نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتفاق جنجالی در تبریز/ حاج صفی قراردادش را با تراکتور فسخ می‌کند؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا که بحث جدایی حاج‌صفی از تراکتور مطرح شده ۲ باشگاه استقلال و گل‌گهر هم درصدد جذب این بازیکن برآمده‌اند ولی نزدیکان حاج‌صفی می‌گویند که اولویت اول این بازیکن حضور در سپاهان است.

خبرورزشی - احسان حاج‌صفی در شرایطی که ۴ ماه از قراردادش با تراکتور باقی مانده، درصدد جدایی از این تیم و حضور در سپاهان است. حاج‌صفی در حالی این تصمیم را گرفته که رسول خطیبی مخالف از دست دادن این بازیکن است ولی از طرفی اگر حاج‌صفی پایان فصل از تراکتور برود از لحاظ مالی هیچ سودی نصیب سرخپوشان تبریزی نخواهد شد. مالک متمول باشگاه تراکتور که در فوتبال هم نگاه بیزینسی دارد، هرگز حاضر نیست حاج‌صفی را بدون سود مالی از دست بدهد. اخبار رسیده از تبریز اما حاکی از آن است که حاج‌صفی به‌ دنبال فسخ یک‌طرفه قراردادش است. ظاهراً این بازیکن ۲ ماه است حقوق دریافت نکرده و با این شرایط قوانین فیفا این اجازه را می‌دهد که او قراردادش را به‌ صورت یک‌طرفه فسخ کند. البته حاج‌صفی ابتدا باید برای پرداخت حقوقش نامه کتبی به باشگاه ارائه دهد و اگر تا ۲ هفته بعد از نوشتن نامه هم حقوق را دریافت نکرد، اقدامش را برای فسخ قرارداد عملی کند.

یکی از همبازی‌های حاج‌صفی در تراکتور به همشهری گفته که او دیگر دوست ندارد فوتبالش را در تبریز دنبال کند. حاج‌صفی حالا در شرایطی تصمیم به پوشیدن پیراهن سپاهان گرفته که این تیم جزو مدعیان جدی قهرمانی است و طبیعتا این بازیکن دوست ندارد فرصت قهرمانی در لیگ برتر را هم به‌سادگی از دست بدهد. اگر اقدام به فسخ قرارداد یک‌طرفه نتیجه ندهد، آن وقت حاج‌صفی باید باشگاه تراکتور را برای جدایی راضی کند و در این میان تبادل بازیکن هم یک راهکار دیگر است تا در نهایت پای حاج‌صفی را به اصفهان بکشد. در روزهای اخیر اخباری مطرح شده که از احتمال معاوضه حاج‌صفی با ۲ بازیکن سپاهان خبر داده‌اند.

حالا که بحث جدایی حاج‌صفی از تراکتور مطرح شده، ۲ باشگاه استقلال و گل‌گهر هم درصدد جذب این بازیکن برآمده‌اند ولی نزدیکان حاج‌صفی می‌گویند که اولویت اول این بازیکن حضور در سپاهان است. پس از بازگشت حاج‌صفی از فوتبال یونان همواره بحث حضور او در باشگاهی که در آکادمی آن رشد کرده، وجود داشته ولی قرارداد ۳ساله‌ای که این بازیکن با باشگاه تراکتور به امضا رسانده بود، مانع از بازگشت او به دیار نصف‌ جهان شد؛ اتفاقی که حتی ناراحتی هواداران سپاهان را هم در پی داشت. حالا شاید این بازیکن با حضور در سپاهان، هواداران این تیم را هم خوشحال کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    تراکتور بعد اون جام حذفی ناحقی که از استقلال گرفت، دیگه روز خوش ندید. اینجا شاهد عدالت خداوند بودیم.. همچنین تراکتور مربی آلومینیوم رو برد و سر تیم مردمی اراک رو برید.. اصلا درک نکردن آلومینیوم زحمت کشیده
    • مهدی US ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      اره با این نظری که دادی میشه اینجوری گفت کیسه بعد از اون قهرمانی در سال ۸۷_۸۸ که با تبانی به دست اورد دیگه قهرمانی و روز خوش ندید پس خدا اینجا هم جای حق نشسته هوادار کیسه فکر میکنه خدا فقط مال خودشونه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      از نظر شما استقلالی ها باخت پرسپولیس در فینال چوب خدا و دست خدا هست و نتیحه نگرفتن تراکتور هم عدالت خدا و چوب خدا هست اما نتیجه های افتضاح استقلال با محمود فکری تقصیر سلطانی فر هست و می خواد طاج کبیر را تضعیق نابود کند . واقعا حرف های شما استقلالی ها عجیب هست
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      من چکار به استقلال دارم.. من میگم تراکتور حق استقلال رو خورد با اون جام حذفی ناحق و حالا حالا ها در حسرت جام خواهد ماند.. ببینید کی گفتم. درضمن تراکتور به لنگ چه ربطی داره؟؟
    • مولر از برلین DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      حاج صفی به خاطر بوی جام که در اصفهان قول اش را امسال داده اند می رود. ولی هر بویی که خبر جام را نمی دهد!!! می خواهد امسال به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد.!!
    • تراختور IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      اگر قرار بود عدالت بر قرار بشه استقلال جلوی همون سپاهان حذف می شد و سپاهان می اومد بالا
    • محسن IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      شما از مربی حرف نزنید که. مربی نساجی فکری بود اونطوری بدون جلب رضایت اوردید. الانم که مربی شاهین را اوردید. خنده داره
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    این ترک کردن تیم را کیسه مد کرد . نمونش نساجی که فکری را آورد و الان هم کمالوند را اورد. جام حذفی هم حق سپاهان را کیسه خورد. اما از اونجایی که خدا جای حق نشسته گلاااااات در پیشه و قهرمانی سوپرجام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی