نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم مورد علاقه دوران کودکی والدرامای استقلال مشخص شد/ ۲۰ ثانیه هم مذاکره نکردم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که کودک بودم هدفم پوشیدن پیراهن استقلال بود و خوشحالم به هدفم رسیدم.

خبرورزشی - بابک مرادی با بیان اینکه شهر سی سخت در ۲۵ کیلومتری زادگاهش یاسوج است گفت: خانواده فوتبالی داشتیم و ۴ برادر من فوتبالی هستند. برادرم من را تشویق کرد و خدا هم کمک کرد تا به فوتبال بیایم. از فجر سپاسی فوتبال را شروع کردم. من ابتدا در تست برق شیراز حاضر شدم اما آنها اجازه ندادند من تست بدهم. فردای آن روز در تمرینات فجر حاضر شدم. به مربی فجر گفتم من از یاسوج آمدم و می‌خواهم تست بدهم و او قبول کرد. او من را در پنج پست به بازی گرفت و پذیرفت. من حتی یک سال به تیم شهرم شهرداری یاسوج رفتم اما بدترین انتخاب را کردم.  

هافبک استقلال اضافه کرد: شهر من هزار بازیکن مانند من دارد اما اجازه نمی دادند که بازی کنم. به خاطر اینکه از همان فصل هدف داشتم به استقلال بیایم تلاش کردم. من مطمئن بودم روزی پیراهن استقلال را می پوشم. خدا به من کمک کرد و پیراهن استقلال را پوشیدم. من فوتبال را بیشتر از درس دوست داشتم.

وی ادامه داد: اولین بازیکنی بودم با استقلال قرارداد بستم و سفید امضا کردم. ۲۰ ثانیه هم مذاکره نکردم و فقط گفتم که کجا را باید امضا کنم. پیشنهادات مالی بسیار خوبی داشتم اما استقلال را دوست دارم.

مرادی گفت: در قراردادم با ماشین سازی بندی داشتم که در صورت عدم دریافت کمتر از ۶۰ درصد می توانم قراردادم را فسخ کنم که این کار را انجام دادم. اگر حق با من نبود من فسخ نمی کردم اما مدارکم را به کمیته استیناف ارائه دادم.

وی در رابطه با مدل موهایش اضافه کرد: این سبک موی فر را خیلی دوست دارم. به همین خاطر هواداران خیلی به من لقب می دهند. عده ای به من می گویند فیلینی و عده ای می گویند والدراما. من بازی والدراما را خیلی دوست دارم اما من خودم هستم.

هافبک استقلال اضافه کرد: من در استقلال بیشتر دوست دارم پاس گل بدهم تا اینکه گل بزنم. از کادرفنی استقلال تشکر می کنم. کادر فنی استقلالی است و انگیزه به تیم تزریق شده است. فرهاد مجیدی آمده و باید همه کمک کنیم تا در پایان فصل جام بیاوریم. 

وی گفت: کادرفنی قبلی باید حرمتش حفظ شود. تمام نفرات فرزندان استقلال هستند. باید از فرهاد مجیدی نیز حمایت شود. او فرزند مکتب استقلال است و امیدوارم آخر فصل همه با هم جشن قهرمانی بگیریم و این شدنی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اینو با کنعانی مقایسه کنید فقط .تعصب به این میگن نه به اون بی شخصیت
    • تاجی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      جونم فیلینی . تو تاجی بودن تو و غفوری و قایدی و مجیدی و مطهری کوچیکترین شک و شبهه ای نیست . #چندتا_عشق
  • علیمحمد US ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    آفرین مرد سعی کن خودت باشی بابک مرادی با تعصب بعد والدوراما ایرادی نداره امیدوارم موفق باشی و بزودی در تیم ملی از همه رنگ ببینیمت نه این تیم کروات لنگی
  • محسن IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    مهم اینه مثل شهریار و عیسی قبل از پیوستن ب باشگاه بگی عشق بچگیت را. وگرنه ممد نادری هم الان میگه عشق بچگیم پوشیدن پیرن استقلال بود
  • ناشناس SE ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    مکتب دوپینگ و فحش مکتب و چه کشکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی