نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شگفتی وکیل شایان مصلح/ به ما بگویید چطور پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وکیل شایان مصلح گفت: مانده‌ام چگونه وقتی هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس نداشتیم، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شد.

خبرورزشی - هادی رهنما درباره اظهارات جمشید نورشرق مبنی بر دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این صحبت‌ها پر از تناقض است. نورشرق می‌گوید به دلیل اینکه اکنون در فصل نقل و انتقالات هستیم محرومیت پرسپولیس به فصل بعد موکول می‌شود. چنین قانونی وجود ندارد و در رای آمده است باشگاه پرسپولیس تا یک تاریخ مشخص حق اعتراض دارد که تا آن تاریخ هم به رای اعتراض نکرد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در پایان حکم آمده باشگاه موظف است ۱۰ روز پس از قطعی شدن رای، حق بازیکن را پرداخت کند و در صورت ندادن پول مصلح باید به میزان ۲۵ درصد از مبلغ بدهی‌اش را به حساب فدراسیون پول واریز کند. نمی‌دانم چگونه معادلات به هم خورد؟ نورشرق تا روز گذشته می‌گفت در صورت به توافق رسیدن یا نرسیدن با پرسپولیس به من پیامک بده. حتی ۲ پیامک برای نورشرق ارسال کرده و گفتم آیا این متن خوب است. 

وکیل شایان مصلح تصریح کرد: در متن این پیامک آمده بود باشگاه پرسپولیس و شایان مصلح هیچ مذاکره و توافقی انجام نداده‌اند و هیچ مبلغی هم واریز نشده است. امروز با ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس صحبت کردم و برنامه ای به من اعلام کردند تا با دریافت پول در برخی تاریخ‌ها رضایت‌ بدهم اما هیچ توافقی بین ما حاصل نشد. 

رهنما درباره اینکه آیا منظور ابراهیم شکوری از بازیکنی که به تازگی رای گرفته نباید همین الان طلبش را دریافت کند، شایان مصلح بوده است، ادامه داد: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است؟ با این تفاسیر اکنون باشگاه تراکتور که برای باز شدن پنجره‌اش پول رشید مظاهری را پرداخت کرده باید به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس اعتراض کند. در سال ۸۵ فلان بازیکن از پرسپولیس شکایت کرده اما دنبال حق و رای خود نبوده است اما شایان مصلح یا بازیکن دیگری که دنبال رای قطعی رفته و پیگیر بوده اند نباید پول خود را بگیرند.

وی  توضیح داد: قانون کمیته وضعیت در سال ۸۵ با الان متفاوت است. اکنون طبق حکم عالی ترین مرجع رسیدگی به پرونده‌های بدهی فوتبال کشور یعنی کمیته وضعیت جلو رفته ایم و خود مسئول این کمیته به من گفته اگر با پرسپولیس توافق نکردی پیامک بده تا جلوی نقل و انتقالات این باشگاه را بگیرم. مبلغ حکم مصلح ۵۱۰ میلیون تومان است. 

وکیل شایان مصلح تصریح کرد: اگر پرسپولیس می خواهد با این روند جلو برود چرا با من جلسه گذاشت و رئیس هیات مدیره این باشگاه با من تماس گرفت که اکنون ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کن و در فروردین و اردیبهشت باقی مانده پول موکلت را پرداخت می کنیم. وقتی ما هیچ رضایت و توافقی با پرسپولیس نداشته ایم چگونه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد. 

وی در گفت و گو با رادیو ورزش ادامه داد: این موضوع برای ما و هواداران تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتور شبهه ایجاد می‌کند. واقعا تبعیض وجود دارد. در مرداد ۹۵ شکایت کردیم و بررسی این پرونده نهایت سه ماه طول می‌کشد. در این حالت باید اولین پنحره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می‌شد نه اینکه نورشرق بگوید در پنجره دوم در صورت پرداخت نشدن مبلغ قرارداد مصلح بسته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رادین IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    لجنی به رنگ قرمز فوتبال مملکتو به گند کشونده
    • مانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      اقای رادین عزیز اینکه تیم استقلال علیرغم اینهمه هزینه و حمایت داوران و کمیته انضباطی و پنالتی اهدایی و کرونا نمایی و .................. بازم ناکام هست دلیل نمیشه به کشور و فوتبالش توهین کنی . چرا تا دیروز که صدر نشین بودید حرفی نمیزدید ؟ راستی چرا محرومیت مظاهری اعمال نمیشه ؟ ولی کافیه یکبار دیگه گفته های وکیل شایان مصلح رو بخونی تا متوجه دشمنی فدراسیون و کمیته انضباطی با پرسپولیس بشی بخصوص اونجا که میگه "نورشرق تا روز گذشته می‌گفت در صورت به توافق رسیدن یا نرسیدن با پرسپولیس به من پیامک بده."
  • سهیل IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    استقلالی ها و مجمع جهانی تاس (تراکتوری ها و سپاهانی ها و استقلالی ها ) دست به دست هم بدید و از پرسپولیس به هر جا دوست داشتید شکایت کنید در خوش بینانه ترین حالت دَم و دستگاه پرسپولیس رو هم نمیتونید save کنید یا همون بگیرید خودمون :||
    • دامون IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      طرز فكر و طرز صحبت كردنت خودش نشون ميده كه نيازي نيست تاجيا جواب بدن بهت!!شخصيت هر كسي با نوع گفتمانش مشخص ميشه كه در مورد شما شك دارم اصلا همچين چيزي داشته باشين!! ضمن اينكه حرف زدن شما حتي به قرمزا هم نميخوره!! خيلي از طرفداران قرمز هستن و ميشناسم كه آدمهاي فرهيخته اي هستن و هيچكدومشون مثل شما صحبت نميكنن!! پس نيازي نيست تاجيا به كسي كه فكر و شخصيتش تا اين حد نازل هست جوابي داده بشه!!! ايضا خبر ورزشي محترم انتظار ميره حداقل از بُعد اجتماعي و فرهنگ مدني ادمين هاي محترم شما حتي اگر قرمز باشن ، كامنت هايي كه به اين شكل بي احترامي و بي ادبي هستش رو نشر ندن!!!
    • سهیل IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      به پست های از دیشب تا الان یک سر بزن ببین مکتبت چقدر توین به پرسپولیس کرده بعد نطق کن احترامی از استقلالیا ندیدم که احترام بزارم
    • مهدی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      دمت گرم سهیل جواب این ... را باید همینجوری داد خودشون میگن وقتی با نصف طلبکاران باشگاه اگه توافق کنید پنجره نقل انتقالاتی باز میشه حالا که با نصف طلبکاران به توافق رسیدن امده میگه تبعیض وجود داره تو خودت را درست کن
  • مهدی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مصلح نمیدونی چطوری؟؟به خاطر اینکه این تیم حکومتی هست
  • سامان IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فدراسیون که داره همه کار میکنه..این سکوت رسانه ها کر کننده هست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی