نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلالی‌ها «فرهاد منطقی» را بیشتر دوست دارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قطعاً یکی از مهمترین خواسته‌هایی که هوادار استقلال در بازگشت سه‌باره فرهاد به تیم محبوبش دارد، این است که در لحظات و روزهای حساس با مصائب و مشکلاتی که قطعاً پیش‌رویش ایجاد می‌شوند، منطقی‌تر برخورد کرده و احساساتش را بیش از حد در تصمیم‌گیری‌هایش دخالت ندهد.

خبرورزشی - استقلال از روزی که فرهاد مجیدی از این تیم جدا شده تا امروز دو بازیکن اصلی خودش را از دست داده است. این تیم روزبه چشمی در خط هافبک دفاعی و علی کریمی در پست هافبک دفاعی را از دست داده که البته مهره‌هایی تأثیرگذار بودند اما همین تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی با به خدمت‌گیری مهدی‌پور، نادری، مظاهری، موسوی، مرادی و مرادمند از نظر مهره‌ای تکمیل‌تر شده است. در تازه‌ترین صحبتی که با مهدی عبدیان در روزنامه خبرورزشی داشتیم این عضو ارشد هیئت‌مدیره باشگاه از قول سرمربی جدید استقلال عنوان کرد فرهاد به او گفته که قبول دارد استقلال پرمهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر است و این موضوع یک سؤال مهم را برای ذهن هوادار استقلال ایجاد می‌کند. سؤالی که مستقیماً به اتفاقات پایان فصل پیش برمی‌گردد. 

در روزهایی که فرهاد مجیدی تحت تأثیر سفر احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به اروپا به بهانه دیدار با استراماچونی فردای دربی نیمه‌نهایی قهر کرد و تیم را در آستانه دیدار فینال با تنشی غیرمعمول مواجه کرد هم ادعا کرده بود که تیمش پرمهره است. رجوع به آرشیو روزنامه‌ها و سایت‌های ورزشی این کار را سهل و آسان‌تر می‌کند که بدانیم مجیدی در همان برهه هم تیمش را پرمهره‌ترین تیم می‌دانست ولی همان تیم خوب و آینده‌دار را در حساس‌ترین روزهای لیگ قهرمانان رها کرد و رفت. 

استقلال در روزی که فرهاد مجیدی را از دست داد، باید به لیگ قهرمانان برمی‌گشت ولی این بار تیمی که با فرهاد مجیدی همه رقبای سرسخت و گردن‌کلفتش را در لیگ و جام‌حذفی (منهای فینال) و البته لیگ قهرمانان از پیش‌رو برداشته بود، بدون او به آسیا رفت. مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی هرآنچه در توان داشتند، گذاشتند تا استقلال را در دور یک‌هشتم نهایی به مرحله بعد برسانند ولی حریف پاختاکور نشدند. چه بسا فرهاد در تیم می‌ماند و استقلال را رها نمی‌کرد، تیمش با عبور از پاختاکور یک دربی دیگر را در آسیا تجربه می‌کرد و به جای پرسپولیس به فینال و شاید قهرمانی می‌رسید! اگر مجیدی مدعی بود تیمش پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر بوده چرا چنین تیمی را رها کرد و با یک تنش کوچک مدیریتی کم آورد و رفت تا پرسپولیسی که از این نظر کم‌مهره‌تر بود، بتواند به فینال برسد؟ واقعاً پرسپولیس پرمهره‌تر از استقلال بود؟ 

قطعاً یکی از مهمترین خواسته‌هایی که هوادار استقلال در بازگشت سه‌باره فرهاد به تیم محبوبش دارد، این است که در لحظات و روزهای حساس با مصائب و مشکلاتی که قطعاً پیش‌رویش ایجاد می‌شوند، منطقی‌تر برخورد کرده و احساساتش را بیش از حد در تصمیم‌گیری‌هایش دخالت ندهد. چه بسا همان زمان اگر کنار تیمش می‌ماند، امروز استقلال فینالیست لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ شناخته می‌شد و این رفت و آمدهای اضافه از استقلال به استقلال هم ایجاد نمی‌شد. یک اصطلاح قدیمی در همین باره هست که شاید اینجا هم مصداق داشته باشد که می‌گوید: «تا سه نشه بازی نشه»!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فرهاد زندگی مونه . با اینکه من دوس نداشتم بیاد سرمربی بشه چون از لاکار گذاشتن تیم میترسیدم ولی با این حال تو هر شرایطی و تو هر لحظه حتی با بی ریخت ترین نتایج هم ما دوسش داریم .... فرهاد تو همین سن رفته کنار ناصر خان حجازی و منصور خان ، شدن سه اسطوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی