نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای عجیب یک بازیکن درباره مدیران پرسپولیس/ همه چیز را به AFC می‌گویم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق تیم پرسپولیس می‌گوید با گذشت ۸ ماه از توافق با این باشگاه هنوز مطالباتش را دریافت نکرده است و این رو تصمیم دارد با شکایت به AFC این باشگاه را محکوم کند.

خبرورزشی - فرزاد حاتمی درخصوص طلبش از پرسپولیس و اینکه آنها با این شرایط موفق به جذب بازیکن شده‌اند، گفت: من هیچ توافقی با کسی نکردم، چه کسی گفته که من با آنها توافق کرده‌ام؟ باشگاه پرسپولیس سرم را کلاه گذاشته است و حکمی که از کمیته انضباطی گرفته‌ام را ترجمه کردم که مستقیم به AFC ارسال می‌کنم. این اقدام را فقط به این خاطر انجام می‌دهم چون پرسپولیس سرم را کلاه گذاشت و پولم را نداده است. به دروغ هم می‌گویند که ما رضایت دادیم، ما چه زمانی رضایت دادیم؟

او درباره مطالباتش گفت: من از سال ۹۲ تا به امروز ۲۰۰ میلیون تومان طلبم در پرسپولیس باقی مانده است که هنوز نگرفته‌ام. اگر فدراسیون فوتبال مستقل است و کمیته تعیین وضعیت هم مستقل است کسی نباید از آنها ایراد بگیرند. وقتی یک تیمی محروم شده است پس باید طلبش را بدهد تا محرومیتش برطرف شود.

او با گلایه از رفتار باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تیم‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند همه رقمه حمایت می‌شوند. چطور ممکن است که یک تیم را به دلیل مطالباتی که ۸ سال از آن گذشته محروم می‌کنند اما به راحتی برطرف می‌شود. فوتبال ما فقط لابی‌گری و آشنابازی است که الان پرسپولیس مثلاً محروم است اما دو بازیکن جذب می‌کند! کجای دنیا وضعیت اینطور است؟

حاتمی درباره آرای کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی گفت: اول فصل هم همیشه اینطور است. اگر احکام کمیته انضباطی و کمیته اخلاق تاثیرگذار نیست پس این کمیته‌ها را جمع کنند. یا اگر نه، به احکام آنها احترام بگذارند. الان آقای نورشرق همه آرا را دقیق اعلام کرده اما می‌بینید که یکی از بالا به او زنگ می‌زند که فلان تیم باید بازیکن بگیرد. اگر قانون وجود دارد باید تابع آن شوید نه اینکه با لابی‌گری رئیس کمیته تعیین وضعیت را تحت فشار بگذارید که رای را باطل کن!

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه ابراهیم شکوری گفته، این باشگاه با تعهد موفق به رفت محرومیت شده، گفت: ون تعهدی؟ این چه وضعیتی است؟ من رای خودم را ترجمه کردم و به AFC می‌فرستم، خیلی حساب شده سرم را کلاه گذاشتند. زمانیکه قرار بود مجوز حرفه‌ای بگیرند من به باشگاه رفتم و گفتند که رضایت را امضا کن و صبح فردا ظهر پول به حسابت واریز می‌شود اما هنوز که هنوز است آن پول به دستم نرسیده است. اگر ۸ سال پیش با آن پول زمین خریده بودم الان ۱۵ میلیارد پول زمینم بود. بعد از ۸ سال هم به من می‌گویند تخفیف بده!

حاتمی درباره جلسه با مدیران پرسپولیس گفت: گفتند که تسهیل دار چک که دولتی است را به بانک می‌برد و شما نمی‌تواند آن را نقد کنید، من هم اعتماد کردم و امضا کردم اما هیچ چکی به دست من نرسید. من با رسول پناه مذاکره کرده بودم و این فقط کلاهبرداری است. من می‌خواهم به AFC بگویم که در فوتبال ایران چه خبر است؟

بازیکن تیم پیکان از فدراسیون فوتبال درخواست کمک کرد و اضافه کرد: آقای عزیزی خادم که الان روی کار آمده‌اند باید با این مسائل رسیدگی کنند. چطور می‌شود که یک کمیته برای رسیدگی حضور دارد و وقتی رای هم صادر می‌کند از بالا به او دستور می‌دهند که بیخیال شوند! بعد از آرای کمیته انضباطی هم فقط لابی‌گری و رابطه وجود دارد تا از محرومیت فرار کنند. الان حتما من باید به AFC شکایت کنم تا نام فوتبال ایران را خراب کنیم تا از این کارهای زشت را دیگر نبینیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزیر لنگی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فرزاد جان به فیفا هم شکایت کن تا تکلیف لنگ حکومتی و فراقانونی یکبار برای همیشه روشن بشه
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      ببین دوست عزیز این لنگی ها قرارداد جعلی با طارمی میبندن... این چیزا براشون آب خوردنه
    • مولر از برلین ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      من جای باشگاه بودم. با این فرزاد و بازیکن سپاهان چی بود اسم اش!! تسویه می کردم... سوشا مشکلی ندارد. خودش رضایت می دهد. سوشا را عد های ناراحت کرده بودند..چرا در عهد بوق گل اماتوری خوردی. ولی به ترکیب تیم نگاه نمی کردند. مدافع کی بوده. مربی کی بوده!!!!! باز می گیم .شایان چی اون پسر جنجالی!!! باور کنید دود این کار ها از سپاهان بلند می شود. این حاتمی هم کینه ای هست پول اش را بدهید!!!! در ضمن بدهی داخلی استقلال را دیدم . اسم افراد بانوشته اش یک متر بود. چطوری به اون گیر نمی دهند!!!!!!
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      این بابا از کیسه هم طلبکاره پس چرا سراغ او نمیره چون می‌دونه کیسه کشا حکومتی و فرا قانونی هستن بلبلی و مرادی و مظاهری و..... دعوا بیرون از مرزها سر قلیون و درگیری با هوادار و..... بازی جدید برای متوقف کردن پرسپولیس کبیر راستی حواسم به afc و النصر نبود
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    یعنی خود بازیکنای لنگ از فساد این تیم ناله میکنن.
    • مجهول الهویه US ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      لطفا توضیح دهید که آیا پنجره استقلال بسته است یا خیر؟ تا جایی که میدونم بله پس فرهاد جونتنون و دار و دسته اش چجوری اومدند؟
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      محرومیت نقل و انتقالات شامل مربی نیست و گرفتن مربی ایرادی نداره.. حماسه قشقایی هم پایین توضیح داد.. در قوانین فیفا هم هست
    • حمیدرضا IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      واقعا بوی گند فسادشون فیفا رو هم داره برمی‌داره! چقد بی حیان لنگیای حکومت
  • مجهول الهویه US ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بابا تسویه کنید باشون اعصابمونو خرد کردین!!
  • امیر شکوهی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    محکم قوی برو جلو که تمام استقلالیا و تمام کسایی که میخوان فوتبال پاکی داشته باشیم پشتتن
  • Blue Love IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اگه اخبار استقلال رو از کانالای پیروزی دنبال کنین، الان چهارمین ورزشگاه اختصاصی استقلال توسط وزارت ورزش افتتاح شده، لیونل مسی با هواپیمای اختصاصی تو راه تهرانه تا قرارداد ببنده، آلگری با قراداد ۸۵ میلیارد دلاری داره تیمو هدایت میکنه، داور خودش پشت پنالتی وایساده زده تو گل فولاد، هیچ بدهی‌ای هم نداریم! پیروزی هم کلا ۱۱ تا بازیکن دارن که هیچکدومشون مهاجم نیستن میرن گلر ذخیره رو میذارن نوک وایسه، کلا ۵۰ میلیون تومن بدهی دارن که همون رو هم نمیتونن بدن، بازیکنا و مربیشون محض رضای خدا و برای توشه آخرت دارن کار میکنن، زمین تمرینشونم چمنای پارک ملته
  • حماسه قشقایی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اینا دیگه چه آدمایی هستن... فیفا بفهمه لنگ رو میفرسته دسته دو... درضمن لنگی هایی که درمورد مجیدی صحبت میکنن.. باید بگم محرومیت نقل و انتقالات شامل مربی نمیشه و فقط خرید بازیکنان ممنوعه. همونجوری که چلسی با پنجره بسته لمپارد رو آورد.. یا تراکتور چند سال پیش گلممدی رو مربی کرد.. یعنی فهم فوتبالی بعضیا انقد پایینه که فرق قانون بازیکن و مربی رو نمیدونن!! مربی در این قانون نیست
  • محمدطاها IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ایووول..دمشگرررم باید به ای اف سی و فیفا شکایت کنه خیلی وقته بوی فساد و لجن فوتبال ایران رو فرا گرفته.. فساد و ظلم پایدار نیست باید رسیدگی بشه..غیر قانونی پنجره رو باز کردن همینجوری هم‌ رفتن‌اسیا..فدراسیون تمام و کمال در خدمت پرسپولیس هست کلا اجرای قانون خیانت به این تیمه پرسپولیس_تیم _فرا_قانونی..
  • پاک IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    استقلالیا شلوغ نکنید استقلال بدهکارترین تیم آسیاست.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    چه حالی میده لنگ از آسیا حذف بشه
  • نادر IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    باریکلا به این دوستانی که چنین نظرات آتشینی میدهند ،در این وسط مرغ بشه پنجاه تومن گوشت بشه ۱۶۰ تومن ،یکی از گشنگی بمیره مهم نیست مهم اینه که دعوتی زرگری سرخ و آبی بندازن و ملت همیشه در صحنه هم تمام مشکلاتشون یادشون بره و تو سر و کله هم بزنن و دولتیان هم راحت به چپاول همین ملت ادامه بدن ،باریکلا به این ملت فهیم و همیشه در صحنه
  • نیما .. IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    عزیزم پولتو بگیر.اگ الان ازپرسپولیس ک ثروتمندترین تیم ایرانه حقتوگرفتی گرفتی چون داره پول همه طلبکاراشو میده تا ترابی ومغان لو بازی کنن.اگ نگرفتیش دیگ گیرت نمیاد جااااانم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی