نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
انتخاب قاسمی‌نژاد بین مجیدی و قلعه‌نویی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی‌نژاد تنها گزینه فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات است که مورد توجه گل‌گهر سیرجان هم قرار گرفته است.

خبرورزشی - مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی خود تأکید کرد در بین بازیکنان لیگ برتری فقط امین قاسمی‌نژاد را می‌خواهد. از طرفی مهدی رحمتی گفته قلعه‌نویی تماس گرفت و درباره جذب یکی از بازیکنان تیم ما صحبت کرد.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی هم کسی نیست به‌جز همین امین قاسمی‌نژاد! در واقع امیر و فرهاد که برای حضور روی نیمکت استقلال رقابتی از راه دور داشتند، حالا برای جذب بازیکن رحمتی هم با هم رقابت دارند و باید دید در نهایت کدام‌یک می‌توانند او را جذب کنند؟

از مشهد خبر می‌رسد خود قاسمی‌نژاد تمایل بیشتری برای استقلالی شدن دارد و این مسئله در نهایت می‌تواند به نفع فرهاد ‌مجیدی تمام شود.

رحمتی وقتی دید قاسمی‌نژاد انگیزه‌های خود را از دست داده در بازی با پیکان ۶۰ دقیقه او را روی نیمکت نشاند و این بازیکن فقط ۳۰ دقیقه مقابل شاگردان تارتار بازی کرد.

او یک روز مرخصی گرفته بود تا به کارهای خود رسیدگی کند اما مشخص شد در حال مذاکره با استقلال بوده است که البته هیچ ایرادی هم ندارد، چراکه خود رحمتی قبلاً گفته بود هر بازیکنی دلش با تیم ما نیست، می‌تواند با طی مراحل قانونی جدا شود. حالا باید دید در نهایت قاسمی‌نژاد به تیم قلعه‌نویی می‌رود و یا استقلالی می‌شود. فعلاً که شواهد و قرائن حاکی از آن است که شانس آبی‌پوش شدن او خیلی بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیر کش معروف IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    یعنی این بابا دنبال ارز دولتی میگرده یا فاکتور خرید یا شایدم 3d

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی