نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
۷ |
۳
پنجره استقلال هم باز می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در حالی که هنوز پول شاکیان خود را نداده باز شد.

خبرورزشی - پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شد که این باشگاه سه ماه مهلت گرفت تا رضایت شاکیان داخلی خود را جلب کند. در واقع آنها تا امروز پولی به شاکیان نداده‌اند اما از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت مهلت گرفتند تا این کار را انجام بدهند. این مسئله اعتراضات زیادی را در پی داشته است و باید گفت حالا دیگر فدراسیونی‌ها نمی‌توانند کاری را که برای پرسپولیس کردند، برای دیگران نکنند.

در همین راستا شنیدیم به‌زودی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم با مهلت گرفتن از سازمان لیگ باز خواهد شد. در واقع استقلال هم می‌تواند مثل پرسپولیس سه ماه از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت مهلت بگیرد و به هر نحو ممکن رضایت شاکیان داخلی خود را جلب کند و یا پول آنها را بدهد. البته استقلال باید قبل از آن ۱۴۰ هزار دلار هم بودوروف بلغاری که توسط فرهاد مجیدی جذب شده بود، پرداخت کند و پس از آن به فکر جلب رضایت شاکیان داخلی باشد.

معمولاً در موارد اینچنینی باشگاه‌ها درصدی از پول شاکیان خود را می‌دهند و به نوعی رضایت آنها را جلب می‌کنند. مثلاً در یک مورد خاص یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فقط ۳۰۰ میلیون تومان از طلب ۸۰۰ میلیونی یکی از بازیکنانش را داد و رضایت او را گرفت البته از تعداد دقیق شاکیان داخلی استقلال و پرسپولیس هیچ اطلاع کاملی در دست نیست.

در خبرها آمده بود که پرسپولیس حدود ۳۰ میلیارد تومان به طلبکاران داخلی خود بدهکار است که البته یکی از نزدیکان این باشگاه چنین عددی را تایید نکرد. در استقلال که اصلاً تعداد شاکیان هم مشخص نیست فقط یکی از مسئولان این باشگاه به خبرورزشی گفت: «ما سعی می کنیم به مرور زمان و با اولویت‌بندی پول تمام طلبکاران را بدهیم. البته همانطور که می‌دانید همه این پرونده‌های مالی مربوط به دوران گذشته است و به چند ماه اخیر ربطی ندارد.»

نکته اینجاست که حالا دیگر هیچ تیمی غصه پنجره‌های بسته خود را نمی‌خورد کاری که سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت درست یا غلط با پرسپولیس کردند، فتح بابی می‌شود برای اینکه به سایر تیم‌ها هم مهلت بدهند و حالا طلبکاران باید دنبال پول خود بدوند. اگر آنها دیروز در مستطیل سبز برای تیم‌های لیگ برتری می‌دویدند، حالا باید در راهروهای باشگاه و راهروهای فدراسیون فوتبال دنبال پول خود بدوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بندگان خدا برین خدا رو شکر کنید می‌تونید مثل پرسپولیس سه ماه پرداخت به شاکیان رو به تاخیر بیندازید شما بی افتخار ها که دیگه نه سود و نه درآمدی دارین توی کار بودوروف موندین حالا هی برو ایمیل بزن ننه ایمیلی !!!!!
    • مانی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      سوال مهم اینه درامد اسپانسری و اسیایی پرسپولیس در سالهای گذشته کجا خرج شده و یا بهتره بگیم خرج کدام تیم حکومتی شده ؟ چون همه بازیکنان و مربیان طلب دارن
  • محمدطاها IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    میگما‌ عجب فوتبال مسخره ای داریم فقط سوژه خنده هستند قانون های شخمی_قوانین من درآوردی _کلا فوتبال و لیگ و فدراسیون آماتور و عجیب و غریبی داریم..واقعا یکبار برای همیشه تمام دفترچه های قانون من درآوردی رو بسوزانند و همه را راحت کنند..پرسپولیس غیر قانونی پنجره ش رو باز میکنه و خیلی شیک و قشنگ ماست مالی میشه و آب از آب تکون نمیخورد..
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      چی میگی شما ؟!!!! شما پول بودوروف رو‌ ندارید بدین اونوقت شکایت داخلی که بماند بعدشم مگه قضیه بدهی ها مال امروز و دیروز اووووه استقلال هم مثل پرسپولیسه هردو کلا دیگ به دیگ می گه روت سیاه !!!!!
    • سهیل IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      خبر ورزشی { جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ مددی اعلام کرد: قرارداد میلیچ با استقلال فسخ شد} این خبری است که خبرورزشی هم در اخبار خودش کار کرده قرار باشه میلیچ برگرده ترجمه این خبر به ای اف سی داده میشه توسط هواداران پرسپولیس
  • مجید IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خبر کیسه تعداد پرونده های داخلی کیسه صد و هشت عدد هستش ...دنبال توجیه نباش....در ضمن پول شاکیان پرسپوایس هم سی میلیارد نیست مثل آدمین های کیسه شدی خبر کیسه
  • سامان IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ای کاش سوگلی بازیکن خارجی هم میگرفت این قانون منع جذب بازیکن خارجی لغو شه. خود هوادارای لنگ باورشون نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی