خبری باورنکردنی از المپیک/ مردم از تماشای مسابقات محروم شدند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک خبرگزاری معتبر ژاپنی خبر داد که بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار خواهد شد.

خبرورزشی - مقامات مطلع ژاپنی که نام‌شان فاش نشده به خبرگزاری «کیودو» ژاپن خبر داده‌اند؛ دولت ژاپن امروز (سه‌شنبه) به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع موج جدید ویروس کرونا در این کشور، تصمیم گرفته است از حضور تماشاگران خارجی از حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ جلوگیری کند.

انتظار می‌رود دولت و کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در اواخر این ماه (مارس) جلسه‌ای از راه دور با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و دو نهاد دیگر برگزار کنند تا تصمیم رسمی در مورد مسئله حضور تماشاگران خارجی در این کشور در بازی‌ های المپیک بگیرند.

طبق ادعای این مقامات که نام‌شان فاش نشده، دولت ژاپن به این نتیجه رسیده است که با توجه به نگرانی مردم ژاپن در مورد ویروس کرونا و این واقعیت که انواع مختلف این ویروس در بسیاری از کشورها دیده شده است، میزبانی از هواداران غیرژاپنی امکان‌پذیر نیست.

در تاریخ سوم مارس (۱۳ اسفند) بود که نمایندگان پنج نهاد که کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسئولان  کلانشهر توکیو جزو آنها بودند، توافق کردند تا پایان ماه جاری میلادی درباره حضور تماشاگران خارجی در بازی‌های المپیک تصمیم‌گیری کنند. سپس آنها در ماه آوریل تعداد تماشاگران مجاز برای حضور در سالن‌های ورزشی را اعلام خواهند کرد.

بازی‌های المپیک که تابستان گذشته برگزاری‌اش یکسال به تعویق افتاد، قرار است در تاریخ‌های ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ (اول مرداد تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰) به میزبانی توکیو برگزار شود. همچنین بازی‌های پارالمپیک نیز در تاریخ‌های ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ شهریور تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    حیف شد ما ایرانیا انقدر وضعمون خوب شده قصد داشتیم بریم ژاپن مسابقاتو از نزدیک ببینیم.خلایق هرچه لایق. از کفشون رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی