نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استعفای ناگهانی یک پرسپولیسی که تیمش قهرمان نیم فصل شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایان رافت مهاجم اسبق تیم‌های ملوان و پرسپولیس و سرمربی شهرداری آستارا پس از بازی مقابلِ هوادارِ تهران از سمتِ خود استعفا داد.

خبرورزشی - پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا پس از دیدار امروز برابر هوادار تهران که با برتری نماینده ی آستارا و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول این تیم به پایان رسید با انتشار پیامی از هدایت شهرداری آستارا استعفا داد.

در پیام منتشر شده توسط رافت آمده است:

بسمه تعالی

باسلام؛ ضمن تشکر و قدردانی از محبت ها و حمایت های بی دریغ همشهریان عزیزم و همه ی زحمتکشان مجموعه ی باشگاه شهرداری آستارا و درود بر غیرت و شرف بازیکنان تیمم که با دستان خالی و در یک جنگ نابرابر مردانه می جنگند؛ به اطلاع می رسانم از روزی که در این تیم شروع به کار کردم تمام توان خود را برای اعتلای فوتبال شهرم به کار بستم و بودند یارانی که فداکارانه برای این مهم تلاش کردند.

اما واقعیت این است که به صرف تلاش فنی بازیکنان نمی توان تیمی را در این سطح حفظ کرد. امروز کار به جایی رسیده که با توجه به مشکلات عدیده و عدم پایبندی به قول ها و قرارها، عدم پرداخت حقوق و پاداش بازیکنان از سه ماه گذشته، عدم توان حفظ بازیکنان موجود و همچنین تقویت و … ادامه ی این روند رو به رشد ممکن نیست.

برای تیم شهرم، بازیکنان باغیرتش، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تمامی دلسوزان و همراهان باشگاه شهرداری آستارا در ادامه راه بهترین ها را خواستارم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی