نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
لطفی: دفاع تیمی استقلال مشکل دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق استقلال گفت: زمانی که محمود فکری سرمربی تیم بود نیز اشاره‌ای به اشکال در ساختار دفاعی تیم داشتم و امیدوارم مشکل دفاع تیمی استقلال هر چه زودتر با تمرینات اختصاصی حل شود.

خبرورزشی - با سعید لطفی، مدافع اسبق استقلال در خصوص بازی آبی‌پوشان با فولاد و همچنین مسابقه پیش‌ رو با پیکان در جام حذفی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی استقلال و فولاد چطور بود؟
بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی خلق کردند و در این میان استقلال خوش‌شانس‌تر بوده و توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و دل هواداران را شاد کند.

می‌توان به موفقیت کادر فنی جدید امیدوار بود؟
خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص اظهار نظر کنیم. اگر چه کادر فنی جدید استقلال آدم‌های بادانشی هستند اما باید چند هفته صبر کرد و دید در آینده چه می‌شود؟

بازی با پیکان در جام حذفی را چطور می‌بینید؟
پیکان همیشه تیمی سختگیر است. تیمی استخوان‌دار و منسجم که از مربیان خوبی نیز بهره می‌برد. بازی در جام حذفی سختی‌های خاص خود را دارد و باید محتاطانه‌تر در این بازی‌ها عمل کرد اما ما استقلالیم و نباید از هیچ حریفی هراس داشته باشیم. امیدوارم عبور  از پیکان شروعی باشد برای رسیدن به فینال و کسب قهرمانی در جام حذفی.

خیلی‌ها اعتقاد دارند که خط دفاع استقلال آسیب‌پذیر است. به عنوان مدافع سابق این تیم چه نظری دارید؟
نه تنها دفاع بلکه تمام خطوط اشتباه می‌کنند و باید با تلاش و تمرین هر چه بیشتر تعداد اشتباهات را کم کرد. من زمانی که محمود فکری سرمربی تیم بود نیز اشاره‌ای به اشکال در ساختار دفاعی تیم داشتم و امیدوارم مشکل دفاع تیمی استقلال هر چه زودتر با تمرینات اختصاصی حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی