نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
۱ |
۰
استقلال با ۱۳ سرمربی مقابل پیکان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در چارچوب جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت و قطعاً فرهاد مجیدی به خوبی می‌داند در این مسابقات اولین اشتباه می‌تواند به منزله پایان کار هر تیمی باشد.

خبرورزشی - سابقه رویارویی‌های مداوم استقلال و پیکان به بالغ بر ۲۰ سال بازمی‌گردد و این دو تیم در مسابقات فراوانی را در چارچوب لیگ برتر با یکدیگر انجام داده‌اند. آبی‌پوشان پایتخت تا اینجای کار با ۱۳ سرمربی برابر پیکان در ادوار مختلف لیگ برتر مصاف داده‌اند که اتفاقاً فرهاد مجیدی هم یکی از همین نفرات تلقی می‌شود.

منصور پورحیدری، رولند کخ، جواد زرینچه، امیر قلعه‌نویی، صمد مرفاوی، ناصر حجازی، فیروز کریمی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، وینفرد شفر، فرهاد مجیدی و محمود فکری مربیانی بوده اند که طی بالغ بر ۱۹ سال گذشته استقلال را برابر پیکان به میدان فرستاده‌اند. البته به این نفرات باید وریا غفوری را نیز اضافه کرد که فصل گذشته پس از کناره گیری ناگهانی استراماچونی، استقلال را تحت عنوان کاپیتان-مربی به مصاف پیکان فرستاد و مسابقه با تساوی خاتمه پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    پیشاپیش باخت کیسه به پیکان وحذف عستقلل از جام حذفی را تبریک وتسلیت عرض میکنم.اگه کسی میخاد بره پشت در مجلس جهت الزام به پروتکل های کرونایی واحتمال کتک خوردن برنامه ریزیه تجمع مجازی با لیدرهای کیسه کنه.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی