیان داخلی که مرحوم پورحیدری فقط یک نمونه از اونهاست -:-:)))))))))))
    • قانون منع بکار گیری استراماچونی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      عزیزم در مورد پر افتخار ترین تیم ها ای اف سی یه تابلویی داره که توش اسامی نوشته و استقلال عضوشه و جالب اینکه پرسپولیس بدلیل صفر قهرمانی تو آسیا تو این نیس حالا اینکه چطور روتون میشه این حرفا رو بزنین خدا میدونه.اگه بخاطر قهرمانی تو ایران میگید اگه صد تا دیگه وزیر بهتون جام و ستاره بده بازم تو این لیست نمیرین بعد راجع به پنجره خوب اوکی از استقلال هم مثل پرسپولیس تعهد بگیرن
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فیفا عددی نیست.اصل بابا مسعودهست که تمام دنیاراسرهم میکندتاتیم حکومتی یک جام اسنپ بیاره.والسلام.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    لنگ حکومتی استقلال مظلوم
    • مزیدی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      استقلال یا تیم های دیگرهم اگر بدهی خارجی نداشته باشد می تواند با سپردن ضمانت پنجره داخلی را باز کند. لطفا دوستان وقتی می خواهند کامنت بگذارند اول یه تحقیق کوچولو بکنند و بعد کامنت بگذارند. بیشتر اظهار نظرها بخاطر عدم آگاهی از قوانین است و سایتی که کامنت ها رو نشر میدهد باید جهت بالا بردن سطح آگاهی عمومی اشتباهات اشخاص را توضیح دهد تا حداقل از عنوان شدن مسائل اشتباه اجتناب شود. اما متاسفانه سایت ها فقط در صدد زیاد شدن کامنت ها هستند و از رسالت خود دور شده اند و در اینصورت به جای آگاهی بخشی به جهل و نا آگاهی جامعه دامن میزنند
  • حماسه قشقایی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اینا قبلا قرارداد جعلی با طارمی بستن...اصلا در مکتب شونه.. حتی بازیکنای سابق خودشون هم ازشون شاکی شدن
  • Blue Love IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    چی بشه اگه فیفا بفهمه.. لنگ رو منفجر میکنه
    • حق گو IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      از نظر قانونی هیچ مشکلی نیست چون تو بحث بدهی داخلی هر تیمی می تواند با سپردن ضمانت و حداکثر برای سه ماه پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند. ضمانت های سپرده شده هم شامل چک مربوط به باشگاه یا جریمه های انضباطی، شامل کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین تر یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای فصل های بیشتر است.
  • {....} IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    راست میگه دیگه چرا میخندین این چند روز پاپا مسعود سرش شلوغ بوده و لنگ هم حرکت مثبت زیاد داشته تا حالا هم هرچی از ایشون نقل شده تکذیب می‌کنه فقط حرفهای امروزش درسته کثافت از این فوتبال ایران از بارش برف و بارون بیشتر میباره
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    حکم حکومتی مثل ۴۲ سال گذشته به یاری لنگی های حکومتی حقیر شتافته است لطفا با مردم روراست باشید هرچند مردم ایران سالهاست با صداقت راستی درستی فاصله ای بس طولانی و ناباور گرفته اند فوتبال محل جولان سیاسیون شده و هرگاه تیم "خاص" " سوگولی حکومت" دچار مشکل شود شاخکهای حکومتی می جنبد و به کمک تیمشان سر از پای نمی شناسند و در ۸ سال اخیر که تابلو تر از گذشته شده و حتی معلول مغزی هم این حمایتهای چندش آور از "بچه لوث نظام" را بوضوح در تصمیم گیری های خارج از محدوده فوتبالی ها درک می کند لطفا خواهشا فوتبال را بحال خود رها کنید و به امورات دیگر برسید چرا گیر داده اید به فوتبال؟ از حمایت از تیم سوگولی خود میخواهید کینه خود به " تاج آریایی آسیا" نشان دهید که اسمش را استقلال گذاشتید تا ادامه حیات دهد و الان پشیمان گشته اید؟؟؟ متاسفم که ورزش محبوب فوتبال محل عقده گشایی و حمایت های حکومتی از تیم "خاص" شده است فوتبال پاک و جوانمردانه سالهاست فوت شده است مهندسی بازیها و فریب افکار عمومی و جعل و نیرنگ و ناپاکی جای آنرا گرفته است هوا بس ناجوانمردانه سرد است آی ی ی ی
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فقط جعل و دور زدن قانون از طرف لنگ حکومتی انجام شده تو دوران بابا مسعود
  • ناصر DE ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    هرجا سخن از جعل وفساد هس نام پیروزی چون نگینی میدرخشد
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    چ خبرتونه؟چچچ خخبببرتوننه
  • احمد BE ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    وکیل شایان مصلح که میگه نه پولی دادن و نه توافقی با ما کردن !!بعد شما حکمی که دی ماه امسال صادر شده رو میخواین تابستون سال دیگه اجرا کنید؟؟؟؟ یه پرونده بگین که فیفا اینطوری تصمیم گیری کرده باشه؟
  • بهبودی IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اینقدر به نورون های مغزتون فشار نیارید شوک عصبی براتون ایجاد می کنه. در ضمن پرسپولیس همینه که هست مدیونید اگه فکر کنید موجب ناراحتی ما میشید.
  • کامل پرسپولیسی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    جناب مافیای فوتبال که واقعا این اسم برازنده تون هست شماها اینقدر که زور میزنید مواظب باشید یه وقت باد فتق نگیرید شماها که دلسوز طلبکارها هستید یه مقدار حواس تون به طلبکاران خودتون باشه حالا خوبه طلب کاران ما زنده هستند و احتیاج به وکیل و وصی ندارند چون خودشون وکیل دارند شماها که طلبکاران تون از این دنیا دست شون کوتاه شده اون هم اسطوره هاتون از جمله مرحومین ناصرخان حجازی و جناب پورحیدری فقید که خانواده هاشون هنوز که هنوز هست چشم انتظار طلب شون هستند حالا پول اون زمان اونها رو به روز حساب کنید شما که چرتکه اندازی تون حرف نداره قبلا هم گفتم داستان شما همون داستان معروف سیر و پیاز هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی