چرا بازیکن باید بعد از تعویض به منزل برود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی و استقلال معتقد است استقلال در دفاع تیمی مشکل دارد و مسلماً کادر فنی به دنبال حل این نقطه ضعف خواهد بود.

خبرورزشی - سیدداود سیدعباسی درباره دلیل عملکرد پرنوسان استقلال گفت: با اینکه تعداد گل‌های خورده استقلال زیاد نیست اما در طول مسابقاتی که پشت‌سر گذاشت، موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌داد و این برای یک تیم بزرگ که مدعی قهرمانی محسوب می‌شود، یک اشکال فنی است. در بحث دفاع تیمی صرفاً منظور مدافعان یا دروازه‌بان نیست چون در کار دفاعی تک‌تک نفرات از بازیکنی که در پیشانی خط حمله بازی می‌کند، سهیم و دخیل هستند. به نظر من کادر فنی متوجه این موضوع شده و در هفته‌های آینده سیستم دفاع تیمی استقلال عملکرد بهتری خواهد داشت چنانچه در بازی با فولاد بازیکنان بهتر جمع می‌شدند و یکدیگر را پوشش می‌دادند. 

هافبک اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص مشکلات روحی و روانی این تیم در هفته‌های گذشته گفت: من داخل استقلال نیستم و از همه مسائل اطلاع ندارم ولی رفتار و گفتار دو، سه بازیکن نشان می‌داد شرایط تیم مطلوب نیست. اینکه بازیکن در مصاحبه‌اش درباره کادر فنی صحبت کند یا بازیکنی دیگر بعد از تعویض به جای اینکه روی نیمکت بنشیند، مستقیم به خانه‌اش می‌رود قابل تأیید نیست. محمود فکری از پیشکسوتان باسابقه و قابل احترام تاریخ استقلال است ولی متأسفانه به آنچه خودش مد نظر داشت و آنچه مورد نظر هواداران بود، دست پیدا نکرد و برایش در ادامه کار مربیگری آرزوی موفقیت دارم.

از سیدعباسی که به‌واسطه کار در باشگاه شهرخودرو شناخت خوبی از امین قاسمی‌نژاد دارد، سؤال کردیم آیا این بازیکن می‌تواند به استقلال کمک کند؟ که در جواب گفت: به نظر من قاسمی‌نژاد بیشتر به کار شهرخودرو می‌آید چون این تیم در مقایسه با فصول گذشته بازیکنان زیادی از دست داده و جدایی قاسمی‌نژاد می‌تواند برای‌شان سخت باشد اما به صورت کلی باید عرض کنم امین فوتبالیست باکیفیتی است و توان حفظ توپ خوبی دارد. در بحث چهارچوب‌شناسی و ضربه به توپ باکیفیت است و از نظر فنی با سایر عناصر هجومی تیم استقلال تفاوت دارد و می‌تواند قدرت خط آتش استقلال را افزایش دهد. 

سیدعباسی سابقه بازی در ابومسلم را هم دارد. از او سؤال کردیم چرا فوتبال مشهد نتوانسته ثبات داشته باشد، به عنوان مثال در فوتبال آبادان صنعت نفت به‌رغم تمام مشکلات سال‌ها زنده ماند ولی در مشهد ابومسلم، پیام، سیاه‌جامگان منحل شدند و حالا شهرخودرو در شرایط بحرانی قرار دارد، او پاسخ داد: اکثر تیم‌های کشور دولتی یا شبه‌دولتی هستند. صنعت نفت همواره مورد حمایت وزارت نفت قرار داشته و گاهی این حمایت‌ها به شدت کاهش یافته است ولی به صورت کامل قطع نشده. یا سپاهان مورد حمایت فولاد مبارکه است. فولاد، ذوب‌آهن بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتر پشتیبان دارند اما تیم‌هایی که در مشهد فعالیت داشته‌اند، بیشتر به صورت خصوصی اداره شده‌اند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور احتمال زمین خوردن تیم‌های خصوصی همواره یک تهدید بوده است. شهرخودرو هم به دلیل یکسری مشکلات به این شرایط خورد و ظرف روزهای آینده واگذار می‌شود و باید دید استان از این تیم حمایت می‌کند یا نه! چون حیف است خراسان که یکی از بهترین استادیوم‌های کشور را دارد، در لیگ برتر سهمیه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اخه از تیم رتبه ی ۲۲۱ که نباید انتظاری بیش از این داشت!همچین میگن بازیکن علیه کادر صحبت کرده ویا قهر کرده رفته خونه ویا درتمرینات شرکت نکرده که انگار در مورده تیم اول ایران و اسیا و قهرمان پنجگانه ی ایران دارن صحبت میکنند! یعنی بین بنز وژیان این تفاوتها طبیعیه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی