نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تصمیم نهایی شهرخودرو درباره انتقال دو ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین بادامکی، سرپرست تیم شهرخودرو نسبت به جدایی فرشاد فرجی و امین قاسمی نژاد، بازیکنانی که پرسپولیس و استقلال می‌خواهند، واکنش نشان داد.

خبرورزشی - دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای تقویت خود در خط دفاع و حمله به ترتیب به دنبال جذب فرشاد فرجی و امین قاسمی‌نژاد دو ستاره شهرخودرو در نیم فصل دوم هستند.

حسین بادامکی سرپرست این باشگاه در خصوص این موضوع گفت: با توجه به حواشی و مشکلات به وجود آماده بر سر مالکیت باشگاه، مهدی رحمتی رضایت خود را برای جدای این دو بازیکن برخلاف میل باطنی خود اعلام کرد. اما حالا بعد از جلسات برگزار شده در خصوص مسائل مدیریتی تیم شرایط فرق کرده است و با دستور مهدی رحمتی ما به دنبال حفظ بازیکنان خود هستیم. اما در هر صورت اصول اخلاقی و حرفه‌ای می‌گوید اگر تیمی بازیکنان ما را می‌خواهد باید با باشگاه مکاتبه کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ما با باشگاه مکاتبه میکنیم ولی اگه باشگاه رضایت داد رحمتی حق نداره بگه بازیکن نمیدم
    • میلاد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      اینا همش حرفه که رحمتی نمیذاره. مالک شهر خودرو داره با اینکارها بازار گرمی می کنه تا بازیکنان خودش رو به بالاترین قیمت ممکن بفروشه و کلی سود کنه. هر تیمی هم بیشتر پول بده صاحب بازیکن می شه.
  • ایرانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تضعیف تیمها شروع شد برای قهرمانی پیروزی و طرفدارانش هم گوش بزرگ.خخخخخ
    • حسین IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      کار به بی ربط حرف زدنت واینکه زیر این پست این حرف هیچ ربطی نداره کاری ندارم پرسپولیس ۴بار قهرمان لیگ شده ۲بار تا فینال اسیا رفته ۳تا سوپرجام برده یه بارم قهرمان جام حذفی شده این چند سال ومسلما توجهات باید روش خیلی بیشتر از تیمی باشه که کلا حاشیست وبازیکناش قهر میکنن وتنها قهرمانیشم یه جام حذفی اسنپیه!
    • rookh IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      به عنوان نمونه 1- محمود فکری که هم خودش هم نساجی و هم استقلال رو کن فیکون کرد 2- مرتضی تبریزی (ذوب آهن) 3- داریوش شجاعیان 4- مظاهری (تراکتور) و ... علی برکت الله. خواهشاً شما دیگه ازین حرفا نزنید. در ضمن بازکنهایی که میخوان به پرسپولیس بیان باید مبلغ متعارف داشته باشن و خودشون مبلغ رضایتنامه رو بدن
  • خداروشکرکه پرسپولیسیم IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    به کوری چشم حسودا میتونیم ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی